Ik heb een tijdje afgesproken met een leuke Hollandse jonge dame. Helaas heeft zij een relatie gekregen waardoor onze afspraakjes stopte. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe leuke Hollandse dame in de regio Den-Haag/Rotterdam. Er is genoeg aanbod in Aziatisch, Turks, Marokkaans, Arabisch of donkere dames, maar dat wil ik niet. Zijn er nog wel echte Hollandse dames en waar kan ik die vinden. Het aanbod rond Arnhem/Nijmegen is wat groter, maar om daar nu steeds heen te rijden…of zoek ik verkeerd?
Ik ben geen rasist, maar ik hoop wel dat ik een voorkeur mag hebben)
Ik ben geen rasist, maar ik hoop wel dat ik een voorkeur mag hebben)
Resistente=rasistIk heb een tijd afgesproken met een leuke Hollandse jonge dame. Helaas heeft zij een relatie gekregen waardoor onze afspraakjes stopte. Nu ben ik op zoek naar een nieuwe leuke Hollandse dame in de regio den-haag/rotterdam. Er is genoeg aanbod in Aziatisch, Turks, Marokkaans, arabisch of donkere dames, maar dat wil ik niet. Zijn er nog wel echte Hollandse dames en waar kan ik die vinden. Het aanbod rond Arnhem/nijmegen is wat groter, maar om daar nu steeds heen te rijden…of zoek ik verkeerd… (ik ben geen resistente, maar ik hoop wel dat ik een voorkeur mag hebben)