Penis/Cockring

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ronald11

Wandelaar
Forumpionier
87
02/07/21
61
1
Wie heeft er ervaring met het gebruik van een penis/cock ring ? Wat zijn jullie ervaringen? Stimuleert zo'n ring en kun je hem langer om je penis laten zitten? Kom je daardoor minder snel klaar.
 
Blijft langer stijf en je komt minder snel klaar. Als je komt, spuit je door het plafond. Ik wil niet anders meer. Altijd een setje bij me.
 
Ik had ooit eens een dvp die de boel afbond met een panty en deze daarna niet meer loskreeg. Pas toen ze een schaar nam stond ik doodsangsten uit. Cockring in bezit, maar feitelijk nog niet getest bij een dvp.
Demi (voorheen Hofstraat Eindhoven) deed het met een condoom. Ze maakte het topje stuk en deed het dan om mijn ballen. Mijn eerste cockringachtige ervaring. Carmen (voorheen Mecklenburgstraat Eindhoven) bond de boel af met een schoenveter.

Zelf in het bezit van meerdere cockringen, zowel "gewoon" als "vibrerend". Deze zijn allen van rubber en dus altijd makkelijk aan te brengen en weer af te doen. Een metalen cockring durf ik niet aan vanwege de angst dat de brandweer hem met een grote kniptang moet komen verwijderen.......
 
Demi (voorheen Hofstraat Eindhoven) deed het met een condoom. Ze maakte het topje stuk en deed het dan om mijn ballen. Mijn eerste cockringachtige ervaring. Carmen (voorheen Mecklenburgstraat Eindhoven) bond de boel af met een schoenveter.

Zelf in het bezit van meerdere cockringen, zowel "gewoon" als "vibrerend". Deze zijn allen van rubber en dus altijd makkelijk aan te brengen en weer af te doen. Een metalen cockring durf ik niet aan vanwege de angst dat de brandweer hem met een grote kniptang moet komen verwijderen.......
Met een slijpschijf @lovemachine ;)
 
Voorheen gebruikte ik ze regelmatig. Het gevoel wordt er een stuk lekkerder door.

Ik raad aan om ze niet te lang aan een stuk te gebruiken. Of je moet ze tussendoor een tijdje af doen.
Je kan er namelijk bloedstolsels van krijgen. Zelfs met een rubberen versie. Vraag me niet hoe ik dit weet. 😢
 
Aangezien ik al op leeftijd begin te raken en het daaronder minder snel stijf wordt, is een cockring voor mij een uitkomst. Ik heb er altijd eentje bij me. Het allersimpelste rubberen modelletje, te koop in een setje van 3 (3 verschillende maten). Dit hier:


Ik doe 'm pas om nadat ik mijn kleren uitgetrokken heb (vraag altijd aan de DVP of ze het goed vindt dat ik "my little toy" om doe :sneaky:).
Effect is dat je erectie harder en betrouwbaarder wordt. Dat "stimuleert" in die zin dat een harde erectie lekkerder aanvoelt en er beter uitziet. En als ik klaargekomen ben doe ik hem gelijk weer af. Met zo'n rekbaar ding heel simpel, je hoeft niet bang te zijn dat je hem er niet meer af krijgt.

Van minder snel klaarkomen heb ik nooit iets gemerkt, ik voel wat dat betreft geen verschil.
 
Voorheen gebruikte ik ze regelmatig. Het gevoel wordt er een stuk lekkerder door.

Ik raad aan om ze niet te lang aan een stuk te gebruiken. Of je moet ze tussendoor een tijdje af doen.
Je kan er namelijk bloedstolsels van krijgen. Zelfs met een rubberen versie. Vraag me niet hoe ik dit weet. 😢
Wat is er precies gebeurd dan ? Kun je iets meer vertellen.
 
Ik ben al wat ouder maar hij blijft bij mij lang stijf (langer dan 30 min). Zeker als mijn penis wordt gestimuleerd. Heeft een penisring dan nog toegevoegde waarde?
 
Wat is er precies gebeurd dan ? Kun je iets meer vertellen.
Te lang doorgegaan met zo'n ring waardoor het bloed niet genoeg kan stromen. Daardoor is het bloed gaan stollen in een van de aders (trombose). Het gevolg is een bultje waar het stolsel zit en een spatader.

Een stomme fout, maar gelukkig werkt alles nog en valt het voor de dames niet op.

Wees aub voorzichtig. Je gaat je absurd veel zorgen maken als er iets mis is met je fluit. 😅
 
Ik ben al wat ouder maar hij blijft bij mij lang stijf (langer dan 30 min). Zeker als mijn penis wordt gestimuleerd. Heeft een penisring dan nog toegevoegde waarde?
Koop zo'n setje voor een paar euro en probeer het uit, of het voor jou toegevoegde waarde heeft kun je alleen zelf beslissen.
 
Ik ben al wat ouder maar hij blijft bij mij lang stijf (langer dan 30 min). Zeker als mijn penis wordt gestimuleerd. Heeft een penisring dan nog toegevoegde waarde?
Reken maar! Als je van nature al een stevige, langdurige erectie hebt... versterkt zo'n cockring dat nog! En als je penis dan ook nog gestimuleerd wordt... Waw!
Spreek van ervaring...
Trouwens, vele dames zijn gefascineerd door zo'n alsmaar harder wordende pik... en maar likken en zuigen. "Oh! Kijk! Nou staat hij helemaal paars!". Lekker man! En "Oh! Ga je me zo neuken?"... terwijl ze gretig haar kutje aanbied, billen omhoog... Grrrrr!
 
Ik had ooit eens een dvp die de boel afbond met een panty en deze daarna niet meer loskreeg. Pas toen ze een schaar nam stond ik doodsangsten uit. Cockring in bezit, maar feitelijk nog niet getest bij een dvp.
Afbinden doe je zelf!
Zij mag gefascineerd toekijken... en daarna likken en zuigen natuurlijk!
 
Ja, zo'n vibrerende... mét afstandsbediening. Die je dan aan haar geeft! Fun!
Moet je wel stevig in je schoenen staan natuurlijk... dat je niet binnen de kortste keren spuit.
Nee het is ene met zelfbediening. 10 verschillende programma's. te handelen op het apparaat zelf. Benieuwd of ik eindelijk eens tot aan het plafond ga geraken.
Kan ik dat ook schrappen van men bucketlist
 
Dame gehad die een soort van cockring bij me om deed na gevraagd te hebben of ik dat weleens geprobeerd had.

Was meer een buitenformaat chique elastiekje wat versteld kon worden dan een echt ring die ik in gedachten had.

Ging om paal en ballen tegelijkertijd, waardoor het boeltje nogal bijelkaar gebonden zat en alleen maar kleiner leek.

Vond het niet heel aangenaam, bleef niet harder, spoot niet verder, maar ik vermoed dat het ook nou niet het type ring was wat bij mij paste.
 
Wie heeft er ervaring met het gebruik van een penis/cock ring ? Wat zijn jullie ervaringen? Stimuleert zo'n ring en kun je hem langer om je penis laten zitten? Kom je daardoor minder snel klaar.
Dit is een leuke infosite
 
Laatst bewerkt:
Te lang doorgegaan met zo'n ring waardoor het bloed niet genoeg kan stromen. Daardoor is het bloed gaan stollen in een van de aders (trombose). Het gevolg is een bultje waar het stolsel zit en een spatader.

Een stomme fout, maar gelukkig werkt alles nog en valt het voor de dames niet op.

Wees aub voorzichtig. Je gaat je absurd veel zorgen maken als er iets mis is met je fluit. 😅
Oei. Oppassen dus. Ik gebruik die meestal 60 - 90 minuten. Is dat te lang ? Vind het zo geil……
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan