Orgasmes faken.. als klant?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
@sjomp: Dat herken ik wel uit verhalen van klanten.
Het gaat zeker niet altijd op: hoe beter de klik tussen beide minnaars, hoe sneller je klaarkomt, of hoe aantrekkelijker de dame!
Mijn publiek, heren van middelbare leeftijd zeg maar, gaat in de regel voor één intens orgasme die langzaam opgebouwd wordt. Voor een tweede ronde is het sop de kool niet waard, veel inspanningen leveren voor een kleine meerwaarde met kans op frustraties omdat het uiteindelijk toch niet lukt.
Met de leeftijd kan een man vaak beter zijn hoogtepunt uitstellen en een uur volmaken.
Dat scheelt hem ten opzicht van de jongere heren. Niet meteen mijn doelpubliek, maar toch welkom voor een onderonsje. Ik zie ze soms hard vechten in de hoop hun hoogtepunt tegen te houden, dan vraag ik mij af of het het allemaal waard is. Keihard je best doen om niet klaar te komen, is dat nog "genieten"?
Mijn voorstel is om het los te laten, gewoon genieten van het moment en als het vroegtijdig tot een zaadlozing komt gaan we wel verder, met of zonder tweede hoogtepunt. Als de meeste druk eraf is kan er nog voluit genoten worden van langdurig pijpen, zonder dat ik om de haverklap moet stoppen omdat we te dicht bij de grens zitten.
 
@sjomp: Dat herken ik wel uit verhalen van klanten.
Het gaat zeker niet altijd op: hoe beter de klik tussen beide minnaars, hoe sneller je klaarkomt, of hoe aantrekkelijker de dame!
Mijn publiek, heren van middelbare leeftijd zeg maar, gaat in de regel voor één intens orgasme die langzaam opgebouwd wordt. Voor een tweede ronde is het sop de kool niet waard, veel inspanningen leveren voor een kleine meerwaarde met kans op frustraties omdat het uiteindelijk toch niet lukt.
Met de leeftijd kan een man vaak beter zijn hoogtepunt uitstellen en een uur volmaken.
Dat scheelt hem ten opzicht van de jongere heren. Niet meteen mijn doelpubliek, maar toch welkom voor een onderonsje. Ik zie ze soms hard vechten in de hoop hun hoogtepunt tegen te houden, dan vraag ik mij af of het het allemaal waard is. Keihard je best doen om niet klaar te komen, is dat nog "genieten"?
Mijn voorstel is om het los te laten, gewoon genieten van het moment en als het vroegtijdig tot een zaadlozing komt gaan we wel verder, met of zonder tweede hoogtepunt. Als de meeste druk eraf is kan er nog voluit genoten worden van langdurig pijpen, zonder dat ik om de haverklap moet stoppen omdat we te dicht bij de grens zitten.
Goeie post.

Dat keihard vechten tegen een orgasme of een oudere man die zich een ongeluk pompt om een 2e orgasme dat toch niet komt... dat is een beetje hetzelfde denk ik als van die mensen die naar een all-you-can-eat gaan en zich dan helemaal volproppen om vervolgens amper nog in staat te zijn om naar hun auto te lopen. Omdat ze nu eenmaal betaald hebben om zoveel mogelijk te eten.

Beetje alles eruit halen qua tijd of aantal orgasmes waar ze voor betaald hebben.
 
Goeie post.

Dat keihard vechten tegen een orgasme of een oudere man die zich een ongeluk pompt om een 2e orgasme dat toch niet komt... dat is een beetje hetzelfde denk ik als van die mensen die naar een all-you-can-eat gaan en zich dan helemaal volproppen om vervolgens amper nog in staat te zijn om naar hun auto te lopen. Omdat ze nu eenmaal betaald hebben om zoveel mogelijk te eten.

Beetje alles eruit halen qua tijd of aantal orgasmes waar ze voor betaald hebben.
Hahaha. Mooie vergelijking. Hier ook meteen een link met het topic "effectieve neuktijd per date" waar mensen soms moeilijk doen dat 5 minuten douchen in de tijd wordt meegerekend…..
 
Alsof klaarkomen voor een man een must is. Ik geniet liever een uurtje intens van een heerlijke GFE dan van het klaar-komen momentje van een paar seconde. Ben je klaargekomen dan is het genot over en uit.
Amen. Hoewel het bij mij uiteindelijk wel de voorkeur geniet af te sluiten met klaarkomen. Dat gevoel van blauwe ballen achteraf is ook niet altijd even prettig.
 
@sjomp: Dat herken ik wel uit verhalen van klanten.
Het gaat zeker niet altijd op: hoe beter de klik tussen beide minnaars, hoe sneller je klaarkomt, of hoe aantrekkelijker de dame!
Mijn publiek, heren van middelbare leeftijd zeg maar, gaat in de regel voor één intens orgasme die langzaam opgebouwd wordt. Voor een tweede ronde is het sop de kool niet waard, veel inspanningen leveren voor een kleine meerwaarde met kans op frustraties omdat het uiteindelijk toch niet lukt.
Met de leeftijd kan een man vaak beter zijn hoogtepunt uitstellen en een uur volmaken.
Dat scheelt hem ten opzicht van de jongere heren. Niet meteen mijn doelpubliek, maar toch welkom voor een onderonsje. Ik zie ze soms hard vechten in de hoop hun hoogtepunt tegen te houden, dan vraag ik mij af of het het allemaal waard is. Keihard je best doen om niet klaar te komen, is dat nog "genieten"?
Mijn voorstel is om het los te laten, gewoon genieten van het moment en als het vroegtijdig tot een zaadlozing komt gaan we wel verder, met of zonder tweede hoogtepunt. Als de meeste druk eraf is kan er nog voluit genoten worden van langdurig pijpen, zonder dat ik om de haverklap moet stoppen omdat we te dicht bij de grens zitten.

Ik heb het juist andersom, als de dame er geen plezier in heeft ben ik in mijn hoofd al gewoon in gedachte 'pump&dump', zo snel mogelijk weg wezen.

Bij een leuke vaste meid kan het juist zijn dat ik helemaal niet kom omdat ik teveel aan haar plezier en wensen denk. Er gebeurt ook veel meer waardoor de aandacht ergens anders heen verschuift, zoals zoenen, af en toe lachen, strelen, dirty talk, verschillende ritmes etc.


Misschien dan toch is een switch in mijn hoofd omzetten bij de vaste dame dat het ook pump&dump is.

Faken tot nu toe nog nooit gedaan, altijd gezegd dat het vaker gebeurt en dat de concentratie er niet voor is. Volgende x beter. 😝
 
@Ernie Als klaarkomen je enige doel is, dan ja, misschien die knop omzetten, maar al het andere is toch veel leuker dan die twee seconden de slagroomspuit aanzetten? Daarover gesproken ...

Ja, meestal kom ik wel. Badum tsss. ... tumbleweeds, crickets. 😂

Nou ja het doel van een afspraak is voor mij om wel te genieten met zijn 2en en uiteindelijk daar ook bij klaar te komen.
Alleen als dit niet lukt is het ook geen probleem, meestal lukt het alleen niet met vaste dames, die bezorgen mij altijd leuke uurtjes. ☺️

Praten, humor, ze vertellen van alles over wat ze mee gemaakt hebben etc, vind ik ook wel veel waard. Hoor van andere mensen dat die meiden juist heel terughoudend zijn, en die jongens zijn dezelfde leeftijd als ik + zien er ook goed uit.

Het totaalplaatje is altijd goed, daarbij is het faken van een orgasme niet nodig.
 
@Ernie Als klaarkomen je enige doel is, dan ja, misschien die knop omzetten, maar al het andere is toch veel leuker dan die twee seconden de slagroomspuit aanzetten? Daarover gesproken ...

Ja, meestal kom ik wel. Badum tsss. ... tumbleweeds, crickets. 😂
Maar in dit specifieke geval gaat het betekenen dat je met meerdere mensen gaat komen. Is toch weer wat anders:)

Je weet wat ze zeggen, er is een tijd van komen en een tijd van gaaN.
 
Hebben jullie het ooit al gedaan? zo ja waarom?

Soms, hoe plezant het ook is, hoe aangetrokken tot haar ik ook ben, gaat het niet lukken. Stress, teveel gemasturbeerd, whatever. Bij (ik vermoed) 'nieuwere' dvp's krijg je dan soms te horen, teveel gedronken? drugs? gay? .. bij vaste DVP's kreeg ik dan soms weer berichtjes achteraf dat ze gefrustreerd waren dat ze mij niet hadden kunnen plezieren.. Om deze gevolgen te vermijden, ben ik in die situaties een orgasme beginnen faken. Je zou denken dat't gemakkelijk op te merken is, maar ik stel altijd zelf voor om mezelf op te kuisen en de condoom uit te doen, bij mijn weten is't nog nooit opgemerkt geweest, want ik heb sindsdien die situaties niet meer voor.
Te moe, stress, te veel gemasturbeerd, het kan altijd voorkomen. Ik ga eigenlijk nog heel weinig naar niet vaste dames en alleen als ik dan ook zeker weet dat genoemde factoren geen invloed gaan hebben, dat weet ik thuis al.

Bij 1 van mijn 2 vaste dames ga ik eigenlijk ook alleen als genoemde factoren geen invloed gaan hebben en daar is het ook nog nooit voorgekomen. Daarnaast is dat zo'n enorme slet dat ze het altijd voor elkaar krijgt, ook zou ik moe zijn (haar geheim verklap ik niet).

Bij mijn andere, meest favoriete, vaste dame kom ik al vele jaren en ga ik ook vaker naar toe, gewoon omdat ze heel lekker is en ik ook enorm kan genieten van haar beffen en bij haar komt het wel eens voor, ben daar dan ook eerlijk in en ze zegt dan vaak zelf sorry aangevuld met een geruststelling, zoiets als "je hebt jezelf al vaak genoeg bewezen". Kan dan gewoon een hele leuk tijd met haar hebben en toch niet zijn klaargekomen. Voor ons is dat geen probleem, we zijn allemaal mensen.

Dus nee, geen fake, lijkt mij ook moeilijk en voor wie doe je het dan eigenlijk??? Is je ego zo groot dat het niet mag voorkomen en je dan jezelf maar zeker de dame voor de gek houdt? Ik vindt het raar :rolleyes:
 
Ik ga naar een hoer om zelf klaar te komen.

Dus niet om orgasmes te faken ( nog nooit gedaan en zal waarschijnlijk nooit gebeuren) of om haar te laten klaarkomen.

En lukt het niet om zelf klaar te komen doordat ze er met haar klak naar gooit, zeg ik hypocriet die ik soms ben, it's ok darling it's not your fault, maar ik denk bij mezelf dat ze er de nougatbollen van kent en ze ziet me zeker niet terug.
 
Ik heb in tien jaar nog nooit een orgasme geveinsd. Ik wist überhaupt niet dat er mannen zijn die dat doen; ik dacht dat dit een puur vrouwelijke vinding was. Zelf zie ik er het nut niet van in. Ik heb in het verleden een vrij lange periode meegemaakt waarbij ik meestal door penetratie niet klaarkwam en ik het dan zelf met de hand moest afmaken. Dat deed ik liever dan faken en zonder klaarkomen weg te gaan. Ik weet nog steeds niet wat dat toen heeft veroorzaakt en wat het weer heeft weggenomen, maar ben blij dat ik er nooit over gelogen heb. Ik genoot toch wel van de seks. Heb er ook nooit vervelende reacties op gehad. Behalve één raamdame die me niet meer wou ontvangen (ging daar voor 40 minuten) omdat ze zei "I can't make you cum". Vermoedelijk vond ze mij te veel werk. Tja, dan breng ik mijn centjes wel naar een ander, hoor...
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan