oplichting door Sara Veenendaal / Barneveld

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Sara 27 Veenendaal 06 87173322
Deze laat je van te voren betalen (tikkie) en komt vervolgens niet opdagen.
Ja, stom van mij.
Tikkie staat rekeningnummer bij, politie vertelde me dat bij 3 aangiftes op hetzelfde rekeningnummer een melding verschijnt in het LMIO register. En van daaruit kan je een PNBF opstarten. Daarom mijn oproep: als je de mogelijkheid hebt om aangifte te doen, stap over je schaamte heen, doe aangifte en laten we samenwerken om dit uitschot aan te pakken....
 
Sara 27 Veenendaal 06 87173322
Deze laat je van te voren betalen (tikkie) en komt vervolgens niet opdagen.
Ja, stom van mij.
Niet stom, maar onervaren.
Reageer NOOIT zomaar op een advertentie van Kinky, SJ , of wat dan ook.
Het is één grote berg ellende.
Als je zomaar op een random advertentie reageert geef ik je minstens 75% dat je teleurgesteld en/of belazerd wordt.
Lelijkere vrouw dan op de foto's, vooruitbetaling en dan wegwezen, slechte service voor veel geld, geript worden door de plaatselijke jeugd, enz. enz.
Check eerst alles...de foto's, het telefoonnummer, de details...zijn er reviews, ervaringen...
Als je deze advertentie had gecheckt op telefoonnummer had je binnen 5 seconden dit gevonden en was je er niet ingetrapt:


Lees eventueel eerst dit topic voordat je weer aan de slag gaat:

 
Niet stom, maar onervaren.
Reageer NOOIT zomaar op een advertentie van Kinky, SJ , of wat dan ook.
Het is één grote berg ellende.
Als je zomaar op een random advertentie reageert geef ik je minstens 75% dat je teleurgesteld en/of belazerd wordt.
Lelijkere vrouw dan op de foto's, vooruitbetaling en dan wegwezen, slechte service voor veel geld, geript worden door de plaatselijke jeugd, enz. enz.
Check eerst alles...de foto's, het telefoonnummer, de details...zijn er reviews, ervaringen...
Als je deze advertentie had gecheckt op telefoonnummer had je binnen 5 seconden dit gevonden en was je er niet ingetrapt:


Lees eventueel eerst dit topic voordat je weer aan de slag gaat:

dank voor de tips
 
Tikkie staat rekeningnummer bij, politie vertelde me dat bij 3 aangiftes op hetzelfde rekeningnummer een melding verschijnt in het LMIO register. En van daaruit kan je een PNBF opstarten. Daarom mijn oproep: als je de mogelijkheid hebt om aangifte te doen, stap over je schaamte heen, doe aangifte en laten we samenwerken om dit uitschot aan te pakken....
dank voor de tip. Ik heb het tel.nr. bij whatsapp laten blokkeren en gelijk de chat laten verwijderen. Ik kan dus nix terug vinden.
 
dank voor de tip. Ik heb het tel.nr. bij whatsapp laten blokkeren en gelijk de chat laten verwijderen. Ik kan dus nix terug vinden.
Bankafschrift staat zijn of haar rekeningnummer ook op. En bij twijfel: altijd even je WA historie exporteren. Tevens loont het de moeite om ook (desnoods via WA) Tikkie te benaderen zodat ze het rekeningnummer ook kunnen blokkeren voor het gebruik van Tikkie ?
 
Zal deze zijn:

Noemt zich als jaren Saar of Roos en is een junk. Actief in en rond Veenendaal/Ede. Ze opereert samen met haar vriend en is op éen ding uit. Jouw geld voor hun volgende shot. Ik heb ze een keer gezien op een parkeerplaats. Gewoon per ongeluk. Helemaal hyper en opgefokt samen. Ik dacht twee dingen "klep houden" en "ik herken jou van de foto op SJ"

Topic kan volgens mij naar 'Misstanden, melden en veilig afspreken'.
 
Ze stond op H ook al slecht bekend: junk en is op je geld uit. Omdat ze ook net doet of ze vanuit Barneveld werkt, heeft ze ook een topic in die provincie. Da's iets teveel eer.

 
Deze dame is al een jaar of 10 bekend. Is zelfs in tv programma's geweest en op Youtube. Gaat een tijdje goed en daarna vervalt ze inderdaad samen met haar pooier achtig vriendje in het zelfde foute gedrag. Uitschot van de bovenste plank!
 
Als je zomaar op een random advertentie reageert geef ik je minstens 75% dat je teleurgesteld en/of belazerd wordt.
Ik weet dat een behoorlijk deel van de wandelaars hier wel van een gokje houd maar als 75% van de flessen bier in een krat vol zou zitten met azijn dan drink ik wel jenever
Bij de ramen of in een privéhuis heb je ook wel eens een zeperd maar dan heb je in ieder geval nog geneukt voor je zuurverdiende geld
 
Ze heet nu Mandy, maar het is dezelfde persoon. Als je haar telefoonnumer bij wieheeftgebeld.nl controleert dan weet je genoeg.

Het ergste vind ik nog dat ze totaal geen respect voor haar kind heeft (als het haar kind is) deze met foto op internet plaatsen...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan