Recensie Patricia, Amstelveen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronnywest

Stamgast
843
23/09/21
454
56
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5455330-patricia
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Van de week even zin een een "rijpere" dame in de buurt en kom dan de advertentie van Patricia tegen.
Ik kon vrijwel direct terecht en ze ontvangt in een straat waar je makkelijk kan parkeren.
Patricia vond ik een mooie vrouw met de looks wat best wel mijn smaak is alhoewel iets dikkere billen wel mooier zou zijn.
Zoenen , pijpen diverse standjes en ze genoot er zelf ook wel van.
Heren die een milf zoeken die lekker wild is dit is de kans...ze is er geloof ik nog een paar dagen.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/5455330-patricia
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Normaal ga ik altijd naar dames die een goede GFE geven. Ik ben ook bereid om daar goed voor te betalen. Mijn vaste dames zijn of niet in het land of werken in een andere stad. Ik ben de afgelopen dagen zo geil als boter. Op Kinky kon ik geen goede DVP vinden. Of ze hebben dan een heel lijstje wat je voor extras moet bijbetalen (dat werkt bij mij libido verlagend) of ze hebben een slechte recensie op deze site. Ook wil ik niet meer naar de ramen.

Uiteindelijk gekozen voor Pamela. Ik dacht voor 150 euro wil ik wel een uurtje sexen met een oude MILF. Zeker als ook zonder condoom pijpt, daar had ik echt behoefte aan.

Pamela is geen hele mooie vrouw. Ze ziet er uit als een hoer in een artistieke Italiaanse film uit de jaren vijftig. Een beetje vet rond de buik en grote tieten. Ze neukt ook als een hoer in een oude Italiaanse film. Ze geeft de hele tijd aan dat ze het lekker en geil vind.

BIj binnenkomst hoefde ik niet te douchen. Ik mocht gelijk aan haar tieten likken. Voor ik mijn broek uit had, was ik al aan het beffen. Ik mocht geen vinger in haar kutje steken, maar ik mocht haar wel penetreren met mijn tong, Helemaal toen ze op mijn gezicht ging zitten. Ze heeft mij gepijpt tussen standje 69. Dus ik kon niet zien hoe ze dat deed. Volgens mij was het niet zonder condoom.

We hebben in twee standjes geneukt. Daarna was haar kutje oververmoeid. Ik had haar kutje kapot geneukt zei ze.

Na iets meer dan een half uur stond ik weer op straat, terwijl ik voor een uur betaald had. De sex wel in orde. Het was geil. Het was intensief. Daar houd ik erg van. Maar het ontbreken van zoenen en tongzoenen is voor mij wel een deal breaker (ik wist dat het in haar profiel staat en dat niet zou gebeuren. Maar als je geil bent en er bovenop lig met je dikke stijve lul, dan mis ik het toch). Ook omdat ze niet pijpt zonder condoom, tenminste bij mij. Daarnaast was het ook gewoon te kort. Ik had nog een keertje kunnen neuken, maar dat wilde ze niet.

Ook heb toch ik liever een uur intense GFE met een mooie vrouw, waar ik dan meer voor betaal. Ik ben de laatste tijd zoekende en een beetje de kluts kwijt als mijn vaste dames er niet zijn. Op Kinky staat soms maar een paar leuke dames. Dan vragen ze bijvoorbeeld weer extra PZC. Of klaarkomen in haar mond. Ik wil wel goed betalen, maar dan gewoon een vast bedrag.

Of in de recensie staat dat het een andere dame op de foto is, dan de dame die de deur open doet. Naar mijn favoriete sexhuis wil ik ook niet altijd. Daar pijpen ze niet zonder condoom. Op zich niks mis mee, maar een tong langs je eikel is soms ook iets waar ik behoefte aan heb.

Ik denk niet dat ik Pamela nog een keer bezoek. Maar ik zoek gewoon weer verder.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan