Algemeen Oost-Vlaanderen, het massage clubhuis

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ben ik wel eens geweest. Zeer goede massage vanuit tantra oogpunt gezien. Niet makkelijk om mee af te spreken heeft een goed lopende praktijk en geeft paar keer per week tantra massage zoals je kunt lezen in de link
 
Ben ik wel eens geweest. Zeer goede massage vanuit tantra oogpunt gezien. Niet makkelijk om mee af te spreken heeft een goed lopende praktijk en geeft paar keer per week tantra massage zoals je kunt lezen in de link
Wat houdt de lingam allemaal in? Is 'ontlading' een mogelijkheid? Is ze ook naakt en mag ze ook aangeraakt worden naast de aangehaalde knuffels?
 
Wat houdt de lingam allemaal in? Is 'ontlading' een mogelijkheid? Is ze ook naakt en mag ze ook aangeraakt worden naast de aangehaalde knuffels?
Voor mij is haar uitgebreide uitleg vrij duidelijk? Is tantra en ja ook al is het omfloerst uitgelegd je zal klaarkomen en er zal naakt contact zijn…maar wel met limieten geheel volgens de tantra "regels"
 
Heeft er iemand ervaring met, of zijn er bestaande topics (ik vond alleszins niets) over Aroi of Hanne van massage-tantra.be?

 
Enkele jaren ook bij haar geweest toen ze nog in muzieksector werkte. Massage op massagetafel en al bij al een teleustellende ervaring. Praat teveel en op einde snel een handjob en klaar
 
@willemdewilden65 Bij mij in ieder geval wel. Ze zal dat er bij zetten omdat het van het moment afhangt denk ik. Geen verplichting van haar kant en het ging overigens ook heel subtiel. Dus haar massage is er niet op gericht maar ze werkt wel met sexuele energie en dan gebeurt er wel eens wat als het zo uitkomt. Voor hetzelfde geld is er geen ontlading. Echte tantra massage is daar NOOIT op gericht.
 
Iemand ervaring met deze dame?

Is dezelfde die als sletje wordt aangeboden door hare vent. Denkt dat je daar best wegblijft. https://www.redlights.be/prive-ontvangst/fetish/vrouw-te-huur.html
 
Terug
Bovenaan Onderaan