Oudere dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Manuela uit de Haagse Doubletstraat loopt al tegen de 70. Veel dames uit de straat staan daar al tientallen jaren, veel van die Latina's zullen nu 50+ zijn (Brenda, Carla, etc.). Vroeger zat daar ook Consuela, maar al lang niet meer gezien (zat ook vaak in de Boomsteeg). Rossanna wisselt tussen Alkmaar en Den Haag, staat ook op Kinky (nu met vakantie?).
 
Manuela uit de Haagse Doubletstraat loopt al tegen de 70. Veel dames uit de straat staan daar al tientallen jaren, veel van die Latina's zullen nu 50+ zijn (Brenda, Carla, etc.). Vroeger zat daar ook Consuela, maar al lang niet meer gezien (zat ook vaak in de Boomsteeg). Rossanna wisselt tussen Alkmaar en Den Haag, staat ook op Kinky (nu met vakantie?).
Astrid is sinds vorig jaar ook niet meer actief. Tegenover haar zat jaren geleden een blonde wat oudere dame die is ook niet meer werkzaam
 
Lijkt me wel wat om eens met een oudere dame 60-70+ iets te doen maar in mijn regio kom je zoiets niet tegen. Dus als iemand nog iets weet in het Oosten van het land.
 
Wellicht is Duitsland een alternatief? In de Stahlsstrasse in Essen en de Flasshofstrasse in Duisburg heb ik zo'n 4 a 5 jaar geleden enkele GILFs bezocht. In Essen was er destijds een Franse dame actief van ruim in de 70 schat ik zo. Heb haar vaker bezocht en die deed oa heerlijk pzc en cim. Ik meen dat ze zich Christina noemde, op Hookers werd ze beschreven. Geen idee wie daar nog werken momenteel.

Mocht je iets verder willen rijden is dit wel een interessante dame :)
 
Lijkt me wel wat om eens met een oudere dame 60-70+ iets te doen maar in mijn regio kom je zoiets niet tegen. Dus als iemand nog iets weet in het Oosten van het land.
Ken je Chantal al? Ze is nog geen 60+, maar wel een hoog gilf factor. Het is dat ik 3 uur moet rijden, maar anders was ik wel langsgeweest.
 
Ik vermoed dat het filmpje nog wel ouder is dan 11 jaar. Rond die tijd, maar zeker zo'n 7 a 8 jaar geleden, zag Chantal er al ouder en voller uit iig. Ik vind haar heerlijk, jammer dat het ook voor mij zo'n eind uit de buurt is.

Ze is ook 2 jaar geleden in het programma Danny op straat te zien geweest
 
Laatst bewerkt:
Ik heb voor Covid uitbrak een vast adresje gehad in Delft met een hele oude dame, Ze ging door op meerdere namen zoals lena/lenie/petra.
Helaas is ze door de hele Covid crisis naar Zwolle verhuisd en heb ik niet meer de gelegenheid om op bezoek te gaan bij haar.
Ze ontvangt nog steeds en voor schappelijke bedragen en is absoluut geen klokkijkster.
Houdt van een babbeltje voordat je begint en je heb er de gelegenheid om een bakkie koffie voor de daad te nemen zodat je wat meer op je gemak bent.
Dan naar haar kamer en ze is behoorlijk gulzig. Ze is er niet vies van om los te gaan en dat doet ze ook.
Behandel haar met respect en ze doet praktisch alles voor je!

 
Ik heb voor Covid uitbrak een vast adresje gehad in Delft met een hele oude dame, Ze ging door op meerdere namen zoals lena/lenie/petra.
Helaas is ze door de hele Covid crisis naar Zwolle verhuisd en heb ik niet meer de gelegenheid om op bezoek te gaan bij haar.
Ze ontvangt nog steeds en voor schappelijke bedragen en is absoluut geen klokkijkster.
Houdt van een babbeltje voordat je begint en je heb er de gelegenheid om een bakkie koffie voor de daad te nemen zodat je wat meer op je gemak bent.
Dan naar haar kamer en ze is behoorlijk gulzig. Ze is er niet vies van om los te gaan en dat doet ze ook.
Behandel haar met respect en ze doet praktisch alles voor je!

Hoi! Dank voor de tip. Bij de link staat wel dat zij in Zoetermeer ontvangt. Klopt dat dus niet meer?
 
Die link zal wel jaren niet geactualiseerd zijn, zoals zo vele op die site. Deze dame werd al eens eerder genoemd in een ander draadje, ook werd daar vermeld dat ze nu in Zwolle zit. Die info zal dus wel kloppen. Je kunt de dame in kwestie uiteraard altijd bellen. ;)
 
Idd, sorry. Dacht even dat ze ouder was…😢 Hoort dus niet echt in deze rubriek….. Maar als jullie ervaring met haar hebben hoor ik het alsnog graag.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan