Recensie Paris, Amsterdam 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jeffz96

Vaste klant
185
05/05/23
247
8
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3174918-paris
Totale kosten (in euro)
100
Eergister langsgeweest bij deze dame. Het is een prachtige dame met een heerlijk lichaam. De service is normaal en zeker niet denderend. Ze begon met pijpen en daarna ging ik tekeer in haar achterwerk. Ik kwam al snel klaar( al na paar minuten). Hierna hadden we wel nog dik een kwartier over. Maar ze gaf aan dat het na 1x klaarkomen klaar is. Dat vind ik wel jammer. Als er nog tijd over is kan je gewoon nog makkelijk doorgaan met pijpen om het halfuur vol te maken. We zijn een kwartiertje actief bezig geweest en het andere kwartier alleen maar zitten praten. Ze is wel een aardige dame maar desondanks blijft het gewoon bij 1x voor mij. De handelingen die ze verricht is ook erg plichtmatig. Als je een geweldige ervaring wilt meemaken, ben je op het verkeerde adres.

Ja dat klopt, dat zeg ik verkeerd. Bij "standaardwerk" denk ik vaak aan raambezoek, en bij privedames iets meer, uitgebreider, langer etc.... De prijs is ook vaak het dubbele of viervoudige bij privebezoek. Ondanks dat privebezoek dames vaak geen belasting betalen.

Terwijl, als je 200 euro aan een raamdame geeft, kan het een heel speciaal onderonsje worden.

Terug
Bovenaan Onderaan