WHEM Oude tippelzone

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Bij de opvang inderdaad voornamelijk "De Leidsche Maan" en "De Hoek", daar zitten de verslaafde dames, tenzij ze een afkickprogramma zijn gestart. Van de overige dames is Nathalie (kleine gezette dame) weer naar Roemenië vertrokken. Rachel, de blonde Nederlandse dame die tegenover de huiskamer stond, doet cardates in Nijmegen: https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/cardate-tot-400-vanacht_7443610. Van een paar Zuid-Amerikaanse dames weet ik dat ze privé zijn gaan werken, maar dat is meer richting Rotterdam en Noord-Holland. Je had ook Serena, een mooie slanke Nederlandse dame en daar had ik een telefoonnummer van. Daar heb ik nog één keer mee afgesproken, maar sindsdien ook niets meer van gehoord.

Waar de anderen uithangen, geen idee.
 
Laatst bewerkt:
Heb milena ook nog terug gevonden die is in Rotterdam prive. Zou graag die met de hele grote borsten nog is zien weet de naam niet meer . Maar stond eigenlijk altijd bij de uitgang
 
Zoek online op www.AD.nl. Er staat recent een uitgebreid verhaal in over een dame die graag naar Nijmegen wil om daar te mogen tippelen.



 
Zoek online op www.AD.nl. Er staat recent een uitgebreid verhaal in over een dame die graag naar Nijmegen wil om daar te mogen tippelen.



Ja dat is Rachel, die kun je ook bellen voor cardate in Nijmegen.
 
Kent iemand zich noch Juliana herinneren? Was een klein formaat dame (TS) donker haar, slank en mooi formaat borsten. Ze kwam van latijn America, woonde in Rotterdam. Weet iemand waar ze zich bevindt?
 
Heb milena ook nog terug gevonden die is in Rotterdam prive. Zou graag die met de hele grote borsten nog is zien weet de naam niet meer . Maar stond eigenlijk altijd bij de uitgang

Ik denk dat jij Patricia (50-55) uit Ecuador bedoelt. Stond inderdaad altijd bij de uitgang. Een leuke vrouw in de omgang met geweldige borsten. Die zou ik ook graag nog een keer zien. Als hier iemand weet wat ze nu doet en of ze nog in het vak zit, hoor ik graag hoe ik haar kan bereiken.
Daarnaast heb ik ook veel plezier gehad met een vrouw 33-36 uit Bulgarije. Haar naam weet ik niet meer, maar ze stond altijd met oortjes in te dansen. Ook als iemand weet of zij nog ontvangt, hoor ik het graag.
Dit waren voor mij de positieve uitschieters. Blijf het jammer vinden dat het niet meer bestaat.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan