Recensie Paula, Haarlem (voorheen Rotterdam, Den Haag) 2,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Waluigi

Vaste klant
177
26/08/21
184
15
Gesproken taal
Overig
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/den-haag/2521555-paula#overview
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Ik was erg nieuwsgierig naar deze dame. Op de foto zag ze er leuk uit. Whatsapp contact in het Engels. Ontvangt in een hotel in Den Haag.
Binnenkomst ging erg discreet en makkelijk. Eenmaal aangekomen op de kamer, bleek het inderdaad de dame te zijn, alleen 10 jaar ouder dan op de
foto's. En daarna was het meteen hand uitsteken en betalen. Als ik ergens een grof hekel aan heb, dan is dat het wel. De foto's op de welbekende website zijn erg geretoucheerd, of hoe dat ook mag heten. Paula spreekt geen woord, en echt geen woord Engels, laat staan Nederlands. Communicatie ging via Google Translate (inspreken) en laten zien wat haar antwoord ook was. Het gaf mij geen fijn gevoel. Ik heb haar bedankt en ben weggegaan.
Een waarschuwing gents.
 
Eens met mijn voorganger voor wat betreft de taal en de leeftijd. Maar er zijn een aantal Chinese dames die via tussenpersoon werken. Figuur is echter slank, met een buikje voor bij die leeftijd en borsten die bij de leeftijd passen. Dienstverlening echter zoals afgesproken, soms proberen beetje te sputteren, maar bij wijzen op afspraak is alles dan gewillig gedaan. Tenminste, ondergaan, want heel actief was ze ook niet. Toch groot herhalingsgevaar door gewilligheid en mooi lichaam. Ik snap de aarzeling, maar ik durf wel te stellen dat het prima te vertrouwen is.
 
Ik houd er niet van als iemand totaal geen woord Engels spreekt, dan is bij mij de lol er van af. Alles gaat dan gewoon stroef. Heb t paar keer gedaan en slechte ervaringen mee opgelopen. Ze deed niet moeilijk toen ik weg wilde gaan (wat ook mijn goed recht was). Persoonlijk vond ik wel jammer dat ze een geschoren poesje had. Ik had bij Aziatische toch mooi schaamhaar verwacht. Vind dat mooi. Ik vroeg het aan haar: laat zien, en toen liet ze het zien. Zag er inderdaad strak uit, voor haar leeftijd.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan