Recensie Jane, Private Girls, Wommelgem 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Uniekje

Wandelaar
32
28/07/23
20
2
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Klein weekje geleden zat ik heel lang in de file op weg naar huis en ik was het beu. Besloten om bij PG binnen te stappen zonder afspraak, kijken wat er in de aanbieding was.
Ontvangst was normaal, maar de meisjes waren niet waar ik op zoek was (ik wou gewoon nederlands kunnen spreken) maar ze zeiden me dat Jane binnen 10 minuutjes klaar was en dat ik kon wachten. Ik dacht, nu ik er toch ben kan ik evengoed wachten. Helaas duurde die 10 minuten echt enorm lang (het was een half uur geworden) en ze hadden me ook gewoon aan mijn lot overgelaten in het kamertje. Geen drinken aangeboden, kon geen toiletbezoek doen, ... Nuja, dat was zonde. Ik was ook bijna in slaap gevallen omdat het zo een drukke dag was geweest maar om de kwaliteit van het linnen te beoordelen moet je m'n post maar zoeken op bedreviews.nl ofzo.

Jane kwam haar eindelijk voorstellen, ik had zin in een zwarte dame omdat ik onlangs een blauwtje had gelopen met ene op date dus ik denk dat het uit m'n systeem moest. Jane zag er echter beetje moe uit, duidelijk net klaar van een klant en rap een sigaret gerookt en een boterham naar binnen gesmokkeld, maar wel haar tanden gepoetst. Ik vroeg haar om haar mooie lichaam eens te laten zien voor ik definief m'n keuze zou maken maar dat deed ze al nukkig en zuchtend. "Ojee, waar begin ik aan" dacht ik. Nuja m'n broek vol goesting kon geen nee meer zeggen (het nadeel aan die privé huizen vind ik) en ik ging akkoord. We gingen samen even opfrissen (hatelijk aan private girls, ik vind het zo onnozel om in m'n blootje door de gang te lopen daar.) waarbij Jane me mooi flink zat te wassen en toen haarzelf ook. Ik hield me in om niet met haar mooie borsten te spelen... Dacht, liever in de slaapkamer.

Eenmaal terug stond er wel een glas water klaar, halleluja. Flinke teug genomen terwijl Jane met de airco aan het sukkelen was en toen gaan liggen.
Het begon allemaal met haar lichaam te verkennen. Ik lag op het bed en kwam rechtop toen ze in haar blootje op me kwam zitten. Ze speelde even met m'n jongeheer terwijl ik met m'n lippen haar nek en borsten verkende. Ik denk dat ik wel tien minuten aan haar soepele borsten heb zitten zuigen en lekken. Knijpen in haar vel mocht ook wel lekker. Ze had heel gevoelige borsten en vond het ook leuk. Uiteindelijk kwam bij het kussen in haar nek wat gekreun los en vroeg ze of we verder konden gaan. Ja ik snap het, je wil van me af... Toch een lekkere pijpbeurt, met condoom die ze met haar mond op een heel professionele wijze aanbracht. Het pijpen op zich ging goed, ik kon nog steeds lekker met haar borsten spelen met m'n handen maar na een tijd vroeg ik voor 69 zodat ik haar tegoei kon bekijken. Jane heeft een heel mooi kutje, dat mag gezegd worden. Mooi geschoren, heel proper. Kon er wel een tijdje naar kijken toen ze me bleef pijpen.

Na wat spelen en toch ook wel wat babbelen vroeg ze of we konden vrijen. Ik was er ook wel klaar voor. Ze was duidelijk niet erg nat (ondanks het gekreun? Voor de show dan maar zeker?) en bracht een fatsoenlijke hoeveelheid glijmiddel aan bij mij en bij haarzelf en ging me bereiden.
Dit was echt wel lekker en voelde gewoon goed. M'n mond op haar tepels deed haar wel enorm kreunen en afwisselend van m'n mond naar haar nek en tepels deed het wel, hebberige handen aan haar borsten had ze ook wel graag.
het neuken voelde gewoon echt lekker en ik wou het dan ook gewoon op dit ene standje houden en het afmaken, door het lange wachten wou ik er gewoon "vanaf" zijn en dus heb ik haar echt wel gewoon doorgeneukt tot ik kwam. Hoe harder ik ging hoe leuker ze het vond en toen ik klaar was wou ze gewoon niet van me af. Ze bleef doorrijden en begon met haar clitoris te spelen en na een tijdje kwamen er schokken en rillingen van plezier en zei ze dankjewel. Haar humeur veranderde ook ineens en het was allemaal knuffelen en leuk babbelen over het werk en wonen en mijn lange haar dat ze zo tof vond. Dus in dat opzicht was het wel leuk. Haar humeur doen veranderen maakte de ervaring anders. Ze voelde zich duidelijk betrapt toen ik haar erop wees dat ze in het begin zo zuchte, moesten we mee lachen.


Al bij al niet zo een verkeerde ervaring, ik ben benieuwd of een volgende keer met Jane wat vlotter zou beginnen nu dat we elkaar kennen. "Leuk van de seksuele klik" zei ze dus dat is mooi en lief. Dus van azijndrinker tot plezierdame... Het ging toch! Mijn excuses voor een langdradige review voor het weinige actie dat er was, maar ik vond het belangrijk om de sfeer te scheppen aangezien dit toch wel belangrijk was bij deze ervaring.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan