Op zoek naar een leuke GFE ervaring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Poli9

Newbie
7
27/11/22
2
Een goede ochtend iedereen hier, ik ben zelf nog niet heel lang actief op dit forum. In het verleden heb ik wel eens een meid bezocht via de website redlights, er zaten ook (jammer genoeg) afspraakjes bij die zoals hier worden omschreven als "bandwerk" wat ik zelf ervaar als "je voelt je als een nummertje". Dat is natuurlijk niet waar ik mijn geld aan wil geven, nou vroeg ik mij af, na toch al wat lezen op dit forum of, iemand hier een leuke aanbeveling voor mij heeft? Het liefst in of rond de regio Vlaams Brabant, een leuke vrouw, dame, meid, die een goeie service aanbied. Ik ben op zoek naar een dame waar ik toch even kan genieten, een leuke GFE ervaring zou leuk zijn! Alvast bedankt, ik wens jullie allen een fijne dag! 💪😉
 
Die zijn er zeker nog, maar ik denk wel dat ze eerder dun gezaaid zijn.
Je kan natuurlijk ook de vraag stellen wat echte gfe is. Maar het voornaamste is niet het woord dat je eraan geeft, maar de beleving en als die je bevalt is alles toch oké. Goed zoeken is tegenwoordig wel de boodschap.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan