Opeens afscheid nemen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb het een keer gehad bij een dame waar ik op een zeer zomerse dag aankwam met een boxershort aan en bleek dat ik mijn geld vergeten was.

Heel dom natuurlijk, maar ze kende me al 2 jaar, wist dat ik 100% betrouwbaar was en de volgende keer moeiteloos het dubbele zou overhandigen.

Maar toch moest ik a la minute drie kwartier terug naar huis en daarna weer naar haar om het geld op te halen. Ik opperde nog dat we de afspraak ook konden cancellen, maar daar wilde ze ook niet van weten.

Ongeveer het spiegelbeeld van NOOIT VOORUITBETALEN!!1! dat onder wandelaars populair is.
Als je dat te ver doorvoert heb je jezelf er uiteindelijk mee. Wandelaar mist betrouwbare topdame; DVP raakt vaste en betrouwbare klant kwijt.
Er is veel onderling wantrouwen in dit wereldje, vaak terecht, maar niet altijd.
 
Ben toch wel benieuwd naar je details @Oscular of ben je bang dat ze meeleest? Hoeft niet hoor, maar op zich kleine kans dat je verhaal zo herkenbaar is dat iemand direct denkt dan moet hij die of die persoon zijn.
Als ik de exacte details geef dan is het te herkenbaar, maar ik zal een poging doen.

Jouw post legt de vinger al op de zere plek.

De geleverde service was niet meer zoals de eerste paar keer dat ik haar zag. Toen ik daar voorzichtig wat van probeerde te zeggen was de conclusie dat ik dan maar meer moest betalen. En dan ook de manier waarop het werd gezegd, die zag ik niet aankomen. 😵‍💫

Voor mijn gevoel was het zeker niet teveel gevraagd. Ik ben niet zo'n persoon die altijd het onderste uit de kan moet hebben.

Uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf ermee. Als ze gewoon even een tandje bij had gezet zoals het de eerste keren wel kon, dan was ik er nog veel vaker gekomen.
 
Laatst bewerkt:
De geleverde service was niet meer zoals de eerste paar keer dat ik haar zag. Toen ik daar voorzichtig wat van probeerde te zeggen was de conclusie dat ik dan maar meer moest betalen. En dan ook de manier waarop het werd gezegd, die zag ik niet aankomen.
Dat is best wel een vreemde reactie, naar mijn idee, als ze jou graag ziet als klant zou ze niet deze opmerking maken, dit komt vrij onverschillig over.
 
Als ik de exacte details geef dan is het te herkenbaar, maar ik zal een poging doen.

Jouw post legt de vinger al op de zere plek.

De geleverde service was niet meer zoals de eerste paar keer dat ik haar zag. Toen ik daar voorzichtig wat van probeerde te zeggen was de conclusie dat ik dan maar meer moest betalen. En dan ook de manier waarop het werd gezegd, die zag ik niet aankomen. 😵‍💫

Voor mijn gevoel was het zeker niet teveel gevraagd. Ik ben niet zo'n persoon die altijd het onderste uit de kan moet hebben.

Uiteindelijk heeft ze alleen zichzelf ermee. Als ze gewoon even een tandje bij had gezet zoals het de eerste keren wel kon, dan was ik er nog veel vaker gekomen.
Wellicht heeft ze in die periode haar grenzen bijgesteld en wilde ze die specifieke handeling niet meer zomaar inclusief aanbieden? in die context is het helemaal niet zo vreemd.
 
Ik heb het een keer gehad bij een dame waar ik op een zeer zomerse dag aankwam met een boxershort aan en bleek dat ik mijn geld vergeten was.
Heel dom natuurlijk, maar ze kende me al 2 jaar, wist dat ik 100% betrouwbaar was en de volgende keer moeiteloos het dubbele zou overhandigen.


Maar toch moest ik a la minute drie kwartier terug naar huis en daarna weer naar haar om het geld op te halen. Ik opperde nog dat we de afspraak ook konden cancellen, maar daar wilde ze ook niet van weten.

Dus ik in mijn geiligheid met 2 taxi's heen en weer gesjeesd en daarna de date gehad, maar eenmaal thuis wist ik eigenlijk gelijk dat ik nooit meer bij haar langs zou gaan.

Iets vergelijkbaars ook mee gemaakt, met het zelfde resultaat!

Ik wandelde dan wel niet over straat in mijn boxer, maar had wel een keer met een dame waar ik zo'n 4-6x geweest was ipc; dates waren helemaal top denk je met nooit gezeik of iets toch wat van vertouwen te hebben 'gecreeerd' maar nope...toch niet echt.

Had het zelf met verlengen een keertje; dat ik iets zei van nouja nog een rondje zou wel nice zijn; zij zegt zoveel voor 30of60m extra. Weet niet meer precies hoe en wat, maar toen ik voorstelde dat wel te willen doen maar geen cash op zak te hebben en volgende x ervoor te betalen (met volle intentie 'zoals gewoon' terug te komen en dat te betalen) was het "nee, dan niet".

Wat me feitelijk gewoon beledigde en waarop de geilheid op haar als persoon/karakter meteen weg was. Wel nog iets van 4-6maanden later keertje gegaan, maar dat was doomed from the start; in mijn hoofd had ik der eigenlijk al afgeschreven.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb het wel verschillende keren meegemaakt. Vaak zijn er wel veel verschillende redenen. 3 x kondigden dames wel aan dat ze binnenkort zouden gaan stoppen, maar nooit werd er een datum genoemd en dan denk je zal wel meevallen. Tot 2 ineens echt weg waren en 1 er werkelijk mee stopte.

Verder meegemaakt met een dame waar ik heel goed contact mee had dat ze ineens niet meer reageerde. Niet dat ik geblokt was ofzo. Maar ze reageert gewoon niet meer. Heel vreemd. Een ander ging ook ineens zomaar weg, maar daar heb ik nog wel contact mee maar is niet meer in Nederland.

Eigenlijk nooit gehad naar iemand waar ik veel kwam dat ik gestopt ben omdat het gevoel minder werd. Wel dat ik minder regelmatig ging. Tussenpozen werden steeds langer. Maar als ik dan ging was het toch steeds weer leuk. Ik reken hier niet mee diegenen waar ik 1 keer naartoe ging en vaak op dat moment wel leuk, maar gevoel niet sterk genoeg was om terug te gaan.

Ik heb dat nu ook een paar x gehad met dames; dat ze vertelde erover te denken binnenkort te stoppen...en dat dan deden, en ik dacht goddamnit waarom ben ik niet nog ff vaker geweest; zij was echt knap/lekker/top...maar ik leidt zwaar aan 'wilt wat die niet kan krijgen complex'
 
@Mila @Swearengen
Jullie zouden allebei gelijk kunnen hebben omdat er niet echt genoeg info is van mijn kant, maar dat is bewust zo. Ik zou niet willen dat ze de link legt en vervolgens al mijn berichtjes terug gaat lezen. 😅

Het ging niet over extra handelingen. Laat ik het er maar op houden dat ik het echt niet had verwacht van haar. En zoals @Dagan hierboven zegt is het een zodanige afknapper dat ik er voorlopig niet meer naar toe zal gaan.
 
Dat is best wel een vreemde reactie, naar mijn idee, als ze jou graag ziet als klant zou ze niet deze opmerking maken, dit komt vrij onverschillig over.

Dat zal ook precies de teleurstelling geweest zijn van @Oscular . Deels de mindere service an sich, en de koude douche dat zijn beleving haar geen fuck kan schelen.

Goede kans dat ze hem gehouden had als ze er mooi verhaal van gemaakt had als "sorry schat, je doet het heerlijk maar ik kan niet meer rondkomen als ik alles inclusief aanbied", en 'm dan nog 1x voor de oude prijs had bediend, ofzo.
 
Laatst bewerkt:
Iets vergelijkbaars ook mee gemaakt, met het zelfde resultaat!

Ik wandelde dan wel niet over straat in mijn boxer, maar had wel een keer met een dame waar ik zo'n 4-6x geweest was ipc; dates waren helemaal top denk je met nooit gezeik of iets toch wat van vertouwen te hebben 'gecreeerd' maar nope...toch niet echt.

Had het zelf met verlengen een keertje; dat ik iets zei van nouja nog een rondje zou wel nice zijn; zij zegt zoveel voor 30of60m extra. Weet niet meer precies hoe en wat, maar toen ik voorstelde dat wel te willen doen maar geen cash op zak te hebben en volgende x ervoor te betalen (met volle intentie 'zoals gewoon' terug te komen en dat te betalen) was het "nee, dan niet".

Wat me feitelijk gewoon beledigde en waarop de geilheid op haar als persoon/karakter meteen weg was. Wel nog iets van 4-6maanden later keertje gegaan, maar dat was doomed from the start; in mijn hoofd had ik der eigenlijk al afgeschreven.
Dit vind ik wel een moeilijk iets, aan de ene kant doet zij dit werk om geld te verdienen, dus ik kan haar reactie wel voorstellen, verder vindt ik het best wel vreemd, dat je daar niet van te voren rekening mee houd, en wat meer geld op zak hebt.
 
had wel een keer met een dame waar ik zo'n 4-6x geweest was ipc; dates waren helemaal top denk je met nooit gezeik of iets toch wat van vertouwen te hebben 'gecreeerd' maar nope...toch niet echt.
Ik snap dat dit jammer is, maar je kan toch ook niet bij de bakker op de hoek (waar je iedere maand komt) een taart halen zonder geld en verwachten dat je volgende keer wel kunt betalen?
Wat jullie misschien niet beseffen is dat het vaak voorkomt dat mannen dit voorstellen. Afgezien van het wel of niet betrouwbaar zijn van de klant, zou je als dvp dus moeten gaan bijhouden wat iemand je nog schuldig is. Dat geeft ook geen prettig gevoel. Daarbij komt dat je, na 6 keer een bezoek van een uurtje, iemand maar 6 uur "kent". Net zo lang als je buurman in het vliegtuig van je vlucht naar Kaapverdië. Kun je nog zo'n fijne, gezellige klik hebben en betrouwbaar overkomen, die ga je waarschijnlijk ook geen €150 uitlenen voor dat tax free parfum wat hij wil kopen onderweg, maar net geen geld voor bij zich heeft.
Misschien een fantasierijke vergelijking.
Maar het komt er voor mij op neer dat je een zakelijke overeenkomst hebt met iemand, waar je geen van beiden van moet verwachten dat ervan wordt afgeweken door de ander. Heb respect voor elkaar en zorg volgende keer gewoon dat je extra bij je hebt voor het geval dat zoiets voorkomt.
 
Ken genoeg verhalen van dames die zich op deze manier gebrand hebben, een goede klant die ze al jaren kennen, die zegt ik blijf een uurtje langer haal ik daarna geld en kom ik betalen. Nu zien ze meneer nog weleens door de straat lopen maar het geld hebben ze nooit gezien.

Snap ook niet waarom je als klant een dame waar je al jaren komt en een leuk contact mee hebt voor een paar euro zou willen oplichten waarna je niet meer welkom bent. Zelf ook 2x vergeten betalen, toen ik het ontdekte meteen terug gegaan en als nog betaald. Zou me rot schamen mocht ik haar raam passeren wetende dat ik niet had betaald.
 
Ik snap dat dit jammer is, maar je kan toch ook niet bij de bakker op de hoek (waar je iedere maand komt) een taart halen zonder geld en verwachten dat je volgende keer wel kunt betalen?
Wat jullie misschien niet beseffen is dat het vaak voorkomt dat mannen dit voorstellen. Afgezien van het wel of niet betrouwbaar zijn van de klant, zou je als dvp dus moeten gaan bijhouden wat iemand je nog schuldig is. Dat geeft ook geen prettig gevoel. Daarbij komt dat je, na 6 keer een bezoek van een uurtje, iemand maar 6 uur "kent". Net zo lang als je buurman in het vliegtuig van je vlucht naar Kaapverdië. Kun je nog zo'n fijne, gezellige klik hebben en betrouwbaar overkomen, die ga je waarschijnlijk ook geen €150 uitlenen voor dat tax free parfum wat hij wil kopen onderweg, maar net geen geld voor bij zich heeft.
Misschien een fantasierijke vergelijking.
Maar het komt er voor mij op neer dat je een zakelijke overeenkomst hebt met iemand, waar je geen van beiden van moet verwachten dat ervan wordt afgeweken door de ander. Heb respect voor elkaar en zorg volgende keer gewoon dat je extra bij je hebt voor het geval dat zoiets voorkomt.
Zo zie ik het ook Mila. Misschien ook een idee voor de mannen om wat meer geld mee te nemen, zodat je deze situatie vermijd. Bovendien vind ik het vrij armoedig overkomen, om dit te vragen aan een dvp.
 
Ken genoeg verhalen van dames die zich op deze manier gebrand hebben, een goede klant die ze al jaren kennen, die zegt ik blijf een uurtje langer haal ik daarna geld en kom ik betalen. Nu zien ze meneer nog weleens door de straat lopen maar het geld hebben ze nooit gezien.
Deze verhalen heb ik ook vaak gehoord, en komt vaker voor dan je zou denken.
 
Recent helaas afscheid genomen van twee van mijn favoriete dames. Bij beide kwam ik regelmatig en graag.

Eén dame gaf tijdens het bezoek aan haar leven een andere wending te geven en te gaan stoppen. Sinds kort na het bezoek is ze inderdaad niet meer online te vinden. Jammer, ik zal de herinnering koesteren, maar wens haar veel geluk en succes met het nieuwe pad dat ze is ingeslagen.

J. uit A., als je dit leest, wil je me nog appen voor contact zoals je aangaf? Ik zal (en kan) je zelf niet benaderen maar je hebt mijn nummer.

De andere dame is een dame met een roemrucht verleden die op de goede weg was. Type katje om niet zonder handschoenen aan te pakken als je niet weet hoe je met haar om moet gaan, maar bij de juiste benadering een vreselijk lieve meid. Helaas recent weer in oude gewoontes terug gevallen, ik zal er (voorlopig?) niet meer mee afspreken.

B. uit A., als je dit leest, je weet zelf ook hoeveel last onbezonnen acties in the heat of the moment jezelf kunnen opleveren, doe het gewoon niet.
 
Ja het is id basis ook zakelijk uiteraard; dat wordt zo mooi benadrukt hahaha @Mila je maakt verder wel goede punten, ik begrijp de andere kant ook wel hoor; het is ook niet echt een echt goede reden niet terug te gaan, maar het zit hem meer in het gevoel dat ermee gepaard gaat waardoor volgende keer met een ander wordt.

@meer geld meenemen; doe ik zelf nooit om de simpele reden dat ik niet van de extra's ben en zo niet zonder meer verleidt kan worden to meer ;)
@armoedig overkomen...er wordt in de wereld om je heen zoveel op basis van later betalen gedaan, dus ik weet echt niet waarom het armoedig zou zijn.

Voor mij valt het (niet later kunnen betalen) in de categorie niet vertouwen/moeilijk doen om geld, wat haar (dvp) goed recht is overigens (nogmaals, begrip alle argumenten ertegen) en idd er zullen best mannen niet meer terugkomen en betalen...maar ik krijg graag een persoonlijk behandeling obv vertrouwen/verdieping...ken btw ook dames waar het geen probleem was/is.
 
Qua geld. Ik zou als klant nooit zelf voorstellen om de volgende keer wel wat extra te betalen voor een dienst of meer tijd bij huidige bezoek. Ik zou gewoon zeggen: 'Graag, maar ik heb nu het geld niet bij me. Dus een volgende keer'. Dan kan de dame zelf bepalen of ze je vertrouwt of niet en alsnog zeggen: joh, neem volgende keer dat geld mee. Dat is me zo ook wel eens overkomen en uiteraard nooit misbruik gemaakt van dat vertrouwen. Wat mij betreft zou de regel moeten zijn: nooit vragen. Als de dame het zelf aanbiedt is dat haar keuze en haar blijk van vertrouwen in jou.
Wat betreft bepaalde diensten niet meer doen. Ook dat heb ik meegemaakt. En ik respecteer dat volledig. Haar lichaam, haar keuzes. Maar ik vind het dan wel netjes dat dan vooraf even mee te delen. Zeker als iemand gewend is geraakt aan bepaalde diensten. Anders wordt het sowieso even ongemakkelijk op het moment supreme.
Dat is mijn uitspraak en daar moeten jullie het mee doen :)
 
Ik heb een wispelturig karakter, en ik kan in 1 x klaar zijn met een dame die ik tot dan als favorietje had.Dan is de zin voorbij.Toevallig had ik t deze week nog.
Een knappe Poolse 10 maanden niet gezien , niks gehoord dat ik jammer vond.
Nu mailde ze me , en t was allemaal anders. Afstandelijker, niet meer zoenen en ze had opeens een niet al te mooie Dd silicone aangeschaft.
ben er nu gelijk klaar mee , ook.al omdat ze alleen ochtend kan
 
Ik snap dat dit jammer is, maar je kan toch ook niet bij de bakker op de hoek (waar je iedere maand komt) een taart halen zonder geld en verwachten dat je volgende keer wel kunt betalen?
Wat jullie misschien niet beseffen is dat het vaak voorkomt dat mannen dit voorstellen. Afgezien van het wel of niet betrouwbaar zijn van de klant, zou je als dvp dus moeten gaan bijhouden wat iemand je nog schuldig is. Dat geeft ook geen prettig gevoel. Daarbij komt dat je, na 6 keer een bezoek van een uurtje, iemand maar 6 uur "kent". Net zo lang als je buurman in het vliegtuig van je vlucht naar Kaapverdië. Kun je nog zo'n fijne, gezellige klik hebben en betrouwbaar overkomen, die ga je waarschijnlijk ook geen €150 uitlenen voor dat tax free parfum wat hij wil kopen onderweg, maar net geen geld voor bij zich heeft.
Misschien een fantasierijke vergelijking.
Maar het komt er voor mij op neer dat je een zakelijke overeenkomst hebt met iemand, waar je geen van beiden van moet verwachten dat ervan wordt afgeweken door de ander. Heb respect voor elkaar en zorg volgende keer gewoon dat je extra bij je hebt voor het geval dat zoiets voorkomt.
Klopt helemaal.

Maar volgens mij staan wij er toch vaak anders in dan jullie hoor.

Zakenvrouwen die sex aanbieden vs dromerige mannen die het liefst het moment van geld overdracht zsm willen vergeten en een soort echtheids-illusie willen koesteren.

Daarom zijn we snel op ons ego/pikkie getrapt als de dame over een extra wat al te zakelijk praat.

Legio mannen hier die tongzoenen of beffen niet als extra kunnen zien omdat 'zij er toch van geniet'.

Ik zie het zelf overigens niet zo, maar observeer meer mijn mede-wandelaars.

Ik beargumenteerde het elders ook al een beetje, gek genoeg zijn juist de 'heb haar kontje eens stevig opgerekt' eikels misschien wel onvriendelijk en naar, maar die zien het ook echt als een zakelijke transactie (kan ook klote zijn omdat ze je als een ding bekijken), maar de dromers hebben toch een soort illusie hoewel ze er een bedrag voor neer leggen.

En de gfe is wat dat betreft psychologisch heel moeilijk terrein om als dvp te bewandelen.

Je doet namelijk alsof je iets biedt, wat je eigenlijk helemaal niet biedt omdat je dat ook helemaal niet kunt bieden voor geld, zeg maar. 😉

Wel altijd fascinerend dit alles, want uiteindelijk is het natuurlijk ook een spel ergens tussen charme, geld, droom, werkelijkheid, sex, bedonderen en een flinterdun beetje echtheid qua humor of klik.
 
Laatst bewerkt:
Wat jullie misschien niet beseffen is dat het vaak voorkomt dat mannen dit voorstellen. Afgezien van het wel of niet betrouwbaar zijn van de klant, zou je als dvp dus moeten gaan bijhouden wat iemand je nog schuldig is. Dat geeft ook geen prettig gevoel.
Ik denk dat je wel verschillen hebt. Iemand die al 10x bij je is geweest, het 1e uur al heeft betaald en dan nog iets langer wil blijven en zegt volgende keer te betalen kun je wel het voordeel van de twijfel geven. Lijkt me heel raar als die zijn woord niet nakomt. Je houdt daardoor zeker een klant. De band zal nog sterker worden.

Kan dit eigenlijk alleen voorstellen als je iemand niet meer wilt zien, dit niet wil zeggen en zo een mooie gelegenheid ziet om van hem af te komen.

Ik snap dat je het niet doet met mensen die je maar 1 of 2x hebt gezien.

Maar voor het 1e geval zul je geen hele boekhoudingen moeten gaan bij houden. Dit zal niet zo vaak voorkomen.
 
Klopt helemaal.

Maar volgens mij staan wij er toch vaak anders in dan jullie hoor.

Zakenvrouwen die sex aanbieden vs dromerige mannen die het liefst het moment van geld overdracht zsm willen vergeten en een soort echtheids-illusie willen koesteren.

Daarom zijn we snel op ons ego/pikkie getrapt als de dame over een extra wat al te zakelijk praat.

Legio mannen hier die tongzoenen of beffen niet als extra kunnen zien omdat 'zij er toch van geniet'.

Ik zie het zelf overigens niet zo, maar observeer meer mijn mede-wandelaars.

Ik beargumenteerde het elders ook al een beetje, gek genoeg zijn juist de 'heb haar kontje eens stevig opgerekt' eikels misschien wel onvriendelijk en naar, maar die zien het ook echt als een zakelijke transactie (kan ook klote zijn omdat ze je als een ding bekijken), maar de dromers hebben toch een soort illusie hoewel ze er een bedrag voor neer leggen.

En de gfe is wat dat betreft psychologisch heel moeilijk terrein om als dvp te bewandelen.

Je doet namelijk alsof je iets biedt, wat je eigenlijk helemaal niet biedt omdat je dat ook helemaal niet kunt bieden voor geld, zeg maar. 😉

Wel altijd fascinerend dit alles, want uiteindelijk is het natuurlijk ook een spel ergens tussen charme, geld, droom, werkelijkheid, sex, bedonderen en een flinterdun beetje echtheid qua humor of klik.
ik kan je niet helemaal volgen Knightrider in je betoog hier boven. Wat bedoel je nou precies te zeggen?
 
De dames kunnen zelf ook heel onvoorspelbaar zijn.

Mijn eennabeste contact was iemand die me soms 3x op een dag appte met heel persoonlijke vragen mbt haar leven.

Ik denk graag mee, maar dan bouw je gaandeweg wel iets op.

Toen ik bij een volgende afspraak haar probeerde te zoenen tijdens de sex zei ze opeens abrupt: Je weet toch dat ik dat met cliënten nooit doe.

Was ik toen een tikje beledigd door.

Me 3x per dag bellen voor advies over iets en me vervolgens bestempelen als 'gewoon een cliënt' is best tegenstrijdig. En ook weer niet.

Maar sommigen weten haarfijn wat ze doen en anderen zijn zelf wat troebeler.

Haar argument toen ik een beetje kinderlijk bozig deed (een beetje maar hoor 😉) was dat ze alleen zoent met iemand waar ze privé gevoelens voor heeft.

Dat argument snap ik en doorgaans zoen ik zelf om die reden niet met dvp's, zeker ook omdat ze aan pzc doen met andere mannen 🫣

Maar ik dacht toen ook: Of is dit je een stap te ver omdat je me echt in de verste verte niet aantrekkelijk vindt, hoewel je tijdens je volleerde gfe doet alsof dat wel zo is?

En dat ze me daarna wel weer dagelijks allerlei dingen vroeg deed me ook denken dat ze verder gewoon niet zoveel vrienden had.

Het is gewoon niet altijd duidelijk hoe dvp's en klanten er precies in staan.

Dat heeft soms ook weer zijn leuke kanten overigens.
Misschien is het sowieso eigenlijk heel a-natuurlijk om niet 'om elkaar te geven' maar wel intimiteiten met elkaar te delen.

Maar goed, om dat nou te opperen op een prostitutie vorm……
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan