Ik was dit hele kalenderjaar nog niet bij een nieuwe dame geweest. Ik ben nu eenmaal honkvast en bezoek het liefste vaste dames. Maar op deze dag -enkele weken geleden- waren ze allemaal niet aan het werk of volgeboekt. Dus restte mij weinig dan buiten mijn comfortzone te neuken.
Na een zorgvuldige zoektocht binnen mijn eigen regio kwam ik op Patty uit. En dat bleek een schot in de roos.
Patty is een 'petite' Aziatische. Ze heeft een mooi lichaam, is vriendelijk en heeft veel humor. Dat ze een spraakgebrek zou hebben, zoals in dit topic gesteld, lijkt me grote onzin. Ze spreekt gewoon niet goed Nederlands, omdat ze Thaise is. Maar haar Engels is prima.
Ik ben in mijn reviews geen man van de details. Die blijven tussen mij en de dame. Wat ik wel wil vertellen is dat ze een meesteres is in teasen met haar nagels. Ze doet dat op een heel bijzondere manier. Klinkt misschien niet zo fijn als ik het opschrijf, maar het is een belevenis die je moet ondergaan.
Je moet bij haar met de flow meegaan. Dan wordt het bijna een soort spirituele belevenis. Ik vind het heel speciaal. Zo speciaal dat ik haar niet al te vaak wil bezoeken. Want dan verdwijnt het speciale.
Gaat ze mij weer zien? Jazeker! Maar pas over een half jaartje, denk ik. Dan komt zij voor mij het beste tot haar recht.