Recensie Pamela, Antwerpen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Geiler2012

Newbie
14
15/05/23
18
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Beffen
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-argentina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag dit meisje bezocht, twijfelde of ze echt was en of ze anaal deed. Nou geen spijt van gehad, het is inderdaad het meisje uit de foto's en ze doet alles was ze belooft.
Ze is heel slank, haar kut is lekker strak maar had kont is nog strakker. In het begin had ze moeite met anaal maar beetje bij beetje kon ik haar helemaal nemen.
Ik kan maar een ding zeggen "GEWELDIG" heb vele goede ervaringen gehad maar dit meisje is mijn favoriete geworden.

https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-argentina.html
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-argentina.html
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Wat een plezier voor liefhebbers van petite!
Mooi jong gezichtje, slank postuur, fijne beentjes, mooie kleine borstjes, lekker klein kontje en heerlijk klein kutje.

Meisje komt heel vriendelijk en lief over, dus bij aankomst duur van date afgeproken en de fun kon beginnen.
Pijpen zc is meer visueel een plezier, was heel zacht en gefocused op de eikel. Trekken was ook heel zacht maar aangenaam.
Ze laat zich ook uitgebreid beffen en lijkt oprecht te genieten. Helaas was vingeren geen optie.
De seks is een echte plezier! Ze weegt niets dus haar draaien in elk standje was mogelijk en moeiteloos. En sinds ze geen gram vet te veel heeft had ik een mooi zicht op hoe ik haar aan het opentrekken was.

Helaas was de condoom gescheurd tijdens onze date en daar reageerde ze, op z'n minst gezegd, niet positief op.
Date was daardoor helaas vroeger stopgezet, maar anders voor mij een absolute aanrader en voor herhaling vatbaar.
 
Advertentie vermeldt terug Antwerpen.

Twijfelgevalletje. Heeft veel potentieel om een toppertje te zijn, maar de "blanco menukaart" doet vermoeden dat het "à la tête du client" zal zijn. Tenzij beide recensenten lelijke apen zijn zoals ik, vermoed ik dan ook dat het niet zal worden hoe ik het graag zou hebben...

Ik spreek geen woord Spaans, en zij ook geen Engels krijg ik de indruk. Op mijn bericht krijg ik een standaard reply terug, op een bijkomende vraag opnieuw hetzelfde. Dat belooft weinig goeds qua communicatie, toch niet onbelangrijk in deze business…
 
Laatst bewerkt:
Had contact met haar
can i eat your pussy?…. NO
dus grote gerede twijfel hier.
Als facesitting meeteld
Advertentie vermeldt terug Antwerpen.

Twijfelgevalletje. Heeft veel potentieel om een toppertje te zijn, maar de "blanco menukaart" doet vermoeden dat het "à la tête du client" zal zijn. Tenzij beide recensenten lelijke apen zijn zoals ik, vermoed ik dan ook dat het niet zal worden hoe ik het graag zou hebben...

Ik spreek geen woord Spaans, en zij ook geen Engels krijg ik de indruk. Op mijn bericht krijg ik een standaard reply terug, op een bijkomende vraag opnieuw hetzelfde. Dat belooft weinig goeds qua communicatie, toch niet onbelangrijk in deze business…
Aan de telefoon zit brazilaanse getongde portugeese.. er werkt ook ene van peru ...zij zelf snapt genoeg wat ze hoefd te doen.. bij 69 doorgeschoven mijn tenen tegen haar tieten begoen ze mijn voet te zoenen.. heel erotische dame.. kalm en vlot dienend.. voor de fans ervan heefd ze heel haar schoen afgelikt tijdens de doggy. Blowjob idd minder maar tongjob met dat snoetje.. ik ga terug.
 
Laatst bewerkt:
Als facesitting meeteld

Aan de telefoon zit brazilaanse getongde portugeese.. er werkt ook ene van peru ...zij zelf snapt genoeg wat ze hoefd te doen.. bij 69 doorgeschoven mijn tenen tegen haar tieten begoen ze mijn voet te zoenen.. heel erotische dame.. kalm en vlot dienend.. voor de fans ervan heefd ze heel haar schoen afgelikt tijdens de doggy. Blowjob idd minder maar tongjob met dat snoetje.. ik ga terug.
Kan er mij iemand deze eens vertalen, want ik begrijp het maar half, met dank aub
 
Kan er mij iemand deze eens vertalen, want ik begrijp het maar half, met dank aub
Idd aan de telefoon zit brazilaanse die praten portugees dus.. de argentijnse en die van peru praten spaans dus.. voor zover mijn fout recht gezet.. voor de rest van de text gewoon ervaring opdoen en je snapt het meschien wel..
Idd aan de telefoon zit brazilaanse die praten portugees dus.. de argentijnse en die van peru praten spaans dus.. voor zover mijn fout recht gezet.. voor de rest van de text gewoon ervaring opdoen en je snapt het meschien wel..
Zijn er nog specifiek moeilijk te begrijpen dingen vraag het mij gerust. Gebruik aub geen grote mensen woorden.
 
Laatst bewerkt:
Waar in Antwerpen ontvangt ze eigenlijk? Nette locatie?

Hoef geen exact adres, dat geeft ze zelf wel mocht ik afspreken. Ik ga meestal niet met de wagen naar Antwerpen dus vraag me af of het vlot bereikbaar is.

Het blijft een dubbeltje op zijn kant maar mocht de communicatie nu nog wat beteren waag ik me er misschien wel eens aan.
Heb die telefoniste gebeld, fingering outside ok, fingering inside no possible, dus vingeren mag helemaal niet binnenin
Ik heb ze dan niet gebeld, enkel gestuurd via WA. De enige respons die ik krijg is het standaard bericht met tarieven en mogelijkheden, zelfs wanneer ik naar een concreet tijdstip informeer. Als ik daar op wijs krijg ik een droog "ok". Tja, daar stopt het dus voor mij.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-argentina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Van de week bij deze dame in Gent op bezoek geweest, gezien de lovende recensies was ik toch wel nieuwsgierig geworden. Het contact loopt via een tussenpersoon en dat is niet altijd ideaal, bij aankomst ook nog best even moeten wachten. Ze ontvangt in Gent in op zich een mooi appartement, wel minder is dat er nog meer dames en heren in woonkamer zitten.

Wat betreft de dame is het inderdaad een mooie petite dame met een mooi strak poesje en kontje. Wat betreft de daad op zich miste ik wel wat beleving maar ieder zijn smaak natuurlijk.
Pijpen is zoals eerder aangegeven meer eikel zuigen en als liefhebben van deep kom je dan toch net iets te kort. Ook de verschillende standjes die we gedaan hebben waren vrij rustig en ze gaf ook aan niet meer te willen / aan te kunnen. Ook hierbij geldt dat mijn voorkeur naar wat wilder uitgaat. Gelukkig uiteindelijk nog wel goed over haar mooie borstjes mogen spuiten en dat maakte nog wel heel wat goed:)

Al met al toch geen verkeerde ervaring alleen niet helemaal mijn type. Wellicht zijn er die andere voorkeuren hebben die hier beter tot hun recht komen;)
 
Merci voor de review!
Ontvangt ze in centrum Gent?
Wat bedoel je met "heren in de woonkamer"? Wachtende klanten?
Geen dank 😉

Ja vlakbij het centrum heb in de wachttijd even een rondje gedaan, was ook wel weer eens leuk.

Haha nee dan was ik gelijk rechtsomkeer gegaan. Er zaten wat dames (die vermoedelijk het contact doen) en als ik het goed zag 2 jonge gasten op de bank te blowen. Bij binnenkomst doken ze onder een dekentje😅

Ze zei inderdaad dat ze dit weekend naar Oostende gaat.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/sexy-argentina.html
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ik kan de andere reviews wel begrijpen. Deze dame doet wel haar best maar misschien hadden we niet een goede klik want zo heel speciaal vond ik het niet.
Begrijp me niet verkeerd, het was zeker ok! Maar ik heb bij sommige andere dames een andere ervaring gehad.
Het is een mooie dame die echt haar best doet maar communicatie is moeilijk.
Hygiëne is perfect, het voorspel leek wat routine te zijn maar de sex was best heel goed. Echter zoek ik ook een connectie op emotioneel vlak en die was er niet.
Misschien was ze wat moe of waren we in tijdsnood, hoe dan ook, tevreden vertrokken maar niet mijn top-3 experience.
 
Terug
Bovenaan Onderaan