Party Girl, wat bedoelen ze daar nou mee?

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

sjaakjaak

Wandelaar
91
19/09/21
66
9
Heel vaak lees je in de omschrijving party girl. Wat wordt er precies mee bedoeld? Dat de dame misschien wel met je wil feesten? Dat ze van feesten houdt en daarom goed in bed is? Dat ze ook drugs gebruikt en je wiet mee kan nemen voor de date? Een keer was er een DVP die vroeg of ik zin had om met haar te gaan feesten. Wilde dat ik haar de stad liet zien. Misschien is dit wat ze bedoelen. Niet heel belangrijk maar omdat ik het in zoveel ads zie ben ik wel benieuwd.
 
Wanneer er expliciet White Party staat wordt daar wel coke gebruik mee bedoeld. Enkel party girl is een term van bookers waar je geen waarde aan moet hechten.
 
Partygirl is vaak de verwijzing naar o.a drugsgebruik.

Een klant kan een voorkeur hebben om de hele avond lekker te snuiven - niets beter (blijkbaar) dan een dame te hebben die dat ook doet.

Maar persoonlijk ben ik er tegen - het is niet goed voor de geest van de dame en drugs onder werktijd heeft nooit op langere termijn gewerkt.

Ik heb verslavende vrouwen voorbij zien komen - gaat vaak van kwaad naar erger. Begint al gelijk bij binnenkomst van do you have cocaine? Of vrouwen die de klant juist cocaine aanbieden.

Het doet af aan de sfeer - het voelt enorm dwangmatig allemaal.
 
Sommige partygirls kunnen niet meer normaal functioneren zonder een lijntje en het liefst met een shot wodka erbij. Heb er een paar gekend; heb ze zien aftakelen, zichzelf zien verwaarlozen en de controle over hun leven verliezen. Het enige wat ze willen is snuiven en geld. Sommigen zijn plots van de aardbodem verdwenen. Lopen als uitgemergelde onverzorgde zombies erbij en je ruikt de zure geur van coke om hun heen die uit hun poriën komt. Continu maar hun neus snuiten die ook niet meer is geweest wat het was. Als ze in elkaar storten dan komt het omdat hun lichaam het niet meer aan kan na dagenlang wakker te zijn geweest. Normaal slapen lukt niet meer en hebben slaappillen nodig. Liggen ze 24 uur zwetend in coma te bibberen om te herstellen van de roofbouw die ze op hun lichaam hebben gepleegd. Dat is de keerzijde van partygirls. Geef mij maar gewoon gezonde nuchtere stabiele dvp's waarbij de service vele malen beter is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan