WHEM Paulien - Hengelo

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kijkende

Newbie
12
10/09/21
2
Heeft iemand toevallig al ervaring met Paulien uit Hengelo ?


Ziet erp opzich leuk uit, en, ze is blijkbaar één van de enigte onafhankelijke Nederlandse dames in de buurt hier. In ieder geval die ik kan vinden

Info word gewaardeerd :)
 
Het poolse kenteken en het voor niks wachten? Ik weet uit eigen ervaring dat dat niet klopt.
Ze is een heerlijk mooie en lekkere vrouw, 100% nederlandse. Altijd keurig en correct. Zeker vervolg afspraakje waard😉💋
 
Laatst bewerkt:
In een periode van 3 jaar (omdat ik in de buurt van Hengelo moest zijn), 3 maal geprobeerd om haar op bezoek te laten komen. Het contact verliep steeds prima, maar tot een daadwerkelijke afspraak is het nooit gekomen… 1e keer was ze het vergeten en reageerde ze 's avond niet meer, 2e keer zat ze ineens op een verjaardag waar ze niet weg kon en de 3e keer moest ze plots de andere ochtend werken waardoor de avond ervoor niet meer mogelijk was af te spreken. Wel jammer want ze klinkt als een leuke dame.
 
In een periode van 3 jaar (omdat ik in de buurt van Hengelo moest zijn), 3 maal geprobeerd om haar op bezoek te laten komen. Het contact verliep steeds prima, maar tot een daadwerkelijke afspraak is het nooit gekomen… 1e keer was ze het vergeten en reageerde ze 's avond niet meer, 2e keer zat ze ineens op een verjaardag waar ze niet weg kon en de 3e keer moest ze plots de andere ochtend werken waardoor de avond ervoor niet meer mogelijk was af te spreken. Wel jammer want ze klinkt als een leuke dame.
Vreemd want zo ken ik haar niet. Mijn ervaring was dat ze haar afspraak altijd na komt. Maar ja dat was wel pre corona tijd
 
Vreemd want zo ken ik haar niet. Mijn ervaring was dat ze haar afspraak altijd na komt. Maar ja dat was wel pre corona tijd
Het kan ook ongetwijfeld toeval zijn, en doordat ik steeds maar 1 avond daar was, had ik ook niet echt flexibiliteit om nog naar een andere dag uit te wijken. Nogmaals het contact was steeds fijn, maar tot een afspraak is het helaas nog niet mogen komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan