Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Opmerking: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!
RegistrerenBetaalde je die ook nog ?De oudste ooit was er 83 maar nog bijzonder actief en supergeil. Een der allergeilste en ongeremde die ik ooit ontmoet heb. Daar konden er nog héél veel jongere aardig wat van leren. Mijn eerste date met haar was toen ze ± 65 was, en sindsdien bezocht ik haar regelmatig.
Ik was toen± 15 jaar jonger.
Wat denk je?Betaalde je die ook nog ?
Naam komt me bekend voor ........ Ontving ze in de buurt van de Boogaard in een flat ?? Er woonde een zoon of dochter ook in diat flatgebouw als ik me goed herinner.Judith in Rijswijk ZH. Ontving privé. Was toen 69 dacht ik, ik was 53. Op een gegeven moment was haar advertentie op Kinky verdwenen en hield het dus op. Helaas, was wel een sexy dame met volle borsten.
Inderdaad, in een flat bij de Boogaard! Met een hondje. Ze kletste je de oren van het hoofd, maar dat van die zoon of dochter is nieuw voor me.Naam komt me bekend voor ........ Ontving ze in de buurt van de Boogaard in een flat ?? Er woonde een zoon of dochter ook in diat flatgebouw als ik me goed herinner.
Wat zonde, 10 jaar droog staan.Leuk onderwerp!
Toevallig heb ik 2 weken geleden een tinder date gehad met een dame van 76. (Ben zelf 55)Haar man was een half jaar daarvoor overleden en ze gaf aan al meer dan 10 jaar geen sex meer te hebben gehad. Via de chat heb ik mijn intenties duidelijk gemaakt en hoewel ze aangaf dat ik voor haar veel te jong was bleek toch dat ze nieuwsgierig was. Ik wist vooraf dat ze geen schoonheid meer was, maar ze was slank, had zo te zien grote borsten en het idee om sex te hebben met een vrouw van 76 maakte me zo geil dat ik perse met haar wilde afspreken. Na een paar dagen chatten nodigde ze me bij haar thuis uit en obv onze berichten wisten we allebei wel wat er zou gaan gebeuren….bij aankomst daar was het nog wat ongemakkelijk, maar toen ze naast me kwam zitten op de bank heb ik haar voor het eerst aangeraakt en ik voelde direct dat ze er niet onwelwillend tegenover stond. Hoewel ze hangborsten had wond dit me direct op en voelde ik hoe haar tepels verstijfden en haar ademhaling zwaarder werd. Toen ik voor het eerst in haar slipje voelde was ik verbaasd over hoe heerlijk nat ze was…het duurde dan ook niet lang of ze zat op me. Het was zeker niet de mooiste vrouw, maar haar leeftijd en de mate waarin ze opgewonden was was zo geil dat ik dit avontuur nooit had willen missen. We hebben nog steeds contact dus wie weet komt er nog een herhaling…maar als het zo geil en spannend gaat zijn als de eerste keer kan ik me niet voorstellen. Was voor mij in ieder geval een beleving die ik niet snel zal vergeten! Rijpe dames zijn heerlijk!
Je zou er van schrikken bij hoeveel mensen (en niet alleen ouderen) dit het geval is.Wat zonde, 10 jaar droog staan.
45.Wat is de oudste leeftijd van een dame waarmee je al eens een date gehad hebt?
De oudste was ca 42-45 want kleine sjonnie is zo dood als een pier als ie hangende onderdelen ziet.Wat is de oudste leeftijd van een dame waarmee je al eens een date gehad hebt?
59jaar ,ze hield heel erg van tongzoenen , en was flink geil ,vond alles lekker , maar het was voor mij nog een jonge dame , ben zelf 70Wat is de oudste leeftijd van een dame waarmee je al eens een date gehad hebt?