Oudere dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
In Eindhoven is Eindhoven Privé volgens mij het Privehuis met de jongste dvp's. Bij Privehuizen BodyToBody en Privehuis aan de Hofstraat zijn de dames veel ouder.
 
Iemand heeft een voorkeur voor oudere dames en dan zijn er altijd leden die daar denigrerend op moeten reageren.
niemand zit hier op je mening te wachten wel op je ervaring.
Ikzelf val ook op oudere dames en heb nu paar leuke geile contacten.
 
Nou dat is dus duidelijk.
Of je hem nou in in oude kut duwd of in een jonge kut duwd je bent bezig met een gebruikte kut.
En er zijn dus al vele voor jouw er ingeweest. Dus waar ben jij dan zo trots op? Jonge kut ?Wat maakt het dan uit als je op ouder valt. Als je zo trots bent ga je niet naar een hoer en regel je een date zonder te betalen. Of is een jonge hoer minder vie
 
Snap ik .gaat mij alleen over de reacties op dit forum van oudere vrouwen. Alsof je een misdaad begaat als je het net een oudere vrouw wilt doen

Daar moet je je niets van aantrekken joh! Anoniem kan je makkelijker je kop opentrekken, ondertussen klopt elk hartje iets te snel als ze op een bed liggen bij een onbekende vrouw.

Trust me.. i know 🙂
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan