• Mocht je problemen ervaren met inloggen terwijl je eerder zonder problemen ingelogd was en er niks gewijzigd is aan je gebruikersnaam of wachtwoord? Verwijder dan even alle cookies voor deze site.

Oudste dames

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
De oudste ooit was er 83 maar nog bijzonder actief en supergeil. Een der allergeilste en ongeremde die ik ooit ontmoet heb. Daar konden er nog héél veel jongere aardig wat van leren. Mijn eerste date met haar was toen ze ± 65 was, en sindsdien bezocht ik haar regelmatig.

Ik was toen± 15 jaar jonger.

Laatst bewerkt:
Judith in Rijswijk ZH. Ontving privé. Was toen 69 dacht ik, ik was 53. Op een gegeven moment was haar advertentie op Kinky verdwenen en hield het dus op. Helaas, was wel een sexy dame met volle borsten.
Naam komt me bekend voor ........ Ontving ze in de buurt van de Boogaard in een flat ?? Er woonde een zoon of dochter ook in diat flatgebouw als ik me goed herinner.

Naam komt me bekend voor ........ Ontving ze in de buurt van de Boogaard in een flat ?? Er woonde een zoon of dochter ook in diat flatgebouw als ik me goed herinner.
Inderdaad, in een flat bij de Boogaard! Met een hondje. Ze kletste je de oren van het hoofd, maar dat van die zoon of dochter is nieuw voor me.

Ze kwam alleen haar afspraken niet altijd na. Stond je beneden en nam ze haar telefoon niet meer op. Dan was later het verhaal dat haar ex of haar vriend was langsgekomen. Was dan misschien haar zoon of dochter.

Maar toch jammer dat ze al een tijdje gestopt is. Ondanks alles, ze bleef een sexy GILF

Privé heb ik als dertiger meerdere keren met een dame van 65 liggen neuken. Die lustte er wel pap van, was voor haar leeftijd nog heel strak en mooi en woonde bij mij in de flat. Dat was toen ook de eerste keer dat ik zonder condoom neukte, want baby's zouden er niet van komen en de eerste keer met haar was spontaan. Daarna haar altijd NZC geneukt en toen wist ik ook dat zoiets lekkerder is.

In de betaalde liefde zal de oudste dame ook rond de 65 zijn geweest, hoewel een dame in Leeuwarden naar verluidt mogelijk 70 is. Maar dat was een teleurstelling en eenmalig. In principe is voor mij elke leuke dame ongeacht leeftijd interessant.

Ik herinner me nog vaag iets van in ± 1976. Ik was toen ± 22 jaar en in de beginperiode van mijn wandelcarrière. Veel ervaring in het wandelen had ik toen nog niet, af en toe ging ik in Antwerpen eens langs de ramen.

Ik was met een vriend aan pintje gaan drinken in 't stad en daar kwamen even later nog drie andere vrienden binnen gewandeld. Het was een gezellige boel en er werd zowat over van alles gesproken. En natuurlijk ook over de vrouwen en de meisjes en onze ervaringen daarmee. Op een bepaald ogenblik vertelde een onder ons over zijn ontmoetingen met een oudere vrouw van 55 à 60 jaar die privé ontvangst deed. Ze had hem eens verteld dat ze het wel eens met twee of drie mannen wilde doen. En zo stelde hij ons voor om er eens met zijn allen naartoe te gaan. De meesten waren meteen dolenthousiast en wilden zeker meegaan. Dus zochten ze een telefoon om die vrouw te bellen en voor te stellen om met ons vijf te komen. Ze was meteen akkoord, en zo was de afspraak meteen geregeld. Eerlijk gezegd was ik toch een beetje te schuchter om zomaar meteen in zo'n avontuur te stappen maar uiteindelijk wisten de anderen me toch te overhalen om mee te gaan, maar wel met knikkende knieën.
Het was meteen de allereerste keer dat ik seks had in groep en met een oudere vrouw, een bomma eigenlijk. Ik had toen nog niet zoveel ervaring en tot dan toe enkel met vrouwen van ± mijn leeftijd, misschien max 30 jaar. En nu met een hele bende en een vrouw die meer dan 2 keer zo oud was als ik. Het was een hele ervaring voor mij, maar niet meteen mijn beste. Ik was opdat moment veel te nerveus. Dat is nu 50 jaar later wel wat verandert (gelukkig maar). Nu zoveel jaren later herinner ik me niet zoveel meer van de date bij die vrouw. Ik ben er ook nooit meer naartoe geweest, van enkele van de vrienden weet ik dat zij er wel nog naartoe gegaan zijn.

Leuk onderwerp!
Toevallig heb ik 2 weken geleden een tinder date gehad met een dame van 76. (Ben zelf 55)Haar man was een half jaar daarvoor overleden en ze gaf aan al meer dan 10 jaar geen sex meer te hebben gehad. Via de chat heb ik mijn intenties duidelijk gemaakt en hoewel ze aangaf dat ik voor haar veel te jong was bleek toch dat ze nieuwsgierig was. Ik wist vooraf dat ze geen schoonheid meer was, maar ze was slank, had zo te zien grote borsten en het idee om sex te hebben met een vrouw van 76 maakte me zo geil dat ik perse met haar wilde afspreken. Na een paar dagen chatten nodigde ze me bij haar thuis uit en obv onze berichten wisten we allebei wel wat er zou gaan gebeuren….bij aankomst daar was het nog wat ongemakkelijk, maar toen ze naast me kwam zitten op de bank heb ik haar voor het eerst aangeraakt en ik voelde direct dat ze er niet onwelwillend tegenover stond. Hoewel ze hangborsten had wond dit me direct op en voelde ik hoe haar tepels verstijfden en haar ademhaling zwaarder werd. Toen ik voor het eerst in haar slipje voelde was ik verbaasd over hoe heerlijk nat ze was…het duurde dan ook niet lang of ze zat op me. Het was zeker niet de mooiste vrouw, maar haar leeftijd en de mate waarin ze opgewonden was was zo geil dat ik dit avontuur nooit had willen missen. We hebben nog steeds contact dus wie weet komt er nog een herhaling…maar als het zo geil en spannend gaat zijn als de eerste keer kan ik me niet voorstellen. Was voor mij in ieder geval een beleving die ik niet snel zal vergeten! Rijpe dames zijn heerlijk!

Leuk onderwerp!
Toevallig heb ik 2 weken geleden een tinder date gehad met een dame van 76. (Ben zelf 55)Haar man was een half jaar daarvoor overleden en ze gaf aan al meer dan 10 jaar geen sex meer te hebben gehad. Via de chat heb ik mijn intenties duidelijk gemaakt en hoewel ze aangaf dat ik voor haar veel te jong was bleek toch dat ze nieuwsgierig was. Ik wist vooraf dat ze geen schoonheid meer was, maar ze was slank, had zo te zien grote borsten en het idee om sex te hebben met een vrouw van 76 maakte me zo geil dat ik perse met haar wilde afspreken. Na een paar dagen chatten nodigde ze me bij haar thuis uit en obv onze berichten wisten we allebei wel wat er zou gaan gebeuren….bij aankomst daar was het nog wat ongemakkelijk, maar toen ze naast me kwam zitten op de bank heb ik haar voor het eerst aangeraakt en ik voelde direct dat ze er niet onwelwillend tegenover stond. Hoewel ze hangborsten had wond dit me direct op en voelde ik hoe haar tepels verstijfden en haar ademhaling zwaarder werd. Toen ik voor het eerst in haar slipje voelde was ik verbaasd over hoe heerlijk nat ze was…het duurde dan ook niet lang of ze zat op me. Het was zeker niet de mooiste vrouw, maar haar leeftijd en de mate waarin ze opgewonden was was zo geil dat ik dit avontuur nooit had willen missen. We hebben nog steeds contact dus wie weet komt er nog een herhaling…maar als het zo geil en spannend gaat zijn als de eerste keer kan ik me niet voorstellen. Was voor mij in ieder geval een beleving die ik niet snel zal vergeten! Rijpe dames zijn heerlijk!
Wat zonde, 10 jaar droog staan.

Misschien speelt ook mee dat bij een oudere dame haar ego gestreeld wordt als een jongere man sex met haar wil hebben. Althans dat is mijn ervaring.
Feit is nu eenmaal dat oudere vrouwen van 50+ minder goed in de markt liggen.

Maar ja, een prachtige jonge meid met een prima figuur die er seksueel niets van bakt, daar heb je weinig aan. Als het alleen maar puur uiterlijk is zonder actie.

Het is bij rijpere dames wellicht als bij kaas en wijn: hoe ouder hoe pikanter en lekkerder .....

Terug
Bovenaan Onderaan