Recensie Palina, Rotterdam (voorheen Amsterdam) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

jimnld

Wandelaar
32
04/08/21
26
14
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Anaal bij klant
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Overig
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1333231-palina
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ze kunnen beter die nieuwe erotisch centrum op dit adres vestigen. Ben hier al op 3 verschillende nummers geweest en elke keer loopt er wel een andere dame langs waarvan ik denk dat die ook wel ontvangt.

Terug naar Palina......
Hele ervaring was magertjes, zelf vond ik haar wel leuk. Maar na een kwartier al vragen of ik wil komen is een dikke min bij mij.
Bij Sandy tijdje terug op dit zelfde adres had ik een betere ervaring.
 
Planner zegt op alles ja, dame niet.
Ik heb haar ook wel eens bezocht in het verleden, anaal kun je echt vergeten.

Dames van deze club weten vaak helemaal niet wat er in de advertentie staat, en al helemaal niet wat de planner aan klanten appt.
 
Vanmiddag heb ik geprobeerd om een afspraak met Palina te maken. Haar profiel foto's spraken mij aan. Via WhatsApp reageerde ze snel. Tijd en duur van de afspraak afgesproken. Zij gaf alvast de straatnaam door waar ik moest zijn. In de straat aangekomen heb ik een appje gestuurd. Appje wordt gelezen, maar geen reactie van haar. Diverse keren is ze op WhatsApp online, maar laat niets meer van zich horen. Teleurgesteld maar weer naar huis gegaan.
 
Laatst bewerkt:
Lastig contact te krijgen. Zelfde plek als waar Sandy zat. Zelfde boeker achter de telefoon, die iedereen maar laat komen. Ik eenmaal aangekomen was er net voor mij iemand anders al naar binnen voor een uur. Of ik even wilde wachten. Dit is echt bullshit. Ben maar weg gegaan. Bespaar je tijd en geld als de recensie al matig is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan