Recensie Paolita, Boechout 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Orabif

Wandelaar
41
22/05/25
54
9
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/profiel/paolita/
Totale kosten (in euro)
100
Vanmorgen afgesproken met Paolita op de gekende locatie in Boechout. Reageert vlot op WA. Ze kwam zelf de deur opendoen, man wat een beauty. Echt het petite meisje zoals op de foto's. Ze is heel lief. Direct dikke knuffel met lekkere zoen op de lippen. Wij naar boven, vlug afgerekend en kleedjes uit. Ze spreekt wel geen Engels, en ik geen Spaans dus een geluk dat we Google hebben. Ze is wel degelijk 18 zei ze. Kon ik haar lichaam bewonderen en strelen, meest perfecte lijfje dat ik al gezien heb, gladde huid, tetjes, kontje, billen, en dat lieve snoetje… gewoon perfect. Kwam ze naast mij liggen voor een partijtje vrijen en likken. Heerlijk kussen, maar niet met tong. Tetjes met heel lekkere tepels om op te zuigen. Dan het kutje, zo mooi en fijn, zalig om te likken. Mocht er wel niet in met men vingers. Dan rollen omgedraaid en jasje erover. Pijpen is lekker maar niet echt diep. Maar ze zou mij wel vlot klaargekregen hebben. Dan is ze op mij komen rijden, met die lekkere tetjes bengelend boven mij. Ik wou nog doggy en dan klaarkomen in missio. Doggy deed ze goed mee, kon ik haar lekkere kontje en sterretje bewonderen. Moest al afremmen om niet te spuiten. Uiteindelijk in missio, met nog wat gelik en gekus, lekker diep klaargekomen. Alles opgekuist en nog even gezellig bij elkaar zitten kussen en strelen. Geslaagde date en voldaan vertrokken, na nog een laatste kusje aan de deur.

Zit in Deurne nu blijkbaar
De meesten maken zo 4 ads in dezelfde regio, kwestie van meer klanten te bereiken. De echte ad is die van Boechout. Ze bleef daar tot maandag zei ze.
Vraag het haar gewoon, ze antwoordt snel.
En wees er voorzichtig mee hé, t'is een fijntje.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan