Recensie Paulina, Maasmechelen 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Jbgood84

Newbie
8
18/12/21
3
4
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ontvangt in mooie woning, wel geen discrete parking. Spreekt goed Engels, ontvangt je op je gemak en heeft een lekker lijf. Pzc, goede doggy en op haar lichaam gespoten. Voor mij een positieve ervaring en kom nog eens terug.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ook een zeer goede ervaring met Paulina achter de rug.

Knappe vrouw. Ze is een pak ouder dan de leeftijd die op redlights wordt weergegeven. Dit doet evenwel geen afbreuk aan haar bijzonder mooie lichaam.

Vriendelijke dame die vlot is in bed.
 
Ik heb ook een ervaring opgedaan, maar heb hem elders geplaatst. Daarnaast gebruikt ze twee namen: Paulina en Milena. Dat deed ze om te herleiden via welke website ze gevonden werd, zodat ze keuzes kon maken qua adverteren vertelde ze.

@Jbgood84 had jij bij haar wel pzc? Dat verbaast mij namelijk, omdat ze hier naar eigen zeggen heel strikt in is. Het staat ook met extra vermelding bij de advertentie en ze hield er zelf ook een heel verhaal over.

Misschien kan een moderater even bepalen wat de juiste plek is voor het topic en dan samenvoegen.

Dit had ik geschreven:
 
Paullina House of Senses ,mooie locatie maar niet veel privacy .
Heeft een klein kamertje bed past in de ruimte ,airco maakte veel geluid ,disco verlichting .
Ze is een zeer intelligent spreek veel talen en ze is vriendelijk.
Sex is perfect ,lekker slank en verzorgt lichaam en geen klok kijker
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/paullina.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Gisteren via Whatsapp afspraakje gemaakt bij Paullina. Ze reageert snel en vriendelijk. Ik was iets te laat maar dat was geen enkel probleem.

Paulina is een prachtige, slimme dame van iets in de dertig. Ze ontving in mooie lingerie en samen met haar prachtige ogen en haar mega-strakke lijf is het een zeer fraaie verschijning. Haar ontvangst is ook zeer hartelijk.

Na het afhandelen van de financiën en de gebruikelijke chit chat kon ik me opfrissen in de douche (waarvoor je even door de gang moet). Daarna mocht ik me neervleien op het bed en begon ze me te pijpen. Ze vroeg nog even of ik snel of langzaam kwam en of ik van hard of zacht hield ('sloppy' is mijn voorkeur, die kende ze nog niet ;)). Die voorkeuren bleek ze goed onthouden te hebben want haar mondje voelde werkelijk goddelijk rond mijn lul. Met veel gevoel en afwisseling gaf ze me een pijpbeurt die tot de beste behoort die ik ooit gehad heb. Zo verschrikkelijk sexy en lekker.... Ik krijg weer een erectie als ik eraan terug denk. Het hele scala aan pijptechnieken kwam voorbij: diep pijpen, zuigen, hard/zacht afwisseling, tongmassage etc. Geen moment verveelde het of voelde ik iets waar ik me aan stoorde. Perfectie in passioneel pijpen!

Maar dat was nog niks vergeleken met wat ik voelde toen ze boven me hurkte en haar kutje over mijn lul schoof: wow - zó lekker strak, vochtige en (letterlijk) heet, het voelde als thuiskomen voor mijn lul. Paulina neukt lekker actief mee, dirigeert waar nodig en kan haar kutje heerlijk strak aanspannen met haar bekkenbodemspieren. Ik kom eigenlijk nooit klaar met neuken met condoom, maar met Paulina kwam ik een paar keer heel dichtbij.

Sex met Paulina verloopt heerlijk vloeiend, bijna tantrisch. Ze voelt goed aan wat je lekker vindt en stelt op het juiste moment de juiste vragen of komt zelf met leuke suggesties. Ze is professioneel, heel hygienisch en toch passioneel. Maar vooral uitermate verslavend, wordt vervolgd...
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij heeft ze recent haar borsten laten doen: ze waren echt wel veel groter dan de B-cup waar ze nog mee adverteert op Redlights. Het inmiddels zeker een flinke C en ook gepast stevig van statuur met lekker geprononceerde tepels. Pracht tieten!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan