Recensie Palmy, Sliedrecht (vh Amsterdam) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Howie

Stamgast
394
02/11/23
497
66
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op gezicht
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/1145607-julius
Afspraak maken met Palmy ging makkelijk. Je krijgt direct het menu.
30 min €120
45 min €140
60 min €160
cof €30 extra
Rimmen €40 extra

Lokatie is ten zuidwesten van Amsterdam centrum.

Palmy is een Thaise schone. Ze is het meisje van de advertentie/ profielfoto. In RL lijkt ze 28 jaar. Ze is slank, rond 165 cm lang, bescheiden kont en verholpen borsten die wel zacht aanvoelen.

Haar Engels is goed.
Zoenen was lekker. Palmy heeft natuurlijke dikke lippen. Haar orale kunsten waren erg goed. De ballen worden heerlijk verwend. Ik heb erg genoten van de daad.

Dank @Howie ! voor het uit het vuur halen van de kastanjes!
Ben ook geweest. Kan een recensie schrijven die 2 kanten op kan:
Negatief:
  • Ondanks alle afspraken / wensen vooraf, wist Palmy van niks toen ik haar ontmoette;
  • Betaald voor een uur, maar ik stond binnen 30 minuten buiten
  • Beetje shabby plek, klein 'afwerkkamertje' waar het moest gebeuren
  • Zoenen kon niet, raketje was te groot etc etc
  • Ze ontving in Oud-West en de 'buren' vermoeden dat er iets raars gebeurt in het pand, ze kwamen naar buiten om te vragen wat ik kwam doen. Pas op!
Positief:
  • Mooie meid met lekker lichaam
  • Vrolijk ook en grappig hoe ze mijn kleren aandeed terwijl ze me hielp aan te kleden
  • Ze schrok van de omvang van m'n raket en wilde er eerst niet aan
  • Door langzaam op te bouwen en veel glijmiddel kon ik haar uiteindelijk hard en diep neuken. Echt heerlijk die billen en smalle heupen. Haar borsten zijn een beetje te groot voor haar lichaam (geholpen)

Ik merk dat ze doorgaans in de nacht tot de middag offline is.
Ik vermoed dat ze haar slaap nodig heeft en niet gestoord wil worden. Lijkt me hierdoor ook geen booker tussen te zitten.

Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
140
Was vanochtend rond ontbijttijd bij Palmy, op een discrete plek in Almere. Omdat ik vrij had, wilde ik haar eerste klant van de dag zijn, maar zij is sowieso een heel frisse dame in een net appartement en heel mooi bovendien. Ze had gevolg gegeven aan mijn kledingverzoeken en ze zag er heerlijk uit, jammer dat er weinig licht was, maar er was genoeg te zien om opgewonden van te worden en al snel grepen we elkaar beet en waren we verstrengeld en kusten en zogen we elkaar op al de gevoelige plekken. Palmy doet dit heel erg goed, ik moest haar stoppen bij pzc anders had het binnen 10 minuten klaar geweest. Daarna tartte ze mijn weerstand met een heerlijke rcg, waarbij ik mijn handen op haar billen had, och wat een uitzicht, met al die lingerie bandjes en frutsels. Daarna begon ze met regular cg en dat was ook een verrukking, met het uitzicht op haar wild bewegende bekken en haar schuddende borsten, ze reageerde heerlijk toen ik haar tepels met mijn inderdaad onovertroffen lippen en tong beroerde en toen had ik het gevoel dat dit de hele dag zou moeten voortduren, zo moet het leven zijn. Hebben jullie dat ook wel eens? Maar we zaten bijna tegen het hoogtepunt aan en Palmy nam plaats op de matras en trok mij bovenop haar. In missionarispositie haar mijn blijk van waardering gegeven, ik herinner me levendig het geluid van mijn stotende lichaam en het 'klets klets' dat daarmee gepaard ging. Ik heb daarna haar benen omhoog getrokken om een verbeterde penetratie te bewerkstelligen, maar dat vond Palmy heel heftig en toen kwam ik heerlijk klaar, al had het uren mogen duren. Palmy is een heerlijke vrouw.

Als ik een Aziatische (Thaise) dame zie, met dubbel D (en Julius in haar url), dan denk ik gelijk: omgebouwd.

No offense, maar Palmy (Julius?) is altijd een dame geweest?

Was vanochtend rond ontbijttijd bij Palmy, op een discrete plek in Almere. Omdat ik vrij had, wilde ik haar eerste klant van de dag zijn, maar zij is sowieso een heel frisse dame in een net appartement en heel mooi bovendien. Ze had gevolg gegeven aan mijn kledingverzoeken en ze zag er heerlijk uit, jammer dat er weinig licht was, maar er was genoeg te zien om opgewonden van te worden en al snel grepen we elkaar beet en waren we verstrengeld en kusten en zogen we elkaar op al de gevoelige plekken. Palmy doet dit heel erg goed, ik moest haar stoppen bij pzc anders had het binnen 10 minuten klaar geweest. Daarna tartte ze mijn weerstand met een heerlijke rcg, waarbij ik mijn handen op haar billen had, och wat een uitzicht, met al die lingerie bandjes en frutsels. Daarna begon ze met regular cg en dat was ook een verrukking, met het uitzicht op haar wild bewegende bekken en haar schuddende borsten, ze reageerde heerlijk toen ik haar tepels met mijn inderdaad onovertroffen lippen en tong beroerde en toen had ik het gevoel dat dit de hele dag zou moeten voortduren, zo moet het leven zijn. Hebben jullie dat ook wel eens? Maar we zaten bijna tegen het hoogtepunt aan en Palmy nam plaats op de matras en trok mij bovenop haar. In missionarispositie haar mijn blijk van waardering gegeven, ik herinner me levendig het geluid van mijn stotende lichaam en het 'klets klets' dat daarmee gepaard ging. Ik heb daarna haar benen omhoog getrokken om een verbeterde penetratie te bewerkstelligen, maar dat vond Palmy heel heftig en toen kwam ik heerlijk klaar, al had het uren mogen duren. Palmy is een heerlijke vrouw.
AI generated? Allemaal een beetje onwerkelijk voor een wandelaar. Geloof dit niet helemaal.

AI generated? Allemaal een beetje onwerkelijk voor een wandelaar. Geloof dit niet helemaal.
Je noemt jezelf 'MagicM', maar dan lees je een keer een enthousiaste recensie van eenzame, maar ook eerzame Hollander die probeert de schoonheid en de geilheid van de ontmoeting met een thaise sexprinses die vanwege de winterkou al dagen opgesloten zit in een appartement in ingesneeuwd Almere, weer te geven en dan zeg je: AI.

Als je bedoelt dat ik beroerd schrijf: het kan zeker beter, maar ik schrijf zelf over dergelijke ontmoetingen. Chatbots hebben nooit hunkerend van verlangen naar genegenheid en schoonheid, door de sneeuw glibberend naar Almere gereden, om daarna de route van de parking naar het appartement via WA te volgen, om te worden verwelkomd door een lieve, grappige thaise heerlijkheid.

Iedereen weet dat de teleurstelling altijd op de loer ligt, maar als je dan een keer een winnend lot trekt en je 5 minuten later verstrengeld ligt in een goddelijke 69, gevolgd door een serie posities die zo perfect zijn dat je zou willen dat je in je hoofd een video ervan kon maken die je op het moment van je aanstaande dood nog een keer kan afspelen, dan zou ik willen spreken van magie.

Als ik een Aziatische (Thaise) dame zie, met dubbel D (en Julius in haar url), dan denk ik gelijk: omgebouwd.

No offense, maar Palmy (Julius?) is altijd een dame geweest?
Ga zelf maar even checken. Ik heb nooit zo'n ladyboy gehad, maar fit was een vrouw.
Ze had gevolg gegeven aan mijn kledingverzoeken...
Daarna tartte ze mijn weerstand...

Duidelijk ai.
Als mijn opvoeding en gevoel voor stijl me dat niet zou beletten zou ik zeggen: lul niet zo slap. Je zou AI niet herkennen zelfs als ze in je gezicht squirtte.

Feit is dat deze dame niet "eenzaam" in een apartmentje in Almere zit maar aan de lopende band afwerkt als een oostblokker en je recensie qua timing nogal verdacht is.
Anyway kan heel goed zijn dat de dame best goed is. De planner blijft er eentje die reden genoeg is om deze te vermijden.

Je had mogelijk mazzel dat door het winterweer je niet voor jan Lul hebt gereden!

Terug
Bovenaan Onderaan