Een half jaar geleden 2 dates mee gehad.Iemand ervaring met Jennifer?
Was toen nog 120€/150€, wel heel goeie service met een gfe gehalte en squirt toch enkele keren doorheen de sessie. Aangename dame!
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenEen half jaar geleden 2 dates mee gehad.Iemand ervaring met Jennifer?
Zeer zeker een aanraderJa zeker een aanrader
Ok en waarom geen reviews heren Jansen en Pussyinspector?Zeer zeker een aanrader
Uit het oost Europese Ierland nogwel !![]()
Hot! Hot! Hot!
Oonly whatsapp 100% real, just arrived, young but very hot, waiting for you in my apartment, I don't have a quick meeting, 30 minwww.redlights.be
iemand ervaring met Anna?
Eerder als gewone date, maar niet als paydateJahoor aanrader
Verklaar u nader? onbetaald daten? etentje? geen sex?![]()
Eerder als gewone date, maar niet als paydate
Hoi, intussen iemand die een ervaring kan delen over Kristen??Bij iemand bekend ?
Nog niet neenJe bent er al bij geweest? Hoe is jouw ervaring?
MerciTrianon is echt basic - elke keer stellen ze me dezelfde kamer voor. Tot dat het mij beu was dat de kraan in de badkamer lekte en vanaf toen weiger ik telkens die kamer. Discreet is het wel, parking achteraan - inkom achteraan.
Voor hetzelfde geld ga je beter naar Rozenhof in Nazareth. Voor een paar euro meer heb je super afgewerkte kamer die veel ruimer is, voelt aan als een hotel. Terwijl Trianon écht een daghotel is.
Bij Trianon moet je geluk hebben met welke kamer dat je krijgt. Meeste van dates hebben zo hun favoriete kamer.Merci
Ik hoor van haar Onyx, maar is net in de LEZ daar
Geen idee hoe het met parking zit dab...
Ik heb altijd een zeer goede kamer ook lekker ruim is wel 55 euro voor deze kamer.Bij Trianon moet je geluk hebben met welke kamer dat je krijgt. Meeste van dates hebben zo hun favoriete kamer.
Onyx is een heel erg tof hotel! Maar met parking is dat wat moeilijker… Je zit aan Dampoort, dus veel verkeer en het is betalend parkeren.
Rozenhof in Eke-Nazareth is het beste alternatief
Geen klachten over "properheid"?Ik heb altijd een zeer goede kamer ook lekker ruim is wel 55 euro voor deze kamer.
het grote probleem met het rozenhof is dat het in de week maar tot 23u open isTrianon is echt basic - elke keer stellen ze me dezelfde kamer voor. Tot dat het mij beu was dat de kraan in de badkamer lekte en vanaf toen weiger ik telkens die kamer. Discreet is het wel, parking achteraan - inkom achteraan.
Voor hetzelfde geld ga je beter naar Rozenhof in Nazareth. Voor een paar euro meer heb je super afgewerkte kamer die veel ruimer is, voelt aan als een hotel. Terwijl Trianon écht een daghotel is.
Onyx ligt toch op wandelafstand van Gent Dampoort? Dus makkelijk te bereiken met de trein.Bij Trianon moet je geluk hebben met welke kamer dat je krijgt. Meeste van dates hebben zo hun favoriete kamer.
Onyx is een heel erg tof hotel! Maar met parking is dat wat moeilijker… Je zit aan Dampoort, dus veel verkeer en het is betalend parkeren.
Rozenhof in Eke-Nazareth is het beste alternatief
Ja met de trein wel, maar niet makkelijk met de autoOnyx ligt toch op wandelafstand van Gent Dampoort? Dus makkelijk te bereiken met de trein.
Heb net even op de website gekeken... Mooie kamers ook!
Waar parkeer je dan als ik mag vragen?Ik kom minstens één keer per maand (tussen 15 en 20 keer per jaar) en ik moet zeggen dat ik al altijd parkeerplaats vond op ongeveer één of twee minuten afstand, zelfs met de werken. Het parkeren is recentelijk wel opgeslagen en de maximumduur is nu 6 uur als ik mij niet vergis, dus als je vergeet te melden dat je vertrekt (Q op 4411) dan kam het wel oplopen.
Waar parkeer je dan als ik mag vragen?
Parking vh station of id straatjes?
Inderdaad mannen, absoluut te mijden! Aan den lijve ondervonden. Wees gewaarschuwd!Als ik de foto zie, dan ben ik beter af thuis ....
Ik zorg daar altijd zelf voor,je weet maar nooit.Paar weken haar wel kunnen bereiken. Kon afkomen maar eenmaal aangekomen kwam ze tot de conclusie dat ze geen condooms meer had. Gezien het pal op de middag was, was er niets open in de buurt. Waardoor ik in tijdsnood zou geraken en dus maar uitgesteld heb. Wel een knappe, doch verlegen meiske.