Algemeen Pattaya

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Longstay these days vooraf vragen. Voor steeds meer dames is LT (longtime zoals het "officieel" heet) 4u of soms tot 5u in de ochtend. Verschilt echt enorm per dame.
Wat @f4fun was voor covid absoluut een vanzelfsprekendheid. NU niet meer
 
Longstay these days vooraf vragen. Voor steeds meer dames is LT (longtime zoals het "officieel" heet) 4u of soms tot 5u in de ochtend. Verschilt echt enorm per dame.
Wat @f4fun was voor covid absoluut een vanzelfsprekendheid. NU niet meer
In Ao Nang was het voor 6 uur in de ochtend weer buiten staan, dus wekker zetten voor het tweede shot ;) Mij te krap hoor, dan maar ST
 
Songkran is deze keer extreem. Normaal is alleen de 19de het chaos in Walking street. nu is het al 2dagen dra-ma. Blij dat ik er niet ben

Een Agogo bereiken droog is onmogelijk en meerdere eigenaren klagen dus al en vrezen dat het nu zo blijft tot vrijdag.... oef
 
Songkran is deze keer extreem. Normaal is alleen de 19de het chaos in Walking street. nu is het al 2dagen dra-ma. Blij dat ik er niet ben

Een Agogo bereiken droog is onmogelijk en meerdere eigenaren klagen dus al en vrezen dat het nu zo blijft tot vrijdag.... oef
Ja klopt is een gekkenhuis hier.
Beter zou zijn als het uur of 7 savonds stopt zodat je met knappe kleren ergens kan eten of drinken.
Dat is onmogelijk want het gaat door tot midden in de nacht en dan een dag of 10.
De ondernemer is ook niet blij want er komen weinig klanten of drijfnatte idioten die niet van ophouden weten.
Veel vechtpartijen ook door mensen die niet blij zijn met bak water over hun hoofd als zij gaan stappen.
Het was altijd een dag of 3 maar om thailand enigszins te promoten is het dit jaar 3 weken verspreid.
Ik denk eerder dat de toerist het gaat mijden dan boeken.
Je moet er van houden.
 
Ja zoals ik begrijp is het Walking street weer raak. Aantal agogos denken er ook over na om dicht te gaan, Zeker omdat het er nu erg op begint te lijken dat dit doorgaat tot de 19de. De 19de is vaak de natste dag qua Songkran.

Sterkte inderdaad voor de mensen die er zijn en Songkran is NIET de periode dat je in Pattaya wilt zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan