Penis/Cockring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Die rubber ringen zijn echt niks vergeleken met een metalen. Ik heb er laatst 1 op marktplaats gekocht en my God wat een ding! Omdoen is wat lastiger maar gaat prima en na het spuiten gaat ie ook prima af hoor. Ik wil niet anders meer.
 
Die rubber ringen zijn echt niks vergeleken met een metalen. Ik heb er laatst 1 op marktplaats gekocht en my God wat een ding! Omdoen is wat lastiger maar gaat prima en na het spuiten gaat ie ook prima af hoor. Ik wil niet anders meer.
Gewoon in de bouwmarkt een ring voor de schommel ,0 heeft je in verschillende diameters , RVS ,bevalt mij uitstekend , zins kort ook een ring net achter de kop van je eikel , word de peniskop superhard en vrouw geniet nog intenser doordat die ring ook naar binnen gaat waardoor ze dat intenser beleeft
 
Gewoon in de bouwmarkt een ring voor de schommel ,0 heeft je in verschillende diameters , RVS ,bevalt mij uitstekend , zins kort ook een ring net achter de kop van je eikel , word de peniskop superhard en vrouw geniet nog intenser doordat die ring ook naar binnen gaat waardoor ze dat intenser beleeft
Ik hou wel van goedkoop, maar zo goedkoop hoeft het van mij nou ook weer niet. Lekker een ring uit de bouwmarkt met lasnaad en waar iedereen met zijn ranzige poten aan heeft gezeten. De echte cockringen zijn vaak toch net ff iets stijlvoller. image.jpg
 
Ooit eens een keer een arabisch geitenoog (net achter de eikel) geprobeerd. Een aanvulling op het hang- en sluitwerk.
Zou er ook voor zorgen dat je heel lang heel hard zou blijven.
En de dame zou het geweldig vinden.
Klopt dus in het begin.
Vriendin was minder enthousiast toen ze ontdekte dat dat ding eraf geschoten was.
Uiteraard haar ter wille geweest om dat ding weer te voorschijn te halen. Wat betreft is de langharige versie wat praktischer.
 
Inderdaad, gebruik liever een rubberen ring (minder gevaarlijk) en beslist niet langer dan 15 min. om redenen hier al genoemd.
Dat je met een cockring heviger, lekkerder klaarkomt hangt ook van leeftijd en opwinding af. Omdat zo'n ring je penis afknijpt, kan het zaad soms ook moeilijker naar buiten en dus niet echt spuiten.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan