Recensie Pamela, Leuven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Emanuel

Newbie
3
03/04/23
1
Onlangs deze dame bezocht in Leuven. Op Redlights mooie foto's, alle dik ok, ook een (Nederlandstalige) tekst. Ik ernaartoe, ze resideerde in een appartementje. Kwam duer openen, langs achter nog ok, toen ze zich omdraaide in het appartement ging ik bijna lopen! Een echte vent met make up en niks van de foto's te bespeuren. Omdat ik er nu toch was, dacht ik: we zullen wel zien, misschien een natuurtalent in bed. Niks van! Alles, maar dan ook alles viel tegen. Kromme pik (terwijl die op de foto kaarsrecht was), niet 100% proper en heel maar dan ook heel onvriendelijk.

Ik heb na enkele minuten gezegd dat ik het voor bekeken hield.

Zeer sterke afrader.

Ze adverteert nu in Hasselt, Lanaken, Zutendaal en Maasmechelen

Onlangs deze dame bezocht in Leuven. Op Redlights mooie foto's, alle dik ok, ook een (Nederlandstalige) tekst. Ik ernaartoe, ze resideerde in een appartementje. Kwam duer openen, langs achter nog ok, toen ze zich omdraaide in het appartement ging ik bijna lopen! Een echte vent met make up en niks van de foto's te bespeuren. Omdat ik er nu toch was, dacht ik: we zullen wel zien, misschien een natuurtalent in bed. Niks van! Alles, maar dan ook alles viel tegen. Kromme pik (terwijl die op de foto kaarsrecht was), niet 100% proper en heel maar dan ook heel onvriendelijk.

Ik heb na enkele minuten gezegd dat ik het voor bekeken hield.

Zeer sterke afrader.

Ze adverteert nu in Hasselt, Lanaken, Zutendaal en Maasmechelen

Lol , waarom ben je gebleven en betaald......

Lol , waarom ben je gebleven en betaald......
Omdat hij dacht 'we zullen wel zien', dat schrijft hij toch :)

Ik heb dat jaren geleden ook eens meegemaakt. Puur per ongeluk. Knappe griet, tot ze haar broek liet zakken en in haar slip een bobbel te zien was. En ik ben toen ook gebleven omdat ik vond, als het dan toch zo is, wel, je moet alles eens meegemaakt hebben in het leven. Maar dat was toen tenminste nog een propere, vriendelijke man.

Het is ook in de advertentie al duidelijk dat er gelogen wordt he: Pamela, une jeune femme... En op de eerste foto staat daar dan een pik aan gephotoshopt, of wat? Une jeune femme heeft volgens mij iets anders in haar broekske zitten... :ROFLMAO:

Terug
Bovenaan Onderaan