Party Girl, wat bedoelen ze daar nou mee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Haha, een doorverwijzing naar dezelfde post 👌

Op Kinky met name zie je de roodgekleurde labels weer verschijnen. Het was een tijdje minder.

Het is totaal nietszeggend. Ik denk dat het bedoeld is om de prijs van de DVP diensten te verhogen.

Ik sla zo'n adv. meteen over.

vooral.....kijk ik ben een luxe dame en veel geld gewend, reken maar niet dat ik mijn best ga doen voor jouw geld
Benieuwd waar je deze wijsheid vandaan haal? Afgaande op jouw recensies, zijn de meest dates €50 en variëren ze tussen de €35 en €160, afgezien van een aantal vluggertjes waar geen prijzen zijn vermeld, maar ik verwacht niet dat die boven de €160 uitkomen. Helemaal top, en fijn dat je de recensies schrijft maar ik zie niet wat maar enigszins lijkt op het luxe dame segment.

Bij een luxe dame denk ik zelf al snel richting de €350+ en ver daar boven. Ik heb er zelf ook geen ervaring mee dus kan er zelf niks ook over zeggen en zal dit dan ook nooit doen, daarnaast is het lastig om te generaliseren tenzij ik met heel veel luxe dames zou hebben gedate..

Ik heb zelf heb geen ervaring met de luxe dames, maar ik heb er heel weinig affiniteit mee. Ik denk dat ik toch meer plezier heb met een dame van iets meer op min eigen niveau.
Ik ben helaas ook maar een armoedzaaier. 🤗

Terug
Bovenaan Onderaan