Oudere dames VS jonge dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja maar als je zelf een beetje op leeftijd komt heb je een groter speelveld vind ik persoonlijk, als je voor het optische gaat dan zijn die jongere dames idd knap maar dan vind je dames ertussen en van uw eigen leeftijd of dames die nog wat meer jaren op de teller hebben ook knap. Dus hoe ouder je bent hoe meer keus je hebt maar dan echt optisch gezien. Ik hou het toch op meer ervaring voor mij ik ben zelf ook geen adonis dus voor mij hoeft het niet de knapste te zijn alls de date zelf maar goed is.
nee hoor, toen ik zelf in de 20 was vond ik dames van rond de 25 op hun mooist, nu ik zelf ruim boven de 50 ben is dat beeld niet veranderd. Soms als ze onder de 25 zijn voelt het wel eens ongemakkelijk omdat het leeftijdsverschil dan wel erg groot begint te worden, meestal zet ik me daar snel overheen:sneaky:
 
nee hoor, toen ik zelf in de 20 was vond ik dames van rond de 25 op hun mooist, nu ik zelf ruim boven de 50 ben is dat beeld niet veranderd. Soms als ze onder de 25 zijn voelt het wel eens ongemakkelijk omdat het leeftijdsverschil dan wel erg groot begint te worden, meestal zet ik me daar snel overheen:sneaky:
Ik bedoel toen ik 20 was had ik totaal geen interesse in dames van 35 of 40j of ouder en nu vind ik die ook lekker die van 20 of 25 j vind ik ook nog altijd mooi dus mijn speelveld is veel groter geworden 😉
 
Mijn ervaring is dat als ik bij wat oudere dvp,s kom dat het buiten de seks waar ik voor betaald heb ook vaak iets gezellig is.... En een praatje , een grapje erg gewaardeerd wordt.
Ik ben vrij gevat en een snelle babbelaar en weet me aardig uit te drukken als ik de taal niet machtig ben ...het is minder gehaast en af en toe krijg ik een bakkie ,...ik amuseer kostelijk
 
Vind de oudere dames altijd wel aantrekkelijker en heb de ervaring dat hun tog wel betere service bieden dan zo'n jong oostblok mokkeltje
Oudere dames zijn wijzer en hebben ervaring ze weten als ze de klant als koning behandelen hij straks weer gaat terugkomen. Vaak hebben ze veel vaste klanten in vergelijking met hun jongere soortgenoten. Dat komt voornamelijk ook omdat ze het niet meer van hun uiterlijk moeten hebben, dus dat arrogantie wat de jongere dvp's hebben bezitten zij niet en dat zorgt ervoor dat de klant zich bij hun meer op z'n gemak voelt.
 
Oudere dames zijn wijzer en hebben ervaring ze weten als ze de klant als koning behandelen hij straks weer gaat terugkomen. Vaak hebben ze veel vaste klanten in vergelijking met hun jongere soortgenoten. Dat komt voornamelijk ook omdat ze het niet meer van hun uiterlijk moeten hebben, dus dat arrogantie wat de jongere dvp's hebben bezitten zij niet en dat zorgt ervoor dat de klant zich bij hun meer op z'n gemak voelt.
Ja dat is precies de rede dat ik tog vaak die jongere oversla en liever voor wat ouder kies
 
Ik bezoek voornamelijk dvp's van 21-29 jaar. Dames uit deze leeftijdsgroep vind ik het meest aantrekkelijk en meestal kan ik er een goede klik mee vinden. Dat is op zich ook niet gek aangezien ik zelf 28 ben.

Maar ik vind het soms ook erg leuk om dvp's te bezoeken van 30-40 jaar. Het namelijk een beetje taboe (jonge man met oudere vrouw), en dat maakt het voor mij zo spannend. Daarnaast zijn vrouwen uit deze groep over het algemeen nog steeds strak en knap.

Ik heb ook ervaring met dames van 45+, met hen klikt het meestal niet en de aantrekkelijkheid begint flink af te nemen.
 
Ik wandel al heel lang en heb in al die jaren heel wat dames de revue zien passeren. Zelf heb ik bijna altijd dames van rond mijn eigen leeftijd gehad, soms ook weleens wat ouder, zelden jonger. Intussen heb ik al wel meermaals in de advertenties, en via de recensies hier en daar jongere meiden gezien waarvan ik soms wel eens begon te watertanden. Maar dan besef ik, zij is 25 en ik 60+, neen dat verschil is toch wel veel te groot. En hoewel ze er wel heel mooi en erg lekker geil mag uitzien, soms met uitstekende recensie, dan denk ik toch "Neen dit doe je niet".
En zoals hier reeds beschreven, rijpere dames zijn (meestal) toch zoveel ervarener dan die jonge meiden. Neen voor mij gaat er niets boven dan rond de eigen leeftijd. Hoe verleidelijk die jongere dames er ook mogen uitzien.
 
Ik wandel al heel lang en heb in al die jaren heel wat dames de revue zien passeren. Zelf heb ik bijna altijd dames van rond mijn eigen leeftijd gehad, soms ook weleens wat ouder, zelden jonger. Intussen heb ik al wel meermaals in de advertenties, en via de recensies hier en daar jongere meiden gezien waarvan ik soms wel eens begon te watertanden. Maar dan besef ik, zij is 25 en ik 60+, neen dat verschil is toch wel veel te groot. En hoewel ze er wel heel mooi en erg lekker geil mag uitzien, soms met uitstekende recensie, dan denk ik toch "Neen dit doe je niet".
En zoals hier reeds beschreven, rijpere dames zijn (meestal) toch zoveel ervarener dan die jonge meiden. Neen voor mij gaat er niets boven dan rond de eigen leeftijd. Hoe verleidelijk die jongere dames er ook mogen uitzien.
Boven de 60 wordt de spoeling bij de dames wel heel dun. En zeker als je ook nog iemand zoek die ook qua uiterlijk nog aantrekkelijk is.
Ik kies vooral voor dames boven de 30, zonder een bovengrens. Alleen bwvu. dames van einde 20.
Zoals hier al door anderen gezegd hebben de dames > 30 geregeld meer ervaring, zijn vaak rustiger, geduldiger en begripvoller, zijn meer service gericht en genieten eerder ook zelf mee, zeker als de klant zelf duidelijk ouder dan de dame is.
Jongere gaan toch vaker voor het snelle geld.
 
Ik heb van alles geprobeerd maar vind een dame van ongeveer mijn eigen leeftijd toch het fijnst. Als ik bedenk dat de dame mijn dochter zou kunnen zijn.... Nee dankjewel voelt niet goed.
 
Vind het echt jammer om te lezen dat jongere dames toch zo slecht scoren qua service. Voel mezelf niet aangesproken maar vind het wel heel jammer om te lezen (want onder elkaar zijn ze vaak hardstikke leuk, als ik kijk naar de dames die ik ken).

Hoor het ook wel is van klanten zelf dat ze vaker die ervaring hebben met jongere dames. Blijf het jammer vinden want we zijn ontzettend leuk haha!
 
Vind het echt jammer om te lezen dat jongere dames toch zo slecht scoren qua service. Voel mezelf niet aangesproken maar vind het wel heel jammer om te lezen (want onder elkaar zijn ze vaak hardstikke leuk, als ik kijk naar de dames die ik ken).

Hoor het ook wel is van klanten zelf dat ze vaker die ervaring hebben met jongere dames. Blijf het jammer vinden want we zijn ontzettend leuk haha!
Dan ben je een uitzondering, die de regel bevestigd.
Uiteraard zijn generaliseringen moeilijk en kloppen niet voor iedereen.
Zo heb je ook dames die met mannen va. een bepaalde leeftijd niet meer af willen spreken.
Iedereen maakt zijn eigen keuzes, meestal op basis van gemaakte ervaringen.
 
De fijnste ervaringen heb ik met de dames tussen de 30/45, en dan niet de 'fotomodellen', maar juist de milfjes die je ook bij het schoolplein ziet staan waar je al van vermoedt beregeil te zijn.😉
de 'meiden' onder de 25 sla ik over, vaak een hoop gegiechel, weinig emotie en te gehaast…
Dat gegiechel vind ik juist leuk. Beetje ondeugend... 😈

Vind het echt jammer om te lezen dat jongere dames toch zo slecht scoren qua service. Voel mezelf niet aangesproken maar vind het wel heel jammer om te lezen (want onder elkaar zijn ze vaak hardstikke leuk, als ik kijk naar de dames die ik ken).

Hoor het ook wel is van klanten zelf dat ze vaker die ervaring hebben met jongere dames. Blijf het jammer vinden want we zijn ontzettend leuk haha!
Ik heb die ervaring helemaal niet, hoor! En als je de recensies leest op dit forum, scoren jonge(re) meiden ook opvallend goed en hebben velen ook een schare trouwe bezoekers. Het zal dus wel loslopen. 😉

@Veerlexx Ik bedoelde dat bericht trouwens serieus. Ik heb/had een 'vaste' dvp die onlangs 20 is geworden en die heeft in haar doen en laten echt nog dat 'meisje-meisje'-achtige gedrag, inclusief het gegiechel, de verlegen blikken en soms de onzekerheid van 'doe ik dit wel goed?' Ik vind dat alleen maar ontzettend leuk, veel leuker dan een door de wol geverfde pro. En voor de cynici: als dat gespeeld is, verdient zij de Oscar!
 
Vaak zoek ik het wel een beetje vanaf 30 jaar, in mijn ervaring is de service toch beter en zijn er meer te vinden die ook plezier in hun vak hebben. Wel een uitzonderlijke ervaring gehad met een dame begin twintig maar dat was dan ook de uitzondering van wat er mogelijk was, hoe we met elkaar omgingen.
Overigens lijkt het me wel een keer leuk een wat jongere dame te doen, zeker als ze zelf erg gewillig zijn, maar vaak trekken de advertenties me ook niet en/of hangt de walm van oplichters eromheen.
 
Inderdaad ook via uitgaansleven.En als je eenmaal contact hebt met 1 studenten meisje,en in haar kringen verkeerd,en ze weet van jou dat je een betrouwbaar iemand bent,zonder rare eisen,dan volgt daar zeker weer een contakt uit met andere meisje. Heel het studenten leven hangt aan elkaar. En de meeste hebben chronisch geld gebrek.Ook zijn er veel studenten meisjes die zich graag en gewillig vaak laten neuken door mede studenten,dat is onbetaald uiteraard. Dus als ze er voor betaald krijgen dan hebben ze daar zeker geen probleem mee. De meeste zijn super ruimdenkend,die zien zichzelf ook niet als prostituee.Zijn hun eigen woorden.Ik neuk zelfs een dochter van een hele hoge ex politicus. Ik heb nu nog regelmatig sex met 5 meiden tussen 18 en 25. Veel beter als die doorgewinterde prof girls die overal extra voor vragen,veel beloven en weinig doen,ja de klok inde gaten houden. En al die buitenlandse roof kippen. Gewoon Nederlands lekker strak figuurtje zonder eenden snoetje tuit lipjes of siliconen tieten,nog nooit meegemaakt met 1 van deze meiden. Gewoon puur natuur. En de meeste komen ook gewoon echt gruwelijk klaar.Dat ga je meestal bij een pro niet meemaken. Ik hoor wel eens verhalen van de meisjes en dan zeggen ze,dat ze er zeker geen afkeer van hebben om zo extra geld te verdienen. Hoorde uit hun mond 10 uur bij Appie Hein werken voor 75 euro netto. Of 1 uur voor 150 euro en er zelf ook nog plezier aan hebben,dan is de keus voor de meeste snel gemaakt.
 
Veel beter als die doorgewinterde prof girls die overal extra voor vragen,veel beloven en weinig doen,ja de klok inde gaten houden. En al die buitenlandse roof kippen. Gewoon Nederlands lekker strak figuurtje zonder eenden snoetje tuit lipjes of siliconen tieten,nog nooit meegemaakt met 1 van deze meiden. Gewoon puur natuur.
zag er van de week een in Den Haag staan met zo'n eenden snoet, die was gewoon mismaakt,
 
Inderdaad ook via uitgaansleven.En als je eenmaal contact hebt met 1 studenten meisje,en in haar kringen verkeerd,en ze weet van jou dat je een betrouwbaar iemand bent,zonder rare eisen,dan volgt daar zeker weer een contakt uit met andere meisje. Heel het studenten leven hangt aan elkaar. En de meeste hebben chronisch geld gebrek.Ook zijn er veel studenten meisjes die zich graag en gewillig vaak laten neuken door mede studenten,dat is onbetaald uiteraard. Dus als ze er voor betaald krijgen dan hebben ze daar zeker geen probleem mee. De meeste zijn super ruimdenkend,die zien zichzelf ook niet als prostituee.Zijn hun eigen woorden.Ik neuk zelfs een dochter van een hele hoge ex politicus. Ik heb nu nog regelmatig sex met 5 meiden tussen 18 en 25. Veel beter als die doorgewinterde prof girls die overal extra voor vragen,veel beloven en weinig doen,ja de klok inde gaten houden. En al die buitenlandse roof kippen. Gewoon Nederlands lekker strak figuurtje zonder eenden snoetje tuit lipjes of siliconen tieten,nog nooit meegemaakt met 1 van deze meiden. Gewoon puur natuur. En de meeste komen ook gewoon echt gruwelijk klaar.Dat ga je meestal bij een pro niet meemaken. Ik hoor wel eens verhalen van de meisjes en dan zeggen ze,dat ze er zeker geen afkeer van hebben om zo extra geld te verdienen. Hoorde uit hun mond 10 uur bij Appie Hein werken voor 75 euro netto. Of 1 uur voor 150 euro en er zelf ook nog plezier aan hebben,dan is de keus voor de meeste snel gemaakt.
Als ik zoveel fantasie had, schreef ik een bestseller en werd ik heel rijk, ipv op een forum te blijven rondhangen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan