2 weken geleden een introductie gekregen met deze dame door Manuela. Patricia lekker mogen tongzoenen

. Benieuwd hoe haar onderste lippen

smaken.
Señor Luc gaf aan dat ze bekend staat als kinky.
Deze 37-jarige Dominicaanse chulita heeft een zeer mooi kontje, alles puur naturel, geen tatoeages, wel een pruik/extenties, kleine dubbel kin, donkere huid, lekkere borsten. Het gezicht en de

zijn moeilijk te beschrijven. De imperfectie die de perfectie accentueert.
Moest zelf voorstellen om te gaan douchen. Elkaars intieme delen gewassen. Even dat

je diep vingeren met mijn intieme zeep.
Wat ongemakkelijk in de omgang de eerste 10 minuten maar dat veranderde naar zeer positief

.
Eerste pijnbeurt en meteen wereldtop. Teelballen verwennen en kont lekker

en. Deepthroat 80%. "Rico pollota" zei Patricia.
Patrica op haar rug laten liggen en al kussende langzaam afdalen. Lekker

dat kutje. Aanhoudend kreunen, mijn hoofd strelen, op het laatst gelijktijdig kom-eens-hier vingeren. Bingo

. Patrica had veel naschokken waarbij ze geniet van de extra likjes. Men vinger kneep ze bijna plat met haar bekken.
Pijpbeurt 2. Patricia kan echt heel goed opbouwen. Lichaam zoenen

, veel afwisseling, kontlikken en een ferme RIM. Vroeg haar of ik in het

je mocht komen. Geen probleem. Eerste volle lading, schiet fors, zeer lang blijven napijpen. Super CIM. Kreeg een orgasme

.
Regelmatig viel de muziek

uit door binnenkomende whatsapp berichten over de verbouwingen in de drp. Effe aangeven dat ik dit professioneel niet kan waarderen.
Massage was de middelmaat, de conversatie onderhoudend.
Pijpbeurt 3. Gewoon geweldig

! Terug die opbouw: tongzoenen

, zoenen

, tepels zuigen, deepthroat, teelballen, kontlikken en RIM. Werd kei maar dan ook keistijf! Wow!
Volledig klaar voor penetratie. Lekker knuffelen

, tongen, strelen en in mijn kont knijpen. Toen ze begon te knijpen met haar poesje kwamen we samen klaar

.
Heb Patricia daarna een massage gegeven. Ze viel bijna in slaap

.
Nog blijven napraten en knuffelen. Ging maar door. Moest zelf aangeven dat we over tijd waren.
Geef ze voor vandaag 4,1

en. Een topdame.

Gracias chica. Lo disfruté.
Ps: Temse ipv Waasmunster modje.