Recensie Patricia, Emmanuela's Angels, Waasmunster 3,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
25-30
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
60
Patricia is een dame met Afrikaans uiterlijk

Plussen:
pijpt zeer goed, neuken ook ok.
Mooi strak lichaam met echte borsten
Lekkere frisse poes

Minnen
IK vond ze niet echt aangenaam in de omgang
liep door omstandigheden wat humeurig

Geen herh.gevaar

Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Patricia terug in Temse…mocht op een ongebruikelijke manier kennis maken met deze dame.

Zat met Manuela in de 🛀 kamer toen Patricia op de 🚪 klopte.
Vroeg aan Manuela wat er "Afrikaans" is aan Patricia? Manuela riep direct Patrica op onze kamer. Kreeg daar een paar lekkere diepe tongzoenen 💋 van Patricia en wat friemelen.
Leuke introductie!

Het krullend haar van op de foto's heeft ze niet meer, nu sluik. Het fantastisch kontje wel. Echt een speciale dame qua gezicht. Uniek mooi maar moeilijk te omschrijven. Die 👀 daar verdwaal je in.

ps: ook hier Temse modje.

Laatst bewerkt:
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
120 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/emmanuelas-angels.html
Totale kosten (in euro)
240
2 weken geleden een introductie gekregen met deze dame door Manuela. Patricia lekker mogen tongzoenen 💋. Benieuwd hoe haar onderste lippen 🍑 smaken.

Señor Luc gaf aan dat ze bekend staat als kinky.

Deze 37-jarige Dominicaanse chulita heeft een zeer mooi kontje, alles puur naturel, geen tatoeages, wel een pruik/extenties, kleine dubbel kin, donkere huid, lekkere borsten. Het gezicht en de 👀 zijn moeilijk te beschrijven. De imperfectie die de perfectie accentueert.

Moest zelf voorstellen om te gaan douchen. Elkaars intieme delen gewassen. Even dat 🐈‍⬛ je diep vingeren met mijn intieme zeep.

Wat ongemakkelijk in de omgang de eerste 10 minuten maar dat veranderde naar zeer positief 👍.

Eerste pijnbeurt en meteen wereldtop. Teelballen verwennen en kont lekker 👅en. Deepthroat 80%. "Rico pollota" zei Patricia.

Patrica op haar rug laten liggen en al kussende langzaam afdalen. Lekker 😋 dat kutje. Aanhoudend kreunen, mijn hoofd strelen, op het laatst gelijktijdig kom-eens-hier vingeren. Bingo ✅. Patrica had veel naschokken waarbij ze geniet van de extra likjes. Men vinger kneep ze bijna plat met haar bekken.

Pijpbeurt 2. Patricia kan echt heel goed opbouwen. Lichaam zoenen 💋, veel afwisseling, kontlikken en een ferme RIM. Vroeg haar of ik in het 👄 je mocht komen. Geen probleem. Eerste volle lading, schiet fors, zeer lang blijven napijpen. Super CIM. Kreeg een orgasme ☑️.

Regelmatig viel de muziek 🎵 uit door binnenkomende whatsapp berichten over de verbouwingen in de drp. Effe aangeven dat ik dit professioneel niet kan waarderen.

Massage was de middelmaat, de conversatie onderhoudend.

Pijpbeurt 3. Gewoon geweldig 😻! Terug die opbouw: tongzoenen 💋, zoenen 😘, tepels zuigen, deepthroat, teelballen, kontlikken en RIM. Werd kei maar dan ook keistijf! Wow!

Volledig klaar voor penetratie. Lekker knuffelen 🥰, tongen, strelen en in mijn kont knijpen. Toen ze begon te knijpen met haar poesje kwamen we samen klaar ✅ ☑️.

Heb Patricia daarna een massage gegeven. Ze viel bijna in slaap 💤.

Nog blijven napraten en knuffelen. Ging maar door. Moest zelf aangeven dat we over tijd waren.

Geef ze voor vandaag 4,1 🌟en. Een topdame.

😘 Gracias chica. Lo disfruté. 😙

Ps: Temse ipv Waasmunster modje.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan