Recensie Paula, Enschede (vh Arnhem) 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

showmanx25

Newbie
9
21/01/26
1
2
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/8579505-paula
Totale kosten (in euro)
150
Bij aankomst in Arnhem werd ik in de steek gelaten door een andere dame. Dus wat rond geapt en direct contact met Paula. Beetje spannend omdat ik geen reviews kon vinden. ZE heeft toen haar reviews aangezet en dit overtuigde mij om te gaan.

Het is exact de dame van de foto. Ze is lief, heeft wat schattigs. Zit wel veel op de telefoon maar niet op de verkeerde momenten. Zal ook te maken hebben met het feit dat ze weinig engels kan.

Ze liet mij toe de leiding te nemen waar ik wel van hou. Na een keer klaarkomen gingen langzaam voor ronde 2. En daar pakte ze wat meer de leiding. Ze fluisterd leuk klinkende spaanse dingen in je oor, lijkt er zelf ook van te genieten. Toen ze bovenop kwam pakte ze me even mijn nek en drukte even stevig met haar onderarm tegen me nek terwijl ze me bereed. Moet zeggen dat dit wel erg opwindend was, ze leek het ook wel leuk te vinden even de leiding te pakken. Ze kan ook heerlijk rijden.

Side note: ze heeft een paar littekens oa een links en recht van de navel. Waar ik mij wel afvroeg waar die van waren. Misschien beetje parra maar goed, niet te lang over nadenken.

Terug
Bovenaan Onderaan