Orgie.

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ernstige Neuker

Meubelstuk
Forumpionier
2.899
03/07/21
4.034
Ik zou wel eens mee willen doen aan een orgie. Maar dan wel eentje waar iedereen het met iedereen doet. Dus geen Gangbang met dames onder het motto: Neuk haar te barsten het is je, je gegund. Maar een echte orgie.
 
Dat iedereen met iedereen, bedoel je daar een bisexuele orgie mee?

Ik heb wel eens een privefeestje gehad met daar een tiental vrouwen en een dertigtal mannen. Dat was een geile boelen. De vrouwen werden flink verwend. Geen bisexuele activiteiten aldaar. Ook eens op een swingerscamping geweest in Frankrijk waar het ook een smeerboel was de hele dag. `s Avonds in de disco op de camping een groot bed waarop de mannen de vrouwen namen. In een parenclub gebeurt het vaker dat bepaalde dames met heren aan de slag gaan. Het onderscheid tussen orgie en gangbang is dan niet zo groot. Veelal een overschot aan mannen die zich uitleven op de vrouwen die zich aanbieden om geneukt te worden.
 
Dat iedereen met iedereen, bedoel je daar een bisexuele orgie mee?

Ik heb wel eens een privefeestje gehad met daar een tiental vrouwen en een dertigtal mannen. Dat was een geile boelen. De vrouwen werden flink verwend. Geen bisexuele activiteiten aldaar. Ook eens op een swingerscamping geweest in Frankrijk waar het ook een smeerboel was de hele dag. `s Avonds in de disco op de camping een groot bed waarop de mannen de vrouwen namen. In een parenclub gebeurt het vaker dat bepaalde dames met heren aan de slag gaan. Het onderscheid tussen orgie en gangbang is dan niet zo groot. Veelal een ovJ
Je zou een gelijk aantal mannen en vrouwen moeten hebben die allemaal met allemaal willen neuken .
 
@JJ010 Jaren geleden heb ik regelmatig parenclubs bezocht. Ook omdat ik een voyeuristische inslag heb. Veel kijken kan maar meedoen ging heel vaak niet door. Als man alleen wordt je dan toch als een rariteit gezien.
Dat gevoel onstaat ook op site's als bv chatgirl. Veel stellen zoeken beslist geen man alleen, maar of een stel of een bi vrouw. Als man alleen mag je schijnbaar geen sex leven hebben, en als je dan zo nodig moet neuken, ga dan naar maar naar een dame toe is naar mijn mening de algemene tendens in parenclub land.
 
Daarom heet 't ook Parenclub.
Maar het ligt er maar net aan welke club je bezoekt, er zijn er zat met bepaalde Thema's.
Wij bezoeken dus alleen parenclubs, voor stellen dus. Het heeft verder ook niets te maken met dat een man alleen schijnbaar geen sexleven mag hebben zoals je zegt maar alles met voorkeuren.
 
Ik heb in het verleden wel eens van de filmpjes langs zien komen dat er een heleboel jongelui zijn , die onder het schuim zitten, en van de honderd personen zijn dan een stuk of 10 paren tussen al die andere mensen aan het neuken. Als ik dit soort filmpjes zie denk ik altijd dat ik toch ergens de trein gemist heb, zou ook niet weten hoe ze dit noemen af waar ik daar ooit ergens moest zijn. Gemiste kansen, of het moet zijn dat ze ooit nog een opname maken met senioren, al zal dat er niet feestelijk uitzien. :cool:
 
Ik heb in het verleden wel eens van de filmpjes langs zien komen dat er een heleboel jongelui zijn , die onder het schuim zitten, en van de honderd personen zijn dan een stuk of 10 paren tussen al die andere mensen aan het neuken. Als ik dit soort filmpjes zie denk ik altijd dat ik toch ergens de trein gemist heb, zou ook niet weten hoe ze dit noemen af waar ik daar ooit ergens moest zijn. Gemiste kansen, of het moet zijn dat ze ooit nog een opname maken met senioren, al zal dat er niet feestelijk uitzien. :cool:
Opa en oma met rollator..............??
 
Daarom heet 't ook Parenclub.
Maar het ligt er maar net aan welke club je bezoekt, er zijn er zat met bepaalde Thema's.
Wij bezoeken dus alleen parenclubs, voor stellen dus. Het heeft verder ook niets te maken met dat een man alleen schijnbaar geen sexleven mag hebben zoals je zegt maar alles met voorkeuren.
ik snap wat je bedoelt, daarom bezoek ik geen parenclubs meer, misschien in de toekomst weer om te kunnen gluren en turen ????
 
Ik heb tijdens diverse avonden in parenclubs als alleengaande man toch heel wat sex gehad. Dat is tijdens de avonden dat alleengaande mannen ook toegang krijgen. Met regelmaat een koppeltje aanwezig waarvan de vrouw geniet van meerdere / andere mannen. Ook zijn er dan veelal vrouwen van het huis aanwezig die de mannen van hun overtollig zaad afhelpen. Dus ik ben het niet helemaal met je eens, @Ernstige Neuker . Het is zoals @JJ010 zegt: een kwestie van voorkeur. Je mag niet verwachten dat elke aanwezige vrouw zich door elke willekeurige man laat doen. Als je sexgarantie wil, is een DVP de oplossing. Je betaalt en krijgt er sex voor terug. Dat is in een parenclub anders.
 
Ik heb tijdens diverse avonden in parenclubs als alleengaande man toch heel wat sex gehad. Dat is tijdens de avonden dat alleengaande mannen ook toegang krijgen. Met regelmaat een koppeltje aanwezig waarvan de vrouw geniet van meerdere / andere mannen. Ook zijn er dan veelal vrouwen van het huis aanwezig die de mannen van hun overtollig zaad afhelpen. Dus ik ben het niet helemaal met je eens, @Ernstige Neuker . Het is zoals @JJ010 zegt: een kwestie van voorkeur. Je mag niet verwachten dat elke aanwezige vrouw zich door elke willekeurige man laat doen. Als je sexgarantie wil, is een DVP de oplossing. Je betaalt en krijgt er sex voor terug. Dat is in een parenclub anders.
Ik hoef ook geen sexgarantie als ik naar een parenclub ga, maar ook geen gangbang. Ik opende trouwens met een orgie hahaha
 
Ik zou zeggen: begin eens met een koppel dat op zoek is naar een man erbij (bijvoorbeeld in de rubriek "gratis contact" op sexjobs)
Als je daar een actief koppel vindt waarmee het klikt, acht ik de kans groot dat je met/via hen op termijn kan vinden wat je zoekt
 
word ook een kostbare zaak als je dit een pay gebeuren wilt
Nog niet zo lang geleden zochten 2 gangbang dames bi mannen voor een gangbang met bi opties. Ben in het verleden al meermaals aangeschoven bij bi parties/gangbangs en dat was best betaalbaar. De goedkoopste oplossing is het forum van erotic cinema in de gaten houden voor aankondigingen van stellen die een bi orgie ambiëren. Maar wat OP wil (even veel mannen als vrouwen en iedereen neukt en laat zich neuken) is gewoon teveel gevraagd. 6 man tegen 2 of 3 vrouwen zou al afvallen, lang niet iedere man laat zich neuken en menig man knijpt de kater alleen in het donker.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan