Oudere dame, liefst 65+

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Wie zitten er dan in de ONS nog in die leeftijdscategorie? Meeste oudere dames stoppen toch wel rond die leeftijd. Of ontvangen alleen nog maar vaste klanten, igv priveontvangst.

Hallo! Ik ben 51 en nog nooit in mijn leven met een vrouw naar bed geweest die ouder is dan ik… ik ben op zoek naar oudere dames, liefst 65+. Heeft iemand goede ervaringen of een goed adresje voor me?
Nu je het zegt... naar bed geweest met een vrouw die ouder is dan jezelf.
Ongeveer dezelfde leeftijd, ongetwijfeld. Jonger? Zeker!

Zal wel iets typisch 'mannen' zijn...

Klopt, maar niet alle dames hebben een topic, vermoed ik. Zoals dat op hookers voorheen veel meer het geval was.

Ik weet dat Tsjechische Eva er nog zit en die kleine Colombiaanse. Dames als Minnie en Remona zijn al enkele jaren geleden gestopt, helaas.

Klopt, maar niet alle dames hebben een topic, vermoed ik. Zoals dat op hookers voorheen veel meer het geval was.

Ik weet dat Tsjechische Eva er nog zit en die kleine Colombiaanse. Dames als Minnie en Remona zijn al enkele jaren geleden gestopt, helaas.
Mischien is cindy wel iets voor je maar die zit in de ONS op de door de weekse dag ned milf 50 + zal volgnde week ook die kant op gaan zit te denken om vandaag te kijken maar weet niet wat de animo is in het weekend

Is Russische Lena nog actief. Zeer knappe Russische van nu rond de 50 jaar. Ze zat zo vanaf 2010 in de avond/nacht in het Singelgebied (wisselende plekken). Heb haar al vele jaren niet meer gezien, maar ben ook jaren niet meer in Mokum wezen wandelen. Wil dat weer eens gaan oppakken.

Ja ik wil vandaag gaan wandelen in amsterdam alleen weet niet wat de animo is in het weekend normaal bezoek ik cindy in de ONS maar die is er door de weeks enkel in het weekend en wil niet voor jan L die kant op gaan moet zelf vanuit de hoek s,hertogenbosch komen

Terug
Bovenaan Onderaan