Opeens afscheid nemen van een dvp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Helemaal mee eens! Spijker op de kop. Maar raar is dat wel.....

Ik ben 45 en bezoek vaak genoeg dames van 22 die mij wellicht als vader hadden kunnen hebben. Maar ik 'zie' dat zelfs niet meer als ik met ze bezig ben. Sowieso word ik vaak jonger geschat, maar daar waar andere wandelaars zeggen: 'was toch wat jong voor me' heb ik dat gevoel vrijwel nooit.

Het is een soort jeugd-elixer. Je betaalt, zij faked het soms goed en de prima ervaring is daar. Heel raar eigenlijk.

Al die zinnetjes die sommigen van ons verkondigen: Zij genoot er ook van, er was een enorme klik etc etc.

Rare tsjappies zijn we zo bij elkaar.....maar ja, wat dan, als je veel kicks en snelle wisselingen wilt.....we willen sneller schakelen dan een 25 jarige knappe gast met een goede openingszin wil.....en we hebben onmogelijk de tijd/zin om dat in de kroeg te proberen alsnog voor elkaar te boksen.....
 
En wat zegt je verstand dan? Niet doen, want al te vaak geweest, het is voorspelbaar?? Want dat zou kunnen betekenen dat we eeuwig op jacht zijn en dat zoiets als een 'gewone relatie' dus louter op basis van gemakzucht/vertrouwdheid/gewenning in stand gehouden wordt, maar dus vrijwel zeker niet op basis van sexuele aantrekkingskracht, spanning of opwinding.
Terwijl je toch altijd hoopte iemand te vinden met wie het spannend bleef gedurende....nou ja, vrij lang eigenlijk.
Ik heb nooit een relatie gehad, dus ik kan daar niet over meepraten en geen zinnig antwoord op geven. Het lijkt mij wel voor de hand liggend dat in een liefdesrelatie veel meer dingen meewegen dan in een zakelijke relatie met een dvp. Als het goed is, ga je een relatie aan met iemand omdat je buiten uiterlijke aantrekking nog veel meer voelt voor diegene, en blijf je bij haar vanwege de emotionele, romantische, psychologische band die je samen opbouwt. Bij een sekswerker is dit uiteraard niet het geval.

Lang verhaal kort: je denkt teveel. ? Serieus. Je overcompliceert de dingen, en maakt vergelijkingen die er niet toe doen. Als een dvp je niet meer bevalt, ga je er niet meer naartoe, einde verhaal.

Om op mijn voorbeeld terug te komen: mijn verstand zegt dat ze de 'service' op het eind flink heeft laten versloffen, ondanks (of doordat?) ik een vaste klant was. Blijkbaar dacht ze dat ik 'binnen' was, maw dat ze geen moeite meer hoefde te doen. Dat alleen al vind ik kwalijk en daarom wil ik niet meer terug.
 
Waarom zei je dat tegen haar? Uit eerlijkheid? DVP zijn ook vrouwen en willen niets horen wat hun ijdelheid aantast.
Mijn onvrede was voor een gedeelte ontstaan omdat na een half jaar de spanning er gewoon af was, maar ook omdat ze niet reageerde op een aantal pogingen haar wat te vragen via Whatsapp.
Achteraf bedenk ik mij dat ze misschien helemaal niet zo goed Engels leest en schrijft, dus misschien amper snapte wat ik haar schreef.
Hoe dan ook, ik was beledigd, en de koek was op, dus einde verhaal.
 
Ik heb nooit een relatie gehad, dus ik kan daar niet over meepraten en geen zinnig antwoord op geven. Het lijkt mij wel voor de hand liggend dat in een liefdesrelatie veel meer dingen meewegen dan in een zakelijke relatie met een dvp. Als het goed is, ga je een relatie aan met iemand omdat je buiten uiterlijke aantrekking nog veel meer voelt voor diegene, en blijf je bij haar vanwege de emotionele, romantische, psychologische band die je samen opbouwt. Bij een sekswerker is dit uiteraard niet het geval.

Lang verhaal kort: je denkt teveel. ? Serieus. Je overcompliceert de dingen, en maakt vergelijkingen die er niet toe doen. Als een dvp je niet meer bevalt, ga je er niet meer naartoe, einde verhaal.

Om op mijn voorbeeld terug te komen: mijn verstand zegt dat ze de 'service' op het eind flink heeft laten versloffen, ondanks (of doordat?) ik een vaste klant was. Blijkbaar dacht ze dat ik 'binnen' was, maw dat ze geen moeite meer hoefde te doen. Dat alleen al vind ik kwalijk en daarom wil ik niet meer terug.
Ik denk dat je gelijk heb maar ik voel dit niet zo bij mijn favoriete dame. Ik weet dat de sex niet zo goed is met haar, maar ik voel zoveel aantrekkingskracht dat ik er volledig voldaan van weg ga. Het gaat dus niet altijd om de handelingen
 
Is dat niet gewoon de oplossing? Een sexuele relatie met een vrouw en een psychologische meteen andere? We hebben de maatschappij te ingewikkeld gemaakt door dit in een en dezelfde vrouw te zoeken.
Nee, je wilt seks met iemand waarmee je ook een psychologische klik hebt, waar je iets voor voelt. Je wilt seks als uiting van die gevoelens; seks als emotionele uiting. En je wilt na de seks met iemand samen kunnen zijn met wie je die klik hebt, waarmee je kunt knuffelen en kletsen en waarmee je gedachten kunt delen. Je wilt overdag je ervaringen met ze delen en 's nachts je seksuele verlangens.

We hebben de maatschappij niet zo gemaakt; mensen zijn altijd naar zoiets op zoek geweest. Het is niet iets recents, het is van alle tijden. De meeste mensen prefereren een vaste relatie en seks met een emotionele connectie. Voor wie dat niet wil zijn sekswerkers uiteraard een uitkomst, maar we moeten niet net doen alsof 'we' iets 'gemaakt' hebben wat de meerderheid niet wil.
 
Dat laatste kan idd zo gebeuren, heb ik ook wel eens meegemaakt.

Zelfs in het je een kwartiertje eerder laten vertrekken omdat ze dat bij jou toch wel kan maken. Wat dat betreft kunnen een voorbeeld nemen aan dat Kartel type die @jatsee hier boven noemt....die zal dat vast niet overkomen zijn ;)

Qua vaste relaties snap ik wat je zegt: Maar als de sex weg valt uit de optelsom der delen waarom je met een vrouw in een relatie zit, valt er toch wel een essentieel onderdeel weg waarom je ooit een relatie met haar begonnen was.
Wat je overhoudt is verstandelijk en ook al heb je een koophuis, 2 auto's en 4 kinderen samen....eigenlijk moet je je dan grondig afvragen of je op zo'n verstand-huwelijkse manier uberhaupt nog wel verder wilt.

Mijn ouders gingen uit elkaar en noemden dat de beste dag van hun leven en hebben daarna alletwee nog een prima tijd gehad. Met die belsissing hebben ze naar beider mening 20 jaar te lang gewacht..... ;) O.m. omwille van mij, iemand die altijd hun ruzies moest aanhoren....dus, tsja....

Maar ik snap dat 'voor de kinderen bij elkaar blijven' wel een gedachte kan zijn hoor, maar eigenlijk ben ik er geen voorstander van.....

En sex is toch een belangrijk bestanddeel binnen een relatie, klopt dat niet, dan ben je eigenlijk meer maatjes.....kan leuk zijn, maar het klinkt zo droog....maatjes....

Daarom vind ik die switch bij een dvp ook zo belangrijk als de echt vlam weg is.....heb onlangs 2 contacten met dames beeindigd omdat ik er meer uit gewoonte heen ging....bij relaties vind ik dat al problematisch, maar een dvp moet je natuurlijk al helemaal niet uit gewenning blijven bezoeken....hoewel ik me wel kan voorstellen dat je iets met een dame opbouwt waardoor het fijner kan zijn dan bij een willekeurige nieuwe dame....
 
Nee, je wilt seks met iemand waarmee je ook een psychologische klik hebt, waar je iets voor voelt. Je wilt seks als uiting van die gevoelens; seks als emotionele uiting. En je wilt na de seks met iemand samen kunnen zijn met wie je die klik hebt, waarmee je kunt knuffelen en kletsen en waarmee je gedachten kunt delen. Je wilt overdag je ervaringen met ze delen en 's nachts je seksuele verlangens.

We hebben de maatschappij niet zo gemaakt; mensen zijn altijd naar zoiets op zoek geweest. Het is niet iets recents, het is van alle tijden. De meeste mensen prefereren een vaste relatie en seks met een emotionele connectie. Voor wie dat niet wil zijn sekswerkers uiteraard een uitkomst, maar we moeten niet net doen alsof 'we' iets 'gemaakt' hebben wat de meerderheid niet wil.
Ik wil dat dus helemaal niet in een en dezelfde persoon en heb mij neergelegd bij een wisselende vrouw voor sex en een soulmate.
 
Nee, je wilt seks met iemand waarmee je ook een psychologische klik hebt, waar je iets voor voelt. Je wilt seks als uiting van die gevoelens; seks als emotionele uiting.
Ik herken dat totaal niet bij mezelf. Bij knuffelen: ja, bij seks: nee. Ik snap oprecht niet wat seks met liefde te maken heeft. Komt er nog bij dat ik hou van hevige, dierlijke seks, hoe kan je dat vereenzelvigen met liefde? Voor mij zijn dat twee totaal andere zaken. En ik ben geen typische macho of zo.
 
Ik herken dat totaal niet bij mezelf. Bij knuffelen: ja, bij seks: nee. Ik snap oprecht niet wat seks met liefde te maken heeft. Komt er nog bij dat ik hou van hevige, dierlijke seks, hoe kan je dat vereenzelvigen met liefde? Voor mij zijn dat twee totaal andere zaken. En ik ben geen typische macho of zo.
Dat kan zo zijn; ik schat dat zo'n 95% van de mensen wel seks met liefde willen of nastreven. Maar wat seks en liefde met elkaar te maken hebben is zó basaal, zó vanzelfsprekend en zó overduidelijk dat ik het niet eens uit ga leggen, kom op zeg. ? Heb wel genoeg getypt vanavond. ?
 
Het is wel een vanzelfsprekende combi, maar bij bv een stel dat 30 jaar samen is, hij 55, zij 52 is het ook weer niet zo vanzelfsprekend.

Minder frequent sex, hij denkt wellicht aan iets of iemand anders om echt opgewonden te raken, het is meer de vertrouwdheid dan de opwinding waar het ooit mee begonnen is.....als je daar even over nadenkt is het toch best krom dat dat het keurslijf is dat we onszelf veelal aan meten.....

Nou is dvp-bezoek niet beter qua intimiteit natuurlijk, hooguit puur qua fysieke opwinding....want betaald, jij bent een van de velen etc.....

Ik denk dat ik soms opeens op een dame afknap omdat je merkt dat het een transactie is, hoewle je dat eigenlijk natuurlijk allang weet.

De kern van wat we zoeken bij die vrouwen tijdens het wandelen is heel apart. Aantrekkelijkheid, een bepaald type, bereid tot bepaalde handelingen etc etc.....
En het vervliegt ook weer door gewenning lijkt het, hoewel elkaar een beetje leren kennen in eerste instantie de boel juist wat meer diepgang geeft.
 
Maar meestal gaan mensen toch beslissen dat ze willen samen wonen en een leven samen opbouwen na die 7 weken?!? Met het risico dat ik zeer naief ga klinken....maar na verliefheid volgt dus liefde en liefde is dus psychologisch met elkaar overweg kunnen zonder dat er nog echte sexuele onderlinge spanning tussen twee mensen is hoewel velen dit zullen ontkennen.


Wat is dan de voornaamste reden waarom mensen gaan samen wonen, trouwen......bij 'iemand' horen?
 
Geld zal inderdaad de drijfveer voor het overgrote deel van de sekswerkers de drijfveer zijn, zij die het doen uit andere motieven, zijn vrij zeldzaam. Ze bestaan echter wel.
Gevoelens niet tonen is bijna een erecode binnen het beroep, maar ja, soms komt die menselijke kant toch bovendrijven.
 
Wat is dan de voornaamste reden waarom mensen gaan samen wonen, trouwen......bij 'iemand' horen?
Dat je bij iemand bent die intussen vertrouwd aanvoelt. Zie bijvoorbeeld ook zij die teruggaan naar hun ex.
Er moet een reden geweest zijn dat ze niet meer samen verder wilden en toch keer je terug naar die ander.
Bijna niet rationeel te verklaren en in een enkel geval kan het tot destructieve gevolgen leiden...
 
'je kunt dan vanwege praktische redenen niet uit elkaar'.

Dat klinkt eigenlijk heel eng. Heb de nodige relaties gehad, maar ben blij dat ik het zover nooit heb laten komen. Heb heus wel eens samen gewoond (ben zelfs getrouwd geweest), maar als de klik weg is, is de klik weg.
Ik denk dat een huwelijk nooit kan hangen op een 'klik', dat is veel te weinig. Uiteindelijk zul je op één of andere manier met elkaar moeten zien te vergroeien wil het echt wat wezen. Dat is hoe ik het om me heen zie bij de beste huwelijken. En als je daar het juiste type mens voor bent kan dat geweldig zijn, de hemel op aarde zo je wilt.
Maar veel mensen die trouwen zijn daar eigenlijk helemaal niet 'geschikt' voor, teveel individu om één te worden met een ander.
 
Ja en nee @Pippi Langkous ....verliefd worden op een dvp gebeurt ook, maar dit topic handelt bijna ver het andere uiterste.....

Echt heel oppervlakkige dingetjes.....gesprekken over Corona en hoe ze daar in staan werken niet altijd bevorderlijk, iets te hardhandig in bed, plotseling waarneembare rimpeltjes.....het is zeker niet eerlijk....maar juist doordat je de betaler bent en zo kritisch kunt zijn wissel je soms zo abrupt denk ik.
Ik herken het in zoverre dat ik in mijn studententijd weleens helemaal hoteldebotel was van een leuke meid en dan op een gegeven moment (net als het wat leek te worden) was de hele magie er af. Dan kon ik naar haar kijken en denken: waarom ben ik in vredesnaam in jou geïnteresseerd? Bijna eng om te voelen, want ze zou inderdaad maar een ring om je vinger hebben geschoven in de tijd dat je daar je knieën voor stuk bad.

Ik zie zelf wel een analogie met bepaalde etenswaren die je opeens enorm tegen kunnen staan. Ik had dat een keer met Chinees eten (ook in mijn studententijd). Iedere week Chinees en ik vond het vreselijk lekker. Kon er geen genoeg van krijgen. Op een gegeven moment sloeg het snel om en kon ik het niet eens meer zien.

Ik denk dat je op een gegeven moment een soort verzadigingseffect krijgt en dat dat er dan vervolgens toe leidt dat onmiddellijk ook heel het verleden in een ander licht komt te staan. En je echt helemaal uitgekeken bent op allerlei trivialiteiten die nu eenmaal op ieder mens (dus ook de DVP) van toepassing zijn.
 
Misschien zit ik wel heel raar in elkaar maar ik heb bij verschillende vrouwen dat ik iets dat zij doen of hoe ze zijn leuk vind. Iets wat ze uniek maakt en eigen. Dat is vaak juist bij iedere vrouw wel iets anders. Bij de een hoe ze naar je kijkt. De ander knuffelt je en bij nog een ander hoe het contact is tijden het praten.

Met de sex is dat ook zo. Bij de ene vrouw heb ik meer behoeft aan sex. Bij de ene vrouw lieve sex, bij weer een ander iets ruiger. En bij sommige alleen intimiteit of vasthouden en knuffelen. Wat ik ook zo leuk vind is dat al die vrouwen weer net even anders zijn en anders doen.

Volgens mij krijg je al die leuke dingen nooit in 1 vrouw vereenigd. Als er na verloop van tijd een paar afvallen en er je leert weer nieuwe kennen dat houdt het ook leuk en interessant. Anders is het toch stilstand is achteruitgang.

Ik heb een aantal keren een DVP die ik regelmatig zag niet meer bezocht. Bijna nooit iets gezegd. Soms kan je dan na 1 jaar toch nog een keer terug gaan. Zou wordt je ook niet als vanzelfsprekend genomen. En na 1 jaar kan je kijken of je gevoel het juiste was om niet meer te gaan.

Vaak waren DVP's ook zomaar ineens verdwenen zonder bericht ofzo. Voor een enkeling zou ik het misschien zeggen. Maar voor de meeste toch niet en helemaal niet als ik iemand 1 x per maand bezocht en nu nog maar 3 x per jaar. Over dat soort dingen ga ik geen uitleg geven.

Hooguit als ze vragen waarom ik zolang niet geweest ben dat ik druk ben met werk en andere dingen. Wat niet eens gelogen is.
 
Uiteindelijk is sex er in de natuur er "uitsluitend? " om voor de voortplanting te zorgen. Zolang wij netjes doen wat ons opgedragen wordt door de natuur, werpt de natuur ons geluksgevoelens, energie, hormonen etc toe, om in die fantasiewereld verder te gaan. Dat gevoel wordt met elke stap beter en dieper en doorgaans na de genoemde 7 weken rampetampen zou normaliter een zwangerschap moeten optreden. Dan kan de volgende stap gezet om een huisje/hutje in t bos te gaan zoeken, en uiteindelijk een geboorte etc. Wellicht zoeken we bij een dame van plezier tegen beter weten in ook wel een verdieping in de omgang. De volgende stap. En telkens als ze iets meer privé deelt, of speciale dingen doet, kan ik mezelf voor de gek houden dat de band misschien toch iets dieper gaat. Als die verdieping niet optreedt, of je ontdekt dat je een van de velen bent, voelt dat als koude douche en gaan we ons heil elders zoeken?
 
zijn eigenlijk meerdere topics ,waar je dit in terug kunt vinden..
zoals 'help verliefd op een dame'..'waarom bezoeken wij DVP's'..
zijn de meesten eigenlijk onbewust dan misschien toch bezig om een dvp te zien als een soort partner voor sex ,op afroep?
ondanks dat ik soms 2/3 keer bij dezelfde ga ,en soms ook wel eens het gevoel krijg 'jij bent een leuk ding'..heb ik nooit het gevoel om er meer achter te zoeken
de week erop loop ik gewoon bij een andere binnen..en heb ik dat misschien wel helemaal niet ..of ook wel..
wat ik al eens eerder schreef..'wij' daten andersom..we neuken ze eerst en komen in de regel dan meer te weten over ze..
bij de koude afstandelijke types niet of nauwelijks..die doen het echt enkel voor de centen..het liefst bootladingen vol..zie je ook terug in de reviews
wil niet zeggen dat wanneer je een net type bent zonder fratsen ,dat ze je niet graag nog een keer terugzien..dat komt dan weer omdat ze jouw centen krijgen zonder fratsen en omdat ze jou in de waan laat dat jullie iets' hebben..
en misschien zit er wel eens een dame tussen die ondanks het zakelijk aspect je toch een leuke vent vind..dan zit je dikwijls toch met 2 verschillende achtergronden ..en daardoor stelt ze zich dan maar beperkt open..ook omdat ze thuis misschien wel een man of vriend heeft (of hij zit in de kamer ernaast)
en daarom stuurt ze je dan in voor haar een rustige week een appje ofdat je langs wil komen..
voor mij is het puur dat half uurtje of uurtje stoeien met een mooie dame, hopende dat ze leuk meedoet en er misschien zelf ook de lol van inziet..
misschien ergens nog wel ,als ik de deur achter me dichttrek dat ze toch nog het gevoel krijgt 'waren ze allemaal maar zo,dan zag ik minder af'
maar ik ga er denk ik nooit echt 1 treffen waar ik meer voor ga voelen..
tuurlijk zullen er tussen de 1000en meiden er best 1 of 2 zitten die hoe dan ook gevoelens krijgen en een relatie met een klant..
maar het overgrote deel nooit..wat ik al zei..we lopen binnen bij een volstrekte vreemde uit dikwijls een ander land/cultuur/wetten/regels/taal..
sex is universal..in Roemenie pijpen ze ook met hun mond..maar dan houd het meestal op..
wie ziet trouwens het geil mooi ding dat jou in een donker kamertje laat ontploffen, al de vaatwasser volladen in trui en spijkerbroek?..
die steeds blijft vragen ofdat haar zus naar nederland mag komen en bij jullie zolang in huis zou kunnen totdat ze werk heeft hier?
ofdat je ouders telkens blijven vragen waar ze vandaan komt..of de buren..of je vrienden..
kun je wel zeggen ..dat ze allemaal maar kapot vallen dan..maar diep van binnen knaagt dat..
zo simpel dat het lijkt,is het allemaal niet..even een relatie aan gaan met iemand..
wat dat betreft is een moslim misschien beter af..met meerdere vrouwen..niet altijd maar bijvoorbeeld
1 vrouw jong strak en die goed gas geeft tussen de lakens voor de sex
1 vrouw die goed is in het huishouden. koken stofzuigen ,de was
1 vrouw die de administratie doet
1 vrouw de logistiek ,boodschappen
1 vrouw die alles planned..bijhoud wanneer je naar de tandarts moet en alles ,de rest aanstuurt..
1 vrouw voor het geval als je ze hebt die de kinderen van school haalt en op bed gooit..
nou enkel zaak ,dat ze elkaar nooit tegenkomen..
 
Ontzettend interessante discussie. Van mijn collega bij de koffieautomaat die net zo oud is als ik gaat mijn hart echt niet sneller kloppen. Jonge DVP's maken me wild maar zijn op het emotionele vlak zo onbereikbaar. Ik zat zo te denken: als je nou als man in de vijftig ofzo echt het geluk in je leven zou kunnen vinden met een meid van 20 of 25 waarmee je emotioneel ook helemaal goed zit, dan is de cirkel meteen weer rond, toch. Maar dat is volgens mij echt dromenland. Helaas.
 
Ontzettend interessante discussie. Van mijn collega bij de koffieautomaat die net zo oud is als ik gaat mijn hart echt niet sneller kloppen. Jonge DVP's maken me wild maar zijn op het emotionele vlak zo onbereikbaar. Ik zat zo te denken: als je nou als man in de vijftig ofzo echt het geluk in je leven zou kunnen vinden met een meid van 20 of 25 waarmee je emotioneel ook helemaal goed zit, dan is de cirkel meteen weer rond, toch. Maar dat is volgens mij echt dromenland. Helaas.
Nou.. Ik weet natuurlijk niet hoe jij in elkaar steekt en hoe jou wereld eruit ziet
Maar omdat ik veel met 20ers en 30ers om ga werkgerelateerd.. In de bouw zijn de meeste gasten rond hun 50e 'op' en gaan ze of wat anders doen of sukkelen ze in de WW of erger
(dus die maak ik met het jaar minder mee)
Heb ik toch met meiden in het dagelijks leven best wel een klik.. Zo vanaf eind 20 gaat gewoon goed..
Waarschijnlijk omdat ik ze door manier van omgang en instelling ook niet het gevoel geef dat ik hun 'vader' ben
Dus het is meestal best een groot leeftijdsverschil, al ervaar ik dat eigenlijk niet.. Is ook de manier hoe je je opsteld. .
Als je constant gaat lopen verkondigen dat je vanwege je leeftijd alles beter weet en voor mekaar hebt.. Word het meest niks..
Bovendien weten de meesten zo rond hun 23 echt wel wat ze willen..
Moet zeggen.. Dat dat in mijn jeugd wel anders was..
 
Binnen een relatie schijnt de echte verliefdheid na gemiddeld zeven weken weg te ebben en dan is het dus de vraag of je genoeg raakvlakken hebt om bij elkaar te blijven.
Misschien dat je met alle uurtjes die je een DvP bezoekt dat gemiddelde ook haalt en om die reden uitgekeken raakt op haar?
Zeven weken lijkt me bizar kort; waar heb je dat vandaan? Zeven jaar heb ik wel eens gehoord. Daar komt de uitdrukking "the seven year itch" vandaan, m.a.w. na zeven jaar gaat het jeuken. Daar is ook een film over gemaakt met die titel, met Marilyn Monroe.
 
Zowel 7 weken als 7 jaar is zo'n soort grens. Het vurige stuk verdwijnt vaak na 7 weken, maar na die 7 jaar komt er meer zo'n dip in de trant van: is dit nu mijn leven? In die 7 jaar moet je je relatie naar een hoger plan hebben zien te tillen, dat je meer bent dan maatjes die goed samen kunnen werken maar echt bereid bent om je levens met elkaar te vervlechten. Althans, zo zie ik het.
Ik kan dat niet, maar ken genoeg mannen die daar voor leven en helemaal opbloeien.
 
Zowel 7 weken als 7 jaar is zo'n soort grens. Het vurige stuk verdwijnt vaak na 7 weken, maar na die 7 jaar komt er meer zo'n dip in de trant van: is dit nu mijn leven? In die 7 jaar moet je je relatie naar een hoger plan hebben zien te tillen, dat je meer bent dan maatjes die goed samen kunnen werken maar echt bereid bent om je levens met elkaar te vervlechten. Althans, zo zie ik het.
Ik kan dat niet, maar ken genoeg mannen die daar voor leven en helemaal opbloeien.
Precies, na 7 ofzo weken zou je moeten weten wat voor vlees je in de kuip hebt. Voor @Deug-genietje er is een film 9 1/2 weeks. Waarin een beginnende heftige relatie zich ontvoudt en tot een climax komt.
 
Tussen de bedrijven door heb ik gezocht naar de onderbouwing van het getal wat ik schreef, maar er bestaat weinig consensus over de duur van verliefdheid. Die zeven weken heb ik ooit eens ergens opgevangen, maar dit kwam bijvoorbeeld ook voorbij:
Een verliefdheid duurt ongeveer 10 tot 18 maanden. Het kan echter ook al na een aantal weken voorbij zijn. Na 10 tot 18 maanden verdwijnen verliefde gevoelens.
Misschien dat de duur ervan omgekeerd evenredig is aan iemands leeftijd.
Als je jong bent, let je toch op andere dingen dan iemand die al wat langer op deze aardbol rondhangt en er misschien al wat relaties op heeft zitten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan