Opgelicht door Esther Heerenveen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Tja al met al wel veel reacties hier al. Bedankt iedereen voor het meedenken.
Helaas heb ik zelf nog niks kunnen vinden op Dirk Kerkhoven. En heb ook foto's door google image gehaald maar kom verder nergens op.

Ik heb inmiddels ook aangifte gedaan en alle informatie die ik heb doorgespeeld naar de Politie. Rekening die ik heb gebruikt heb ik inmiddels geblokkeerd dus mocht er iets mis gaan dan kunnen ze daar weinig mee doen.
 
Goedemorgen Heren

Ik heb al enkele dagen contact met een vrouw die zich voordoet als Esther.
Ze zou online content doen en ik zou komende zaterdag met haar afspreken. Het gevoel was goed en heb ook met haar gesproken.
Ik heb 50 euro overgemaakt via een tikkie en nu ben ik geblokkeerd. (Ja ik weet dat je eigenlijk geen geld over moet maken) maar het gevoel was goed.
En heb verificatie dingen gedaan alvorens ik geld heb overgemaakt.

Info van de oplichtster

Deze mevrouw doet zich voor als Esther


Kent iemand deze vrouw en of is iemand dit ook overkomen?

Ik hoor het graag
Dat doen oplichters eerst je vetrouwen winnen.
 
Ja maar ga je voor 6 tientjes zoon ellende aan. Ik bedoel ze zijn meer tijd en energie kwijt dan dat ze er echt aan verdienen lijkt me. Maar goed het zal zo zijn.
Ik heb het rationeel ook nooit begrepen, maar schijnbaar is er een groep mensen in dit land voor wie dat soort bedragen wel het verschil maken. Het is natuurlijk wel een schaalbare aanpak, 10 mannen op deze manier oplichten levert 600 piek op, 100 levert 6000 piek op, en de berichten en foto's hoef je maar 1 keer te maken (en kun je daarna copy pasten).
 
De €50 uit de openingspost is in 1 dag al aangegroeid tot 6 tientjes. Nog even en hij is opgelicht voor meer dan €200. :unsure:

Mij is 1 ding wel duidelijk. Een cursus / opleiding kost al snel meer dan €50, dus eigenlijk ben je nog goedkoop uit geweest voor deze (levens)les.
 
De €50 uit de openingspost is in 1 dag al aangegroeid tot 6 tientjes. Nog even en hij is opgelicht voor meer dan €200. :unsure:

Mij is 1 ding wel duidelijk. Een cursus / opleiding kost al snel meer dan €50, dus eigenlijk ben je nog goedkoop uit geweest voor deze (levens)les.
Ik ben Fan van Harry Potter laten we dat zo houden. Danku.

Het was inderdaad 60 euro. Ik heb denk ik mis heb getypt. 5 en 6 zitten naast elkaar. So be it.

Ik realiseer me heel goed dat ik er goedkoop vanaf ben gekomen.
Gelukkig heb ik inmiddels kunnen achterhalen wat voor telefoon de oplichter heeft en wat voor IP adressen er zijn gebruikt. Dat brengt mij in ieder geval een stuk dichterbij.
 
@DKBOY2 Voor alle duidelijkheid: ik ben uiteraard tegen oplichtingstrucs/-praktijken en keur wat er gebeurd is af. Ik hoop dat je je geld nog terugziet.
Dat had ik ook wel in de gaten. Geld zal ik wel niet terug krijgen maar dat is niet anders. Mocht iemand nog info hebben over Dirk Kerkhoven dan hoor ik het graag. Lees graag andere verhalen over hoe ze destijds te werkt gingen.
 
Via Google kom je wel op dit forum terecht als je op Dirk Kerkhoven zoekt, maar geen enkele andere forum of andere website waaruit je kan opmaken dat het over oplichting gaat. Wellicht dat de naam bekend voorkwam en dat Jumpstreet zich vergist heeft?

Als ik alle informatie hierboven over hoe banken te werk gaan mag geloven, betekent dit dus dat jij 100% zeker weet dat ene Dirk Kerkhoven je heeft opgelicht. Dan zou dit toch een een kant en klare zaak moeten ziin voor de politie? Wat zeggen zij over deze situatie?

En misschien overbodig, maar zorg er voor dat je van alle mail/app contact backup maakt. Ik ben een aantal keer bedreigd via whatsapp, en kwam er 24 uur later achter dat diegene de berichten verwijderd had om te voorkomen dat ik het aan de politie kon laten zien.
 
Via Google kom je wel op dit forum terecht als je op Dirk Kerkhoven zoekt, maar geen enkele andere forum of andere website waaruit je kan opmaken dat het over oplichting gaat. Wellicht dat de naam bekend voorkwam en dat Jumpstreet zich vergist heeft?

Als ik alle informatie hierboven over hoe banken te werk gaan mag geloven, betekent dit dus dat jij 100% zeker weet dat ene Dirk Kerkhoven je heeft opgelicht. Dan zou dit toch een een kant en klare zaak moeten ziin voor de politie? Wat zeggen zij over deze situatie?

En misschien overbodig, maar zorg er voor dat je van alle mail/app contact backup maakt. Ik ben een aantal keer bedreigd via whatsapp, en kwam er 24 uur later achter dat diegene de berichten verwijderd had om te voorkomen dat ik het aan de politie kon laten zien.
Ik moet wel explesiet girlsreview achter dirk kerkhoven invullen wil ik op dit forum utikomen. Op alleen de naam kom ik hier niet. Althans mijn chrome niet.

Ik heb inderdaad van alle Chats via Whatsapp een back-up gemaakt met screenshots. Ook alle e-mails opgeslagen. Ik heb alles wat ik had inclusief beeldmateriaal doorgestuurd naar Politie. Enige wat is gedaan is is dat het in behandeling is genomen.

op het afschrift zie ik namelijk dat de rekeninghouder wel echt van Kerkhoven is. Dus ergens moet het wel bekend zijn. Zowel bij Rabo als bij Tikkie. Maar geen idee of ik met Rabo zo daarover contact kan en mag opnemen. Evenmin met Tikkie.

Bijlage.jpeg
 
Ik moet wel explesiet girlsreview achter dirk kerkhoven invullen wil ik op dit forum utikomen. Op alleen de naam kom ik hier niet. Althans mijn chrome niet.

Ik heb inderdaad van alle Chats via Whatsapp een back-up gemaakt met screenshots. Ook alle e-mails opgeslagen. Ik heb alles wat ik had inclusief beeldmateriaal doorgestuurd naar Politie. Enige wat is gedaan is is dat het in behandeling is genomen.

op het afschrift zie ik namelijk dat de rekeninghouder wel echt van Kerkhoven is. Dus ergens moet het wel bekend zijn. Zowel bij Rabo als bij Tikkie. Maar geen idee of ik met Rabo zo daarover contact kan en mag opnemen. Evenmin met Tikkie.

Bekijk bijlage 154274
Vreemd.

Als ik Dirk+Kerkhoven+Oplichting typ dan is het juist het tweede wat ik zie haha.

Enfin, je kan niet zomaar aankloppen bij de bank vrees ik voor gegevens. Gegevens doorgeven aan jou is schending van privacy, dus daarvoor zal je de politie nodig hebben. Je kan hooguit aangegeven dat je opgelicht bent, maar ook daarbij kunnen ze en mogen ze niet heel veel vrees ik.

1704367321882.png
 
Ja ik had een advertentie op Sexjobs staan en hier reageerde zij op.

Bericht wat ze mij stuurde:

Hoi hoi met Esther, Ik mag met medeweten van mijn man zo af en toe eens lekker betaald vreemdgaan. Wij kicken hier beiden op, ik vooral op het betast en bemind worden door de andere man en mijn man kickt op de gedachte maar ook op de foto\'s die ik maak en verstuur. Mijn man is er uiteraard niet bij maar zou wel graag de door jouw, met mijn telefoon gemaakte foto\'s en filmpjes zien als ik thuiskom. Jij zelf hoeft hier uiteraard niet herkenbaar op. Misschien voor jouw een heel rare gedachte maar voor ons een hele fijne fantasie die we regelmatig laten uitkomen. Ik ben dus Esther, 34 jaar oud en woonachtig in Heerenveen. Ik ben 1.68m lang, volle cup c met mooie ronde billen, echt vrouwelijk en laat vaak de hoofden draaien op straat. Ik hou van pijpen, gebeft worden, heerlijk diep en hard geneukt worden maar ook als je me rustig neukt in missionaris kan ik heerlijk klaarkomen. Pijpen zonder, intiem met en anaal is niet bespreekbaar. Sexting is mogelijk, evenals daten. Prijzen in overleg. Dit is absoluut niet tijdgebonden, gewoon een middag/avond volop samen genieten. Ontvangen kan ik helaas niet maar mogelijkheden genoeg.
Sorry maar ik heb ook wel eens dit sooft mails ongevraagd gekregen.
Heb toen gereageerd met mijn naam is Mark uit den haag ik rijd in een saab etc. Nooit meer wat van gehoord.
 
Wat een moeite voor € 60,- en wat doet de persoon die is opgelicht een moeite om over zijn € 60,- heen te komen.

Dan trots IP adres achterhalen en dan? Politie doet niks, ze gebruiken ander IP adres..

Vindt dat ze oprecht veel moeite hebben gedaan voor die € 60,-; er zijn DVP die minder moeite doen om € 50,- te verdienen 😂

Zal geen populaire reactie zijn, maar oplichting is er en zal er altijd blijven..als er mensen in blijven trappen dan blijft het lucratief.
 
Wat een moeite voor € 60,- en wat doet de persoon die is opgelicht een moeite om over zijn € 60,- heen te komen.

Dan trots IP adres achterhalen en dan? Politie doet niks, ze gebruiken ander IP adres..

Vindt dat ze oprecht veel moeite hebben gedaan voor die € 60,-; er zijn DVP die minder moeite doen om € 50,- te verdienen 😂

Zal geen populaire reactie zijn, maar oplichting is er en zal er altijd blijven..als er mensen in blijven trappen dan blijft het lucratief.
Ik doe veel moeite omdat .... nee laat ik dat maar niet zeggen.

Inmiddels wel inzage weten te krijgen in de mail. Daar sloeg ik toch wel even stijl van achterover. Is zeker al 2 jaar bezig met mensen te benaderen en afspraken te maken. Ook veel digitaal content te verkopen.

Is inderdaad luceratieve handel wat ze hebben.
 
Ja ik had een advertentie op Sexjobs staan en hier reageerde zij op.

Bericht wat ze mij stuurde:

Hoi hoi met Esther, Ik mag met medeweten van mijn man zo af en toe eens lekker betaald vreemdgaan. Wij kicken hier beiden op, ik vooral op het betast en bemind worden door de andere man en mijn man kickt op de gedachte maar ook op de foto\'s die ik maak en verstuur. Mijn man is er uiteraard niet bij maar zou wel graag de door jouw, met mijn telefoon gemaakte foto\'s en filmpjes zien als ik thuiskom. Jij zelf hoeft hier uiteraard niet herkenbaar op. Misschien voor jouw een heel rare gedachte maar voor ons een hele fijne fantasie die we regelmatig laten uitkomen. Ik ben dus Esther, 34 jaar oud en woonachtig in Heerenveen. Ik ben 1.68m lang, volle cup c met mooie ronde billen, echt vrouwelijk en laat vaak de hoofden draaien op straat. Ik hou van pijpen, gebeft worden, heerlijk diep en hard geneukt worden maar ook als je me rustig neukt in missionaris kan ik heerlijk klaarkomen. Pijpen zonder, intiem met en anaal is niet bespreekbaar. Sexting is mogelijk, evenals daten. Prijzen in overleg. Dit is absoluut niet tijdgebonden, gewoon een middag/avond volop samen genieten. Ontvangen kan ik helaas niet maar mogelijkheden genoeg.
Begrijp dat je hier in trapt ,tot ze zeggen 50€ vooruit betalen .NOOIT ! Doen .jammer dat je er zo vanaf bent gekomen doe dit niet meer .dkboy2
 
Goeie tip dankjewel. Ga het inderdaad niet meer doen. Heb mijn advertentie ook al offline gehaald.
Er zijn dames die wel eerlijk zijn.
Maar helaas hebben de oplichters dit verpest voor de eerlijke dames die aanbetalingen vragen.
Wij als forum wandelaars zullen er niet snel intrappen, maar zijn er genoeg die niet even op internet kijken of hier op het forum zitten.
 
Ik wist er wel van hoor maar ja ondanks alle checks toch helaas misgegaan.
Ach ja het is niet anders. Ik heb gedaan wat ik kon heb alles doorgegeven wat ik kon.

Inderdaad erg jammer dat zulke personen het verkloten voor de dames die wel oprecht zijn.
 
Ik wist er wel van hoor maar ja ondanks alle checks toch helaas misgegaan.
Ach ja het is niet anders. Ik heb gedaan wat ik kon heb alles doorgegeven wat ik kon.

Inderdaad erg jammer dat zulke personen het verkloten voor de dames die wel oprecht zijn.
Ondanks het rot is, is dit wel een wijze les geweest.
Vaak kan je het van te voren ook niet zien of hebben ze nieuwe trucjes om het te doen.
 
Ondanks het rot is, is dit wel een wijze les geweest.
Vaak kan je het van te voren ook niet zien of hebben ze nieuwe trucjes om het te doen.
Ja klopt. Jammer dat er op internet niet iets over te vinden is. Heb al eens even gekeken en gelezen op oplichting forums maar daar zie ik deze werkwijze niet echt bij althans dat wat ik nu gelezen heb heb ik het nog niet gezien.

Is inderdaad een wijze les ja. Ga nooit meer dingen vooruit betalen.
 
Ik heb inderdaad van alle Chats via Whatsapp een back-up gemaakt met screenshots. Ook alle e-mails opgeslagen. Ik heb alles wat ik had inclusief beeldmateriaal doorgestuurd naar Politie. Enige wat is gedaan is is dat het in behandeling is genomen.

op het afschrift zie ik namelijk dat de rekeninghouder wel echt van Kerkhoven is. Dus ergens moet het wel bekend zijn. Zowel bij Rabo als bij Tikkie. Maar geen idee of ik met Rabo zo daarover contact kan en mag opnemen. Evenmin met Tikkie.
Als de politie het daadwerkelijk in behandeling neemt, mag je van geluk spreken.
Ik had te maken met een oplichter die via ING handelde.
Maar gegevens bekend maken, dat doen ze niet.
Laat het toch gaan, voor €60 oplichting komt de politie niet in actie, en de bank geeft geen info aan particulieren over hun klanten.
De politie komt vooral in actie als het verkeersovertredingen betreft en mocht je zoiets willen aanvechten, dan heeft de rechtbank daar wel tijd voor, zelfs al is het een bedrag van €40.
 
Als de politie het daadwerkelijk in behandeling neemt, mag je van geluk spreken.
Ik had te maken met een oplichter die via ING handelde.
Maar gegevens bekend maken, dat doen ze niet.
Wanneer was dat? Sinds 2021 kun je via de PNBF het adres krijgen wanneer de ontvanger niet ingaat op het verzoek van de bank om het geld terug te storten. Dat adres stuur je dan naar een deurwaarder.
Eén van de voorwaarden is dat er voldoende aangiften zijn tegen het rekeningnummer zodat het op de site van de politie rood kleurt als je het daar controleert. Daarom dus altijd aangifte doen.
 
In dat geval loont het wel om het advies van @Vanderlindemedia op te volgen. Tikkie zal bij meerdere klachten ook de bank van de ontvanger inseinen en die kan de rekening blokkeren.

Ik heb een poosje zo die kut scammers met die fake sites zitten frusteren.

Maar zo lastig is het niet - alleen als je niet bekend bent met internet is het lastig om daadwerkelijk je klacht ergens neer te leggen.
 
Heb gisteravond schoon schip gemaakt betreft het mailadres wat ze gebruiken. Deze is nu niet meer in gebruik.
Ik zie ook dat de advertentie nu is gewisseld van Groningen naar Tilburg.

Esther en Rob.PNGEsther en Rob2.PNG

Er wordt hier kennelijk meegelezen denk ik.
 
Wanneer was dat? Sinds 2021 kun je via de PNBF het adres krijgen wanneer de ontvanger niet ingaat op het verzoek van de bank om het geld terug te storten. Dat adres stuur je dan naar een deurwaarder.
Eén van de voorwaarden is dat er voldoende aangiften zijn tegen het rekeningnummer zodat het op de site van de politie rood kleurt als je het daar controleert. Daarom dus altijd aangifte doen.
Dit is hele nuttige informatie! Dank.

Zou een moderator dit ergens op het forum kunnen plaatsen als sticky topic oid?
 
Terug
Bovenaan Onderaan