WHEM Patricia, Nijmegen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

levi91

Vaste klant
Forumpionier
178
01/07/21
97
36
Terug van weggeweest. Dat suggereert dat iemand haar zou kunnen kennen. Foto's zien er goed uit, prijzen zijn niet hoog. Gevalletje te mooi om waar te zijn?

Zoektocht op dit forum levert niets op, ook op wieheeftgebeld.nl geen bijzonderheden.

 
Ze ontvangt op de bekende boerderij in Dukenburg.
Vrolijke Nederlandse Dame, prima service.

Type buurvrouw, jaartje of 35. e.e.a. begint wel te hangen en de striemen geven aan dat er wat kilo's meer van haar zijn geweest.

Behandel haar goed en kom schoon bij haar op bezoek en veel is mogelijk.
 
En weg is de advertentie! Ik wordt wel nieuwsgierig nu. Ben echt al vaak op de boerderij geweest en heb er al diverse dames ontmoet maar hoeveel werken er nu echt met enige regelmaat?
 
Ik zou graag ook eens bij haar langs gaan dus ik zag dat ze vandaag adverteerde. Via whatsapp makkelijk contact met haar gekregen en afgesproken om 17.30. Er ging wat tijd over heen om antwoord te krijgen, toen ik om een bevestiging vroeg kon het opeens niet meer. Ze stelde voor om om 19.00 af te spreken, prima voor mij.
Ik appte haar om 18.15 of dat nog door ging en het was geen probleem, ik kon zelfs eerder komen. Ook weer prima voor mij, dus snel de auto in zodat ik er 18.45 kon zijn. Ik zat nog geen 5 minuten in de auto en weer zegde ze af. 'Er was wat tussen gekomen' en ze moest weg.

Helaas dus geen afspraak gehad. Al blijf ik wel benieuwd naar haar. Deze ervaring helpt alleen niet echt mee in het beeld dat ik van haar krijg..
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan