WHEM Patricia - Hoofddorp

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.
Wie o wie heeft ervaring met Patricia?

Niet 100% zeker, maar op basis van leeftijd, fotos en mogelijkheden doet deze dame me heel erg denken aan ene Irma / WildButChique die een 4-5 tal jaar terug in Rijswijk en later in Leusden ontving. Ben er zelf nooit geweest, maar op het oude hookers forum werd ze als erg goed gewaardeerd, maar wel zeer prijzig. Haar laatst bekende naam was Wild But Chique. Mogelijk dat kenners wat meer kunnen aanvullen voor je.
 
  • Leuk
Waarderingen: H4rm
Niet 100% zeker, maar op basis van leeftijd, fotos en mogelijkheden doet deze dame me heel erg denken aan ene Irma / WildButChique die een 4-5 tal jaar terug in Rijswijk en later in Leusden ontving. Ben er zelf nooit geweest, maar op het oude hookers forum werd ze als erg goed gewaardeerd, maar wel zeer prijzig. Haar laatst bekende naam was Wild But Chique. Mogelijk dat kenners wat meer kunnen aanvullen voor je.
Ik begrijp wat je bedoelt, ken "Wild but chique" niet persoonlijk maar zie wel wat verschillen op basis van foto's en haar stats. WbC is wat kleiner heeft een C en haar gezicht, voor zover dat bij beide te zien is, lijkt toch iets anders. Maar ik was ook getriggerd toen ik Patricia's foto's zag.

BTW je kunt nog 'gewoon' de WbC foto's via google vinden, staan op eea rare advertentie web site.
 
Niet 100% zeker, maar op basis van leeftijd, fotos en mogelijkheden doet deze dame me heel erg denken aan ene Irma / WildButChique die een 4-5 tal jaar terug in Rijswijk en later in Leusden ontving. Ben er zelf nooit geweest, maar op het oude hookers forum werd ze als erg goed gewaardeerd, maar wel zeer prijzig. Haar laatst bekende naam was Wild But Chique. Mogelijk dat kenners wat meer kunnen aanvullen voor je.
Ik ben indertijd in Leusden bij WBC langs geweest. Moest ook gelijk aan haar denken. Ik twijfel nog of zij het is, toen had ze in ieder geval geen lang haar en dacht ook dat ze kleiner was.
Deed ook anaal toen.
Ik zou het haar gewoon vragen als je belangstelling hebt.
 
Nou ik kan met zekerheid zeggen dat Patricia niet Wild but Chique is, heb onlangs met haar afgesproken. Dame zit onder de plaatjes (en niet een beetje), vandaar dat ze alleen foto's op haar profiel heeft staan waar haar hele lichaam bedekt is met latex kleding. Daarnaast flink ouder dat de opgegeven leeftijd, je moet aan +10..15 jaar, vertelde dat is al oma is van 5 kleinkinderen.

Zie verder hier mijn review
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan