Oproep om reviews te blijven schrijven.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik schrijf bijna altijd. In elk geval als het het eerste bezoek is geweest aan 'n dame of er iets anders is ten opzichte van eerdere recensies (bv service opeens veel minder of veel beter, zoals ik laatst mee maakte).

Het zoveelste bezoekje wat hetzelfde was als de vorige bezoekjes, dat laat ik wel achterwege.

Op Hookers had je ook al dat sommige mensen heel graag informatie ophalen, maar niet willen delen. Vaak uit lamlendigheid, soms omdat ze hun toppers niet prijs willen geven, etc.
 
het dvp bezoek staat voor mij sowieso op een laag pitje. Wel goed dat je het nog onder de aandacht brengt.
Ja, want het is simpel zat. Als iedereen er zo over denkt als de mensen die wel informatie willen, maar niet schrijven, dan is er weldra ook geen nuttige informatie meer te lezen op dit forum.

Dus heren wandelaars en vooral het lurkende deel: schrijft ook eens uw ervaringen op. Daar doet u velen een groot plezier mee.
 
Joh.. als iedereen een recensie had geschreven over mij, dan had ik na 17 jaar wel een dikke v Dalen gehad.

Maar moet zeggen, de meeste die mij bekennen dat ze op dit forum lezen, hebben geen zin om er zelf 1 te schrijven. Dus die kiezen echt voor de lusten ( de weinige recensies die ik heb ) en niet voor de lasten ( zelf schrijven ). Best wel jammer, zo kan ik niet zien of er wat verbeterd moet worden aan de prestaties.
 
Ik ga wat minder op pad de laatste tijd.
Privebezoek heeft mijn voorkeur.
De prijzen schieten omhoog en het aanbod van Nederlandstalige dames in mijn regio neemt af. Als iemand goede tips heeft in het NoordHollandse hou ik me aanbevolen.
 
Joh.. als iedereen een recensie had geschreven over mij, dan had ik na 17 jaar wel een dikke v Dalen gehad.

Maar moet zeggen, de meeste die mij bekennen dat ze op dit forum lezen, hebben geen zin om er zelf 1 te schrijven. Dus die kiezen echt voor de lusten ( de weinige recensies die ik heb ) en niet voor de lasten ( zelf schrijven ). Best wel jammer, zo kan ik niet zien of er wat verbeterd moet worden aan de prestaties.
Dat hoeft ook niet.
Maar min 5 mag je toch wel verwachten toch.
 
Kleine moeite om even een recensie te schrijven. Ik haal veel informatie van dit soort fora, dus vind het wel zo netjes om zelf ook informatie te delen.

Maar helaas denkt niet iedereen er zo over. Sterker nog: een kleine minderheid denkt er zo over en dat zijn de mensen die fora als deze in leven houden.

Denk dat het aantal mannen dat reviews schrijft echt fors onderschat wordt. Sommige dames staan al jaren in een bepaalde raambuurt en hebben dan geen of 'n handvol reviews. Dan schrijft echt nog geen 1% wat.
 
Laatst bewerkt:
Ik heb op kinky 10 maar hier geloof ik maar 3 recensies. De gangbang reviews niet meegeteld. Ik merk dat er überhaupt weinig mannen reviews schrijven. Ik heb er in het begin soms naar gevraagd, maar dat doe ik niet meer omdat ik zoiets niet wil pushen. dat moet iemand uit eigen beweging doen. Ik vind het wel jammer, want het achteraf lezen van de beleving van iemand die ik heb bezocht vind ik altijd heel erg leuk.
 
Soms laten dan ook de reacties op een recensie te wensen over. Niet lang geleden iemand die schreef over een relatief dure dame die een matige ervaring gaf en in plaats van waardering uit te spreken voor de recensie, kreeg meneer vooral "eigen schuld, moet je maar niet zo'n risico nemen"-kritiek. Dat werkt dan ook niet motiverend om recensies te schrijven.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan