Recensie Paulina, Zaandam 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Viciado

Vaste klant
Forumpionier
200
08/07/21
196
34
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Spaans
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9274972-paulina
Totale kosten (in euro)
210
Ik had gisteren heel veel zin in een mooie donkere dame en zag plotseling de advertentie van Paulina in Zaandam.
Met alleen 2 recensies op kinky, was ik een beetje argwanend. Hier stond alleen één berichtje in Whem, toen ik daar normaal op reageerde, dat ik ook benieuwd was en ze nu in Zaandam zat, werd ik er door een overijverige moderator tot 3 x toe afgegooid en het onderwerp geblokkeerd.
Ik was zo nijdig, dat ik meteen maar een afspraak met Paulina heb gemaakt.
Ieder nadeel heeft een voordeel, zei een bekende Nederlander ooit.
Niks gevraagd vooraf, gewoon een date voor een uurtje geregeld en naar Zaandam vertrokken.
Toen de deur openging was ik blij verrast, inderdaad de dame van de foto's en een knappe en vrolijke verschijning.
De kamer en het sanitair was niet bijzonder, maar dat was bijzaak.
Ze komt uit Colombia en is voor het eerst in Nederland.
We begonnen met een beetje zoenen en strelen tot we uiteindelijk op bed belanden. Paulina begon me te pijpen met condoom, terwijl ik uitzicht had op haar schitterende kont en poes.
Of ze ook pzc doet heb ik niet gevraagd helaas. Toen ik na een tijdje aangaf haar te willen beffen, was dat 30 euro extra.
Het stond ook niet in de mogelijkheden, dus heb ik zonder morren ingestemd. Hoewel ik enigszins verrast was, kon ik dit niet overslaan.
Het is voor mij gewoon een must bij zo'n mooie meid.
Dat was een goede keuze, want ze kwam helemaal los door mijn inspanningen en het wond mij ook vreselijk op. Ze heeft een heel mooi kutje en smaakte ook nog eens verrukkelijk.
Het neuken daarna, in diverse standjes was een feest en uiteindelijk in de missio, met haar benen in de lucht, kon ik het niet meer tegenhouden.
Ze keek me ook steeds zo geil aan en het uitzicht van mijn witte pik die in en uit haar mooie donkere poes gleed, was de druppel.
We hebben nog even liggen kletsen, met handen en voeten, want mijn Spaans is zeer beperkt. Het is een gezellige meid, nog vers in deze business.
Al met al een prima date, wellicht ga ik nog een keertje.

Terug
Bovenaan Onderaan