Oplichter

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Hoe weet je, dat het een oplichter is, of heb je dat vermoeden?

Het meisje Melorie komt hiervandaan:

Het gaat om 'vooruitbetaling', dus dan is de kans op oplichting groot.
De boekingsite vraagt om 'accoord met de voorwaarden', maar die voorwaarden zijn nergens te vinden.

Als je gewoon nooit vooruitbetaalt, word je nooit opgelicht.

Die kans is zelfs 100%
Gewoon nooit aanbetalen, genoeg waarschuwingen hier van leden die dat gedaan hebben en inderdaad geld kwijt waren.
Dus mannen: NOOIT vooraf betalen, anders vraag je er om.

Link naar een andere zogezegde advertentie website zonder contactgegevens is altijd oplichting. Zeker als je vooruit moet betalen. Vaak nederlandse sites ook. Ze gebruiken al 4 jaar dezelfde foto's, dus echt slim zijn ze niet 🤣

Ik bedoelde niet een aanbetaling, maar alles vooraf betalen via overschrijving.
Op de date zelf geen gedoe met cash meer nodig.
Maar dat zou ik ook niet doen. Ze heeft dan al je gegevens en in ieder geval je echte naam. Waarom zou je die geven?
En hoe lang blijft ze nog betrouwbaar? In de praktijk zal het misschien meevallen, maar je bent wel chantabel.

Tja, hoe betrouwbaar een dame is, is een inschatting die iedereen voor zichzelf moet maken.
In dit geval gaat het om een zeer professionele Nederlandse dame die ik al 10 jaar ken. Ik denk dat het goed zit.

Bij een jou bekende dame van wie je weet dat ze betrouwbaar is kun je prima vooruitbetalen...
Dit is absoluut niet waar!

Ik zat een tijdje in Zuid-Holland en de dame woonde in Zeeland. Kende haar ook al 4 jaar. 1 keer alles vooruitbetaald en wat denk je..... nooit meer iets van gehoord!

Vriend van mij ook zoiets meegemaakt, maar die dame liet wel iets horen en leek alle soort problemen te hebben wat ook wel waar was. Halfjaar later ging de date alsnog door, maar zo hoort het natuurlijk niet te gaan.

Het devies luidt daarom: "nooit meer doen om eventuele problemen te voorkomen"

Terug
Bovenaan Onderaan