Recensie Katia massage, Brugge 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Alex966

Wandelaar
58
08/12/21
53
12
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/katia-330
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)

Voordien had ze een filmpje op haar site wat me heel aantrekkelijk leek.
In ieder geval heel mooie foto's in de advertentie waar je op een gekende locatie komt in de Westmeers in Brugge (ondertussen door dat daar meerdere dames zitten) en je ontvangen wordt door een totaal andere dame.
Let wel : het was een heel joviale dame die je meteen met "mi amor" en alle Spaanse varianten op de mond kuste en precies blij was je te zien.
Maar het was weldegelijk iemand anders, tenzij 30% niet gefilmd werd van haar lichaam.

Ik had iets van... toch benieuwd want ook haar borstomvang leek aanzienlijk groter dus we zien wel.
De massage heb ik nog 2 dagen gevoeld (op een pijnlijke manier) - en ik was dan nog blij dat ik "Suave" maar op het moment voelde het ok aan.
De sex die erop volgde was best ok. Geen wauw maar wel fijn. Ze deed haar best om te wisselen van positie en alles verlief veilig (geen pcz, geen tongkus).
Als je geen Spaans kent lijkt het me heel wat beeldende taal maar sommigen onder jullie zijn daar mss goed in.
 
Dit is ook het adres waar Amanda ontvangt die is top 3 ooit voor mij.
Ook eens geweest bij een dame en er kwam spontaan een 2de bij voor het zelfde geld. Een slecht adres is het niet voor mij 🤗
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan