Passievolle seks (liefst NL dame)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Valentino602

Newbie
12
06/10/22
3
Op zoek naar het type amateur/ hobbyhoer/ nymfo, die er vanuit eigen passie vol voor gaat tijdens de seks. In de regio Randstad en liever girl next door type dan het perfecte plaatje.

Waar ik voorheen vaak met mijn neus in de boter viel, lijkt het er tegenwoordig op dat bijvoorbeeld de studentes hun heil hebben gevonden bij platformen als OF en anderen het puur voor het geld doen en als een lopende band afwerken. Of echt de hoofdprijs vragen.

Iemand nog tips? Liever betaald en zonder verplichtingen dan via ellenlang swipen via Tinder.

Op zoek naar het type amateur/ hobbyhoer/ nymfo, die er vanuit eigen passie vol voor gaat tijdens de seks. In de regio Randstad en liever girl next door type dan het perfecte plaatje.

Waar ik voorheen vaak met mijn neus in de boter viel, lijkt het er tegenwoordig op dat bijvoorbeeld de studentes hun heil hebben gevonden bij platformen als OF en anderen het puur voor het geld doen en als een lopende band afwerken. Of echt de hoofdprijs vragen.

Iemand nog tips? Liever betaald en zonder verplichtingen dan via ellenlang swipen via Tinder.
Eugenie in Voorburg

"Waar ik voorheen vaak met m'n neus in de boter viel"...
Zou leuk zijn... als je je eigen ontdekkingen... dan ook met ons zou delen!
Die zijn helaas al wel van jaren geleden en allemaal bij dames die niet meer actief zijn. Vooral via sexjobs veel afgesproken toen.

Edit:
Zit even te speuren nu en zie dat er nog wel eentje actief is, in de buurt van Leiden. Wisselen alleen vaak van naam en advertentie. Deze dame (spreken af als stel) lust er wel pap van. Ontvangen thuis in relaxte setting en neemt netjes de tijd om je te laten genieten. Ooit eens een vluggertje gedaan, maar voel me toch niet 100% op mijn gemak als de man ernaast zit.

Laatst bewerkt:

Je zoekt dus eigelijk wel een vriendin. Ga naar plaatsen waar leuke meiden komen en gooi je moves in de strijd. Wie weet vind je een leuke dame.

Wat jij wil is nauwelijks te vinden. Wil je de leukste vrouwen, passievolle seks en geen gedoe, dan zul je wat meer moeten betalen dan een breezer.

Je zoekt dus eigelijk wel een vriendin. Ga naar plaatsen waar leuke meiden komen en gooi je moves in de strijd. Wie weet vind je een leuke dame.

Wat jij wil is nauwelijks te vinden. Wil je de leukste vrouwen, passievolle seks en geen gedoe, dan zul je wat meer moeten betalen dan een breezer.
Gaat me puur om de seks dit, dus nee 😆. Snelle suck&go ook goed, maar dan wel eentje die er vol voor gaat ipv dat je net zo goed zelf met je hand aan de slag kunt gaan.

Terug
Bovenaan Onderaan