Opzoek naar shemale voor trio

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Dat is goed nieuws. Ik neem aan, dat het voor herhaling vatbaar is? Dan zien we daar graag een recensie, met bijbehorend sterretjes formuliertje over.
Dat is zeker voor herhaling vatbaar me vriend en caroline hebben hebben me gesandwich en geloof me deze dame kan geen genade en blijft je lekker doorneuken daarna flesje wijn gedronken en zijn we nog even met ze 2en bezig geweest terwijl me vriend toekeek daarna heeft ze hem heerlijk doorgeneukt en is absoluut geen klokkijker deze dame.
Gr een geile dame
 
Dat is geweldig voor jullie. Een oude vriendin van Aaliyah Nicolita uit Deurne deed ook met stellen. Type white parties de sandwich die ik meemaakte was ander maar heerlijk. Ik naaide Aaliyah en nicolota naaide mij. Dus gaan jullie richting Antwerpen en niet vies van er wit feestje dan is zij aan te raden. Ze had ook een trans vriendin een Vlaamse post up. Dat was wel zeker 6 jaar geleden maar een van de fantastische dates die ik had. En ik moest in het midden want Aaliyah wil enkel seks met mannen. Ik gun jullie natuurlijk alle plezier met andere transen en hoop meer geile bijdragen van jullie te mogen lezen.

Cumgiver
 
Wij (m/v) zijn op zoek naar een lekkere shemale voor een trio (in een hotel) in Amsterdam.

Welke van deze dames junnen jullie aanraden??

Bedankt






 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan