Passionele geile sex met... Wie zal m'n volgende 'stoeipoes' zijn? Jullie stemmen!

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wie wordt mijn volgende sexdate?

• Akemi, Etterbeek

Stemmen: 6 5,6%
  • Jessica, Emanuella's Angels, Temse

Stemmen: 4 3,7%
  • Holly UK, Leuven

Stemmen: 25 23,4%
  • Nora, Private Dreamgirls, Hasselt

Stemmen: 6 5,6%
  • Silvia, Leuven

Stemmen: 4 3,7%
  • Yumi Moon, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 18 16,8%
  • Vina, Instituut Réné, Eke

Stemmen: 26 24,3%
  • Andere (verklaar je nader in de tekst)

Stemmen: 18 16,8%

• Totaal aantal stemmers
    107
  • Opiniepeiling gesloten .
@Zorro, ik kies inhoudelijk geen kant maar persoonlijk vind ik het wel vreemd dat je geen review op je naam hebt staan. Op wat voor manier dit ook mag zijn het draagt wel bij aan dit forum om er een te plaatsen waar andere wandelaars wat aan hebben! Ik ben zeer benieuwd naar jouw ervaringen en dit kan helpen om de keuze te maken om wel of geen bezoekje te brengen! Bedankt alvast!
De juiste gebruiker taggen in een bericht is te moeilijk voor je?

Ik denk dat de discussie van de laatste dagen duidelijk heeft gemaakt dat zulke uitgebreide recensies zoals Topicstarter ze schrijft niet echt gewaardeerd worden zowel door leden als door dames.

Ergens snap ik het standpunt van Topicstarter wel, je wilt immers beschrijven wat is gebeurd. Maar het mag soms ook wel een tandje minder.
Wanneer je uit eten gaat schrijf je ook niet:
Nadat we binnenkwamen werden we gezeten aan een tafel van eikenhout welke gekapt is in Lapland en vervolgens in Luik verwerkt tot tafel.
Je wilt gewoon weten:
Hoe was het eten, de sfeer en de bediening.

Ik heb helemaal geen recht van spreken hier zonder "echte" recensies achter mijn naam. Maar heb er wel over nagedacht. Als je z'n gedetailleerde recensie schrijft verklap je eigenlijk iemand zijn goocheltruc!
Zo hadden jullie het nog niet gezien hé?😄

Ik heb helemaal geen recht van spreken hier zonder "echte" recensies achter mijn naam. Maar heb er wel over nagedacht. Als je z'n gedetailleerde recensie schrijft verklap je eigenlijk iemand zijn goocheltruc!
Zo hadden jullie het nog niet gezien hé?😄
Het maakt toch niet uit dat je geen "echte" reviews hebt. Het is toch niet omdat er iemand meer reviews heeft dat zijn mening meer waarde heeft dan de jouwe? 😁

Ik begrijp wat je bedoeld waarom zou je gaan als de verassing weg is. Of je alles al weet.

De truc van een goede review is dat je net genoeg weet of dat het niets voor jou is en je intresse te wekken. Zonder alles te verklappen. Zou dat je het zelf kan ontdekken.

De truc van een goede review is dat je net genoeg weet of dat het niets voor jou is en je intresse te wekken. Zonder alles te verklappen. Zou dat je het zelf kan ontdekken.
Point taken!
Maar... wat betreft dat 'ontdekken'... is er dus nog maar weinig gebeurd!

Kijk maar gewoon even naar Vina's recensie-topic:

Laatst bewerkt:
Point taken!
Maar... wat betreft dat 'ontdekken'... is er dus nog maar weinig gebeurt!

Het enige wat daarvan (vina haar recensie topic)blijft hangen is dat de dame niet gediend is van jouw manier van recenseren en terecht imo

Zo uitgebreid recenseren heeft letterlijk 0 met ontdekken te maken. Ontdekken doe je op de slaapkamer samen. Niet door op te schrijven dat ze een bh droeg van 300 euro en dat ze kreunde van genot nadat je haar kleine teen likte

Point taken!
Maar... wat betreft dat 'ontdekken'... is er dus nog maar weinig gebeurt!

Mag ik dit vragen. Was dit de de die vroeg om de review in te korten?

Er is nog niet veel verteld dat wil niet zeggen dat er weinig gebeurd is. Een paar van hun gaan wel ooit de stap zetten.

Het enige wat daarvan (vina haar recensie topic)blijft hangen is dat de dame niet gediend is van jouw manier van recenseren en terecht imo

Zo uitgebreid recenseren heeft letterlijk 0 met ontdekken te maken. Ontdekken doe je op de slaapkamer samen. Niet door op te schrijven dat ze een bh droeg van 300 euro en dat ze kreunde van genot nadat je haar kleine teen likte
Ja! Vina was dus niet gediend van die manier van recenseren (klinkt zwaar!). Was bij deze dus ook onmiddelijk verwijderd... En... dat was dus één (1) van de 89...

En wat betreft dat 'ontdekken'... Ahum! Blijkt dus dat dit forum vol zit met 'meepraters' en 'vingerwijzers'... want DVP's bezoeken, laat staan recensies posten -in welke vorm dan ook- daar zien we hier maar erg weinig van!

Ieder z'n ding zal het wel zijn...
Leven en laten leven

Marco heeft zijn eigen stijl van schrijven zoals we allemaal onze eigen stijl hebben. Vina heeft hem kenbaar gemaakt dat ze de recensie niet helemaal geslaagd vond, en Marco heeft dit gelijk aangepast. Netjes opgelost dan toch? Heb liever Marco die zijn ervaringen deelt, dan alle meelezers die nimmer wat schrijven, of erger nog lui die niks, nada toevoegen maar wél vragen stellen.

want DVP's bezoeken, laat staan recensies posten -in welke vorm dan ook- daar zien we hier maar erg weinig van!
Zoals wellicht allang duidelijk is, niet iedere dame is gediend van een recensie ook al kennen ze dit forum niet.
Op een persoonlijke noot: ik heb mn vaste dame(s) waarmee ik afspraken heb over wel of niet recenseren hier of niet.
En als de dame zegt: wanneer ik iets niet goed doe bespreek dat met mij, ook hoe het ging en houd dat tussen ons dan heb ik dat te respecteren. ookal kent ze dit forum niet.

Immers dit forum is nu eenmaal niet het telefoonboek mbt DvPs

Ja dr zijn veel vragenstellers zonder recensies
Maar daar ging mn opmerking niet over. of de opmerkingen hier over de manier van recenseren.

Alles met te is niet goed en persoonlijk vind ik Marco zn manier van recenseren te over qua detaillering.

Marco heeft zijn eigen stijl van schrijven zoals we allemaal onze eigen stijl hebben. Vina heeft hem kenbaar gemaakt dat ze de recensie niet helemaal geslaagd vond, en Marco heeft dit gelijk aangepast. Netjes opgelost dan toch? Heb liever Marco die zijn ervaringen deelt, dan alle meelezers die nimmer wat schrijven, of erger nog lui die niks, nada toevoegen maar wél vragen stellen.
Idd iedereen heeft zijn manier van schrijven. Verder wat mee lezers aangaat daar hebben we geen last van. Die lezers lezen maar en vallen niemand lastig.

We hebben alle maal zeker eens gedacht bij vragen stellers gedacht: gast ga gewoon i.p.v te vragen hoe is dit dat. Ik erger mij ook vaak daar aan. Maar als mijn ergernis er aan gezakt is, besef ik ook dat de stap om te gaan naar een wild vreemde niet voor iedereen even gemakkelijk is.

@Marco wat ik vooral wou mee geven is. Leer uit het voorval met vina. Niet alle dames vinden het fijn dat er ( veel) details van de date rond verteld worden. Voor iedereen om te lezen. Persoonlijk zou ik het ook niet fijn vinden moest een dvp over wat wij allemaal gedaan hebben.

Er zijn ook leden die liever niet weten wat andere leden bij de betreffende dame gedaan heeft. Maar ze weten wel graag vaag hoe is de dame? Is ze aangenaam, verzorgd etc. Het gaat tenslotte over de dame en niet over wat heb je gedaan met de dame.

Ook wat persoonlijk advies onlangs had ik een review. Gezien en ik had iets van pff die is te lang om te lezen. En mijn intresse was weg.

Ik word er in in mijn persoonlijk leven ook nu en dan eens op gewezen. Dat ik de neiging heb om te lang draadig te vertellen en te veel uit wijk. Waar door mensin hin intresse/ zin om te luisteren verliezen. En zich er soms aan ergeren. De feedback die ik kom kom sneller to the point.

Voor de duidelijkheid het is geen steen die ik smijt. Maar feedback op een opservatie.

In algemene zin recenseren is prima. Maar te gedetailleerd doe ik zelf liever niet.
Als het fantastisch was dan deel ik dat.
Door welke handelingen het fantastisch was laat ik liever achterwege.
Ook omdat daarmee de scheidslijn tussen informatie geven en pochen over mijn eigen mogelijk goddelijke prestaties diffuus wordt.

Als je je daar ongemakkelijk bij voelt doe je het niet. En als je daar niet mee zit dan maak je jezelf onderdeel van je eigen eindeloze seksuele wereldreis waar je van Himalaya top naar Himalaya top dwarrelt, vooral omdat je zelf vindt dat je de allerbeste bergbeklimmer ooit bent. 🤔

Als je je snoeiharde vlaggenstok op welke top dan ook in de kletsnatte sneeuw wil planten, moet je wel zelfverzekerd en vol vertrouwen in jezelf de top bereiken, anders kom je daar nooit. 😬
Via welke route en met welke middelen die top bestormd is maakt de prestatie niet automatisch interessanter.
Soms is ruimte voor fantasie ook service.

Het is maar een mening hoor. No pun intended. 🤗

Terug
Bovenaan Onderaan