Overdekte 'raamprostitutie'

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Zapaj

Newbie
4
01/09/21
0
Ik was onlangs in de La Vie en Rose in Amsterdam (Bethlehemsteeg) en was meteen verlekkerd op het concept: een donker, overdekt 'doolhof' waarbij je langs de meiden kan slenteren die aan hun kamertje adverteren. Iemand die nog een gelijkaardig concept kent in België/Nederland ? Dus geen raamprostitutie in open lucht maar overdekt ?
 
Duitsland zal jouw walhalla zijn.
Duisburg heeft enkele honderden kamers verspreid over diverse zogenoemde "Laufhauser" fijn en veel aanbod van dames.
Koln heeft 2 grote panden
Frankfurt ga je nooit meer vandaan, volgens mij meer dan 750 kamertjes allemaal binnen :)
Hannover heeft er ook een paar honderd, maar is erg in verval geraakt.
Hamburg is ook voorzien, op de Reeperbahn vindt je een aantal panden, in zelfde gebied kom je ook veel tippelaars tegen, en er is Herbertstrasse, daar staan de allermooiste Duitse meisjes die je ooit achter een raam hebt gezien, service is wel helemaal ruk :cool: De Herbertstrasse is niet overdekt.
Bochum heeft een mix tussen binnen en buiten.
Dortmund ook mix tussen binnen en buiten.
Ook is er verspreid over het hele Duitse land hier en daar kleinschaliger binnen wandelgebieden te vinden. Wat je in A'dam hebt gezien stelt niets voor
 
VT overdekt? hooguit iets van 6 ramen omdat je onder een pand doorloopt. De rest zit echt geen dak boven hoor, als het regent wordt je gewoon nat.
Almelo, Haarlem, Alkmaar, Amsterdam, Den Haag, Gent hebben allemaal wel een of meerdere overdekte stukjes, veel stelt het meestal niet voor.
Doetinchem en Leeuwarden zijn volledig overdekt.
Naar Duitsland is de oplossing als je binnen wilt wandelen,
 
Ik was onlangs in de La Vie en Rose in Amsterdam (Bethlehemsteeg) en was meteen verlekkerd op het concept: een donker, overdekt 'doolhof' waarbij je langs de meiden kan slenteren die aan hun kamertje adverteren. Iemand die nog een gelijkaardig concept kent in België/Nederland ? Dus geen raamprostitutie in open lucht maar overdekt ?
In Haarlem was dat vroeger. Het heette de Rode Lantaarn en het Poortje als ik mij niet vergis. Dat is echter al tijden geleden. Geen idee of ze beiden nog bestaan.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan