WHEM Passion Wetteren

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
idd, slecht. en zeker geen prostaat, vind ze vies... veel blabla, veel beloven. gewone massage en effe rukken. masseert liefst zonder olie, is beter voor contact zegt ze; dan moet je niet douchen is eigenlijk de voornaamste reden... skippen
 
Ik heb ze nog bezocht op haar vorige locatie, ondertussen meer dan 10 jaar geleden. De foto's dateren nog van toen. De foto voor het raam is zelfs op die locatie genomen. Toen was het zeker TOP. Prostaatmassage was zeker geen probleem, geen klokkijkster en echte goede tantra massage. Wel éénrichtingsverkeer. Een aangename dame met een grote culturele bagage. Op vele vlakken een a-typische DVP maar heel zeker een goede tantrika. Ik heb ze lang niet meer bezocht, als ik er dan toch voor betaal heb ik ze liever jonger. Alhoewel ze er voor haar leeftijd heel goed uitziet. Ze heeft een model waar veel jongere dames van dromen.
 
Ik heb ze nog bezocht op haar vorige locatie, ondertussen meer dan 10 jaar geleden. De foto's dateren nog van toen. De foto voor het raam is zelfs op die locatie genomen. Toen was het zeker TOP. Prostaatmassage was zeker geen probleem, geen klokkijkster en echte goede tantra massage. Wel éénrichtingsverkeer. Een aangename dame met een grote culturele bagage. Op vele vlakken een a-typische DVP maar heel zeker een goede tantrika. Ik heb ze lang niet meer bezocht, als ik er dan toch voor betaal heb ik ze liever jonger. Alhoewel ze er voor haar leeftijd heel goed uitziet. Ze heeft een model waar veel jongere dames van dromen.
Dus je mag haar niet aanraken? Das al een no go voor mij.
 
Ik heb ze nog bezocht op haar vorige locatie, ondertussen meer dan 10 jaar geleden. De foto's dateren nog van toen. De foto voor het raam is zelfs op die locatie genomen. Toen was het zeker TOP. Prostaatmassage was zeker geen probleem, geen klokkijkster en echte goede tantra massage. Wel éénrichtingsverkeer. Een aangename dame met een grote culturele bagage. Op vele vlakken een a-typische DVP maar heel zeker een goede tantrika. Ik heb ze lang niet meer bezocht, als ik er dan toch voor betaal heb ik ze liever jonger. Alhoewel ze er voor haar leeftijd heel goed uitziet. Ze heeft een model waar veel jongere dames van dromen.
ik kan dit 100% bevestigen. Goede massage en zonder olie, prostaat massage is geen probleem (met vingerhoedje). Strak figuur, maar minder mooi gezicht. Aangenaam in de omgang, mss een te grote babbelaar voor sommige. Het is inderdaad éénrichtingsverkeer.

Ben er 2x geweest, maar intussen ook al zeker 3-4 jaar geleden. prijs/kwaliteit zeker ok. Maar ook niet meer dan dat!
 
Even een kanttekening hoor heren! Ik ben er +- 13 jaar lang bij geweest - eerste keer was nog in een kasteel (benieuwd of hier nog mensen zijn die haar in die tijd bezocht hebben?), wat een setting ;). Toen was douchen nog standaard. Maar ze was een van de topadressen voor massage en als je redelijke instroom hebt van klanten en dan ook zelf continue moet douchen dan begint je lichaam ook vreemde dingen te doen. Dus vandaar dat ze veranderd is van stijl.

Toen ze de overgang maakte van masseren zonder olie dan heeft ze dit bij al haar klanten gemeld en besproken. En ik stond daar zeer twijfelachtig tegen over maar na een paar keer vond ik het toch wel wat hebben. De aanrakingen werden vele malen subtieler en intenser. Voor mij dan toch omdat ik slank gebouwd ben. Maar het hoogtepunt daar moest voor mij wel olie aan te pas komen.

Ik had er ook een enorm goeie klik mee, telkens als ik langsging zat ik er 2,5 - 3,5 uur. Achteraf gingen we soms nog samen iets gaan eten.

De enige reden dat ik er niet meer ging is omdat na 15 jaar de ontvanger te zijn geweest ik de overstap gemaakt heb naar de gever te willen zijn van massages. Mijn lichaam reageerde gewoon niet meer zoals vroeger op aanrakingen.
 
Ik ben bij bovenvermeldz dame al enkele keren langs geweest. Het is zoals de mede wandelaars beschrijven ( vind ik). Een sensuele massage zonder olie met zeer veel teasing. En een handmatige afwerking met een weinig olie. Het is maar wat jezelf leuk vind. Ik vond het tot nu toe geweldig. Tijdens de massage spreekt ze niet. Een vlotte dame maar wel op leeftijd. Ook de gesprekken voor en na zijn vlot, net alsof je met een goede vriendin praat. Wat ze misschien mist aan jeugdige looks maakt ze voor mij ruimschoots goed met haar ervaring.
 
"Passion" is een correcte dame, met een correcte prijssetting. In het verleden wel eens langs geweest voor een massage met HP. Vlotte duidelijke communicatie vooraf.
Voor intiem moet je niet bij haar zijn, dit maakt ze vooraf zeer duidelijk.
Foto's zijn wel wat geflatteerd.
 
"Passion" is een correcte dame, met een correcte prijssetting. In het verleden wel eens langs geweest voor een massage met HP. Vlotte duidelijke communicatie vooraf.
Voor intiem moet je niet bij haar zijn, dit maakt ze vooraf zeer duidelijk.
Foto's zijn wel wat geflatteerd.

Ja, dat zal wel, foto's zijn minstens 15 jaar oud en dat weet ik met zekerheid.
 
Laatst bewerkt:
Ik kwam zonet op het profiel van deze dame . Beelden kunnen veel verbergen maar voor een dame van 51 jaar is dit toch héél verleidelijk.
Verder wordt er niet veel info gegeven hoe ze haar massages geeft. Is er iemand die reeds kon genieten haar diensten ?

 
Ik kwam zonet op het profiel van deze dame . Beelden kunnen veel verbergen maar voor een dame van 51 jaar is dit toch héél verleidelijk.
Verder wordt er niet veel info gegeven hoe ze haar massages geeft. Is er iemand die reeds kon genieten haar diensten ?


Over deze dame is een topic hier en wat de foto's betreft, 15 jaar geleden waren het exact dezelfde.

 
Terug
Bovenaan Onderaan