Recensie Paula amsterdam 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doggyron

Wandelaar
28
12/11/21
13
4
Vandaag afspraak via WA gemaakt met deze Paula. Kon bij haar tercht, kreeg nummer als ik in straat was. Bericht gestuurd dat ik er was, duurde lang voor antwoord. Just a minute babe.
Na 10 min weer bericht gestuurd ...kreeg nummer maat mocht niet aanbellen. Ik voor de deur, en daar dus nogmaals 10 min gewacht. Toen geappt dat ik weg ging.
Kteeg daarna sorry, do not go, come back, make it up to you.
Toen ik appte dat ik terug kwam kreeg ik terug dat ik niet meer hoefde te komen. Op vraag waarom, ... ik was niet te vertrouwen.
Kortom, zonde van mn tijd. Leek we aardig
 
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
2,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Highclass companion
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amsterdam/5209774-paula
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Het bovenstaande kan ik beamen, en @Doggyron heeft hierbij veel geluk...
Ik snap werkelijk dan niet waarom het zo lang heeft geduurd. Er kwam ook niemand uit het huis. Ik verdenk wel dat familie van het huis ook binnen zat en waarschijnlijk moesten ze wat met elkaar regelen.
Het heeft bij mij meer dan 15 minuten geduurd voordat ik naar binnen kon gaan. Ondertussen liepen er ook veel mensen heen en weer op de straat.
Deed dan voor alsof ik aan het bellen was of keek vaak naar m'n telefoon, iets wat ik ook deed, want zat op kinky te kijken of ik iemand anders kon vinden.
Uiteindelijk werd de deur op een strategische manier open gedaan waardoor je haar niet kon zien totdat je binnen was.

De foto's op kinky zijn zeker van haar, maar tel daar gerust een jaar of 8 erbij. Zij is zeker weten een milf (wat ze later ook bevestigd) en niet een jong, strak meid waar ik naar op zoek was. Maar ze zag er niet verkeerd uit en mijn verstand stond toen al op 0 en had geen zin om iemand anders te gaan zoeken.

Ik moest een kleine kamer ingaan en je rook duidelijk dat er in het huis stevig gerookt werd. Of zij ook rook weet ik niet, maar daar kom ik later op terug.
Moest gelijk betalen en had via WA afgesproken dat ik ook CIM (+50) wilde hebben. Het bedrag betaald en ze knikte bevestigend, maar ik had op dat moment niet duidelijk gemaakt dat ik ook voor CIM kwam. Zoals eerder aangegeven stond mijn verstand op 0, maar veel zin om daar over te beginnen had ik ook niet omdat zij helemaal geen Engels sprak.

Zij wilde dat ik op bed ging zitten of liggen, maar ik vroeg of ik mocht opfrissen met handgebaren. Ze gaf me een handdoek en ik moest haar volgen. In de woonkamer zag een schaduw voorbij flitsen en ik wist uberhaupt niet of het een man of vrouw was. Later heb ik nog wat checks gedaan en ik denk dat Paula samen met Kloe / Nicole (review) ontvangt. De adverentie tekst lijkt heel erg veel op elkaar en de prijzen zijn hetzelfde.

Ik heb mezelf opgefrist en hoorde ondertussen dat zij muziek had opgestart. Ik ging op het bed liggen en ze ging een condoom en glijmiddel pakken. Ik met handgebaren aangeven dat ik het lekker vind om zonder C te beginnen. Ze gaf me toen meteen een blik van "rustig, ik weet het".

Het pijpen deed goed en je merkt goed dat ze hierin veel ervaring, maar het duurde erg kort. Ik gok niet eens meer dan een minuut en ze wilde een condoom erom heen doen. Ik gaf aan om met dit verder te gaan en ze keek me meteen met een verontwaardige blik aan en vroeg "No Sex?". Ik zei letterlijk "Yes, but later" maar zelfs dat begreep ze niet en moesten we google translate gebruiken.

Ze begon vervolgens me weer te pijpen en opeens deed ze met handgebaren van niet in mond komen. Ik reageere verbaasd dat ik dit via chat had aangegeven en ze gaf enkel alleen maar dat doe ik niet. Ik kon wel op lichaam klaar komen, maar dat kost extra. Mijn mood en kleine vriend had er duidelijk geen zin mere in en ik reageerde ook gepikeerd. Na wat discussie was het mogelijk om klaar te komen op lichaam zonder bij te betalen. Het was voor mij of weg gaan en kans dat je terug krijgt is 0 of hier de daad afronden en de resterende verlies maar nemen. Ik koos uiteindelijk voor het laatste omdat zij goed kon pijpen. Om de mood weer erin te krijgen vroeg ik of ik haar mocht kussen en ze zei "little", maar ik raakte nauwelijks haar lippen aan en toen was het over.

Ons daad ging weer verder maar ondanks verstand op 0 duurde het even voordat de drive terug kwam. Ik ging aan het bedrand staan en zij op het bed zitten. Zij ging door met pijpen en aftrekken. Na een minuut of 5 gaf ze aan dat ze moe was en moest ik het zelf verder afmaken. Ik natuurlijk nog meer gepikeerd en ging ze op bed liggen en speelde ze met haar eigen poesje om mij meer op te geilen wat ook wel deels werkt.

Ik weet niet of ik het bewust of onbewust deed, maar op een gegeven moment kwam ik bijna, maar ging ik constant uit stellen terwijl ze de hele tijd maar zei "come, come, come". Net toen ze haar mond open om hetzelfde weer te zeggen, spoot ik een lange straal precies in haar mond en lippen. En toen nog een aantal stralen rond haar nek en haren. En later ook wat stralen op het bed en ik mag hopen dat ze het bed gaat verschonen.

Zij sprong uiteraard meteen op en kreeg ook een aantal vriendelijke Zuid-Amerikaanse woorden van haar te horen. Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom ze ook languit ging liggen en wachten totdat ik klaar zou komen. Waarschijnlijk had ze niet verwacht dat ik zo ver kon spuiten. Ik haalde op dat moment ook zeker voldoening eruit, maar die voldoening duurde hooguit 5 sec omdat ik het toch niet zo netjes vanmezelf vond.
Nadat ik mezelf had verschoond ging ik haar ook een beetje helpen om de resterende kwakjes uit haar nek en haar weg te halen, maar ze wilde dat ik ging aankleden.Ze zei ook van "extra mouth", en ik gaf aan dat ik die extra al heb betaald.

Na aangekleed te zijn mocht ik nog handen wassen en stond ik 15 a 20 minuten weer op de stoep.
Normaal schrijf ik geen reviews, maar deze ervaring is apart en slecht tegelijk en wil mijn verhaal aan jullie kwijt.
Mijn advies is om haar zoveel mogelijk te mijden, maar uiteindelijk moet iedereen zijn eigen afweging maken.
 
De foto's op kinky zijn zeker van haar, maar tel daar gerust een jaar of 8 erbij.

Bedankt voor je uitleg en conclusie hierboven Frysk
Het verhaal van Lookie daar weer boven is uitgebreid en compleet, maar je 'samenvatting' klopt. Wat het hier toevoegt is mij niet duidelijk :)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan