Ik ben op donderdag 14/08 naar de Dirty Sluts NL Party geweest in de Devils & Angels Club te Susteren. Ik vroeg me af of de aangekondigde airco's bestand zouden zijn tegen

vier hete sletten

binnen én recordtemperaturen buiten

En jawel, dat bleek geen enkel probleem te zijn. We konden er stevig tegenaan zonder in het zweet uit te barsten
Ik ben in de club aangekomen rond 12u30 na een rit van ong. 2u30. Iedereen was toen al naar de kamers boven. Ik heb toch eerst iets aan de bar gedronken vooraleer mijn verkenningstocht te beginnen.
In de kamer met wandspiegels en een groot 'boorplatform' was Rosalie mannen aan het pijpen en neuken. Ik ben zelf ook een paar keer aan de beurt geweest. Ik heb ervoor gezorgd dat er af en toe wat extra stootkracht bij kwam want een warm vochtig kutje mag je niet koud laten worden.🌡Rosalie werd goed afgeneukt in kut en keel. Ze verzamelde op korte tijd een uitgebreide CD verzameling met vers zaad, ook wel
spermalina genoemd oftewel slettenbrandstof

In de kamer ernaast werd Maya geneukt terwijl ze pikken afrukte en pijpte. Terwijl ik rustig mijn beurt afwachtte, kon ik lekker toekijken naar deze live sex show. Toen ik naast haar op mijn knieën ging zitten, greep ze mijn pik vast en begon ze me te pijpen. Ik ging van een erectie van 80% naar 110% in 10 sec. De timing was perfect want niet veel later kwam haar kutje vrij en kon ik mijn pik erin rammen. Door me een beetje dubbel te plooien kon ze ondertussen een jonge man verwennen een hand - en blowjob.

In de kamer met de tralies heb ik Louise verschillende keren zijwaarts geneukt terwijl ze mannen afwisselend aan het pijpen was. Ze kreeg meerdere ladingen over haar tong. Voor haar inzet en toewijding heb ik haar eens lekker gebeft. Er kwam een man bij die haar met de vingers wou verwennen. Ik ging iets meer naar onder te werk en stak mijn tong diep in haar kutje zodat hij haar clitoris met de vingers kon strelen

. Het was een geslaagd experiment, en wie weet misschien kan het dienen als prototype voor een sexspeeltje
Bij Rachel is het bij vriendelijke begroetingen gebleven in de bar, op de trap, in de douche en het zwembad. Ik wou wel meer, maar mijn timing en oriëntatie zat niet juist deze keer. Ik ben haar dus jammer maar helaas niet in een van de kamers tegengekomen. Haar in de kont, kut of keel neuken zal dus voor een andere keer zijn.
Na lange, bijna onafgebroken neuk en pijpsessies, verzamelden de sletten buiten aan het zwembad met een drankje. Om af te koelen namen ze een plons(je) in het frisse water. Ik volgde hun voorbeeld, samen met een groepje mannen die geen schrik hadden van een krimpreactie.
In mijn fantasie zou er aan de rand van het zwembad een spontane groepssexsessie ontstaan, maar in de realiteit was het te warm en zat er niet meer in dan wat geflirt... alhoewel, ik heb toch nog iemand 'zonnecrème' op de billen van Maya zien spuiten.

Ik heb in de club genoten van de intensieve GB activiteiten met de geile sletten, en van de vakantiesfeer rond het zwembad. Het was voor mij een lange rit, maar het is zeker voor herhaling vatbaar.