Recensie Op bezoek geweest bij Valentina TS in Den Haag 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Roderick1404

Stamgast
321
03/01/22
6.141
11
Groot, Groter, Grootst Dat was de eerste indruk toen ik binnengelaten werd bij Valentina. Met haar 1,89 meter een imposante verschijning . Maar ook heel spontaan en enthousiast.
Na ontvangst eerst een gezellig praatje dan allebei uitkleden. Ik met al een half stijf apparaat, Valentina nog niet.
Met alle geduld mag ik haar stijf pijpen (zc) en dat lukt. Haar piemel is redelijk van lengte (17 cm?) en imposant van dikte.
Haar borsten zijn ook van een stevig formaat en voelen zeker niet aan als siliconen. In haar advertentie stond cup B maar het is zeker cup D.
Na enige tijd wil zij mij pijpen en man dat kan zij echt als de beste. Ik moet mijn best doen om niet tot een hoogtepunt te komen.
Als ik haar nog kan rimmen en haar ballen in de mond heb genomen vraag ik haar om mij anaal te nemen. Na een voorzichtig begin gaan tempo en kracht omhoog. Ook hier moet ik mijn best doen om niet gelijk klaar te komen.
Condoom af en naar standje 69 om het geheel af te ronden. Ik krijg mijn orgasme en ben meer dan tevreden.
Nog een flinke tijd nagepraat want naast een uitstekende pijpster is Valentina ook een heel gezellige prater over diverse onderwerpen en vergeet dan de klok.
Al met al na afscheid genomen te hebben na 45 minuten weer heel tevreden naar huis
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.90 m - 2.00 m
Penislengte
13, maar wel girthy
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zondag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Valentine bezocht, over algemeen goede service, komt afspraken na, ze is professioneel en vriendelijk. Ze is super lang. Denk even lang als Luna Donald, maar wel wat steviger dan Luna. Plus punten: Ze ziet vrouwelijk uit, ze kan erg lekker pijpen en ze neemt de tijd(niet haastig).
Min punten: shocking haar penis is niet 19cm, maar max 13/14 cm. Niet mogelijk Om te douchen, moest Keukenpapier en natte Tissue gebruiken.
prijs/services is zij zeker waard.

Voor mij is het voorlopig geen herhalingsgevaar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan