Recensie Patricia, Arnhem 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Anallover

Vaste klant
Forumpionier
112
07/07/21
44
3
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
45 minuten
Van deze vrouw krijg ik niet genoeg. Ze had een soort van trouwjurk aangedaan zonder bh en slipje aan.... bijna geen tijd om elkaar dag te zeggen maar gelijk als een Spaanse wervelwind tekeer gaan. Ze pijpte me voor de spiegel wat zoals altijd extra geil is. Op haar knieën op bed bood ze me haar beide gaatjes aan om te likken. Dat laat deze jongen zich geen twee keer zeggen. Ze laat zich dan ook uitvoerig likken en ze smaakte weer lekker. Op bed verschillende keren gepijpt en pussy sliding zonder condoom, zeiknat was ze. Haar vingeren in beide gaatjes vind ze heerlijk. Condoom erom en rustig en diep neuken kan ze als een echte pro. Ik vroeg haar op mijn gezicht te zitten als ze klaar kwam, man wat een lekkere natte boel in mijn mond. Weer voor de spiegel op haar knieën, ring om mijn pik om nog heftiger klaar te komen en vol de lading in, op haar mond en gezicht gespoten! Wat een heerlijke vrouw die mij weer een onvergetelijke sessie heeft gegeven. Nog ff babbelen en met een heerlijk gevoel naar huis. Volgend jaar haar bezoeken? 100000%

Laatst bewerkt:
Ik hoor en lees alleen maar hele goede reviews. Dat is natuurlijk superfijn. Maar ik krijg maar geen reactie op Whatsapp-berichten aan haar. Iemand nog tips om toch tot een afspraak te kunnen komen?

Terug
Bovenaan Onderaan